فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: زبان سطح 1
فعالیت: درود و روز به خیر امروز قوانین کلاس(باید ها و نبایدها) در قالب یک فیلم نمایش داده شد. صدای Hh به همراه فلش کارت تدریس شد. حروفچینی مشتقات آوای h تمرین شد. کاربرگ های مختلف بر روی بورد مجازی کلاس بارگزاری شد و فعالیت های انفرادی به منظور تشخیص صداها و blending اجرا گردید. سپاس از همراهی صمیمانه شما
توضیح: لطفا از روی کلمات زیر یک خط نوشته شود. hen hat hap hit hip لطفا جملات زیر در دفتر نوشته شده و خوانش شود. .It is a hen .It is a pink hat .It is a cat It is a pin

زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: دوره ی کلی فونیکس 1 Ss Aa Tt Pp Ii Nn Blending Tricky words
تکلیف: یک خط از nap یک خط از pin یک خط از pit یک خط از tip یک خط از an یک خط از in یک خط از sit جملات زیر را در دفتر نوشته و تمرین روخوانی کنید. It is a pan. It is a pin. It is an ant. لطفا دخترهای گلم که در کلاس امروز درباره سبد پیک نیک صحبت نکردند، فیام کوتاه تهیه کنند و ارسال کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: Nn Vocabs: Plane Neck Net Nest
تکلیف: copy of sound Nn یک خط از nap یک خط از pan یک خط از pit یک خط از tip یک خط از an یک خط از in یک خط از sit لطفا کاردستی nest را مطابق نمونه ارائه شده درست کنید..

زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: I i flash cards : Ink Inky mouse Igloo
تکلیف: copy of sound i یک خط از I یک خط از i یک خط از pit یک خط از tip یک خط از ti یک خط از it یک خط از sit کاردستی igloo رو درست کنن..

زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: Pp flash cards vocab: panda Pig Pan Pen Parrot
تکلیف: copy of sound Pp یک خط از P یک خط از p یک خط از pat یک خط از tap یک خط از pa یک خط از pass کاردستی pig رو درست کنن..
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: