1404/09/12
زبانآموزی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
خوانداری : صفحه 34 کتاب انجام شد
(دوره 2)
ورزش پیشدبستانی
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 12آذر
رشته والیبال
آشنایی با جابه جایی ها و دستکاری های والیبال
تمرین پرش و پنجه زدن
تمرین فرم صحیح پنجه زدن و دریافت کردن و پاس کاری کردن با یکدیگر
ماهرشو
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
اوریگامی روباه ساخته شد
هدف: (درگیری دو نیمکره مغز و تقویت هوش)
دومینو
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
آیتم (خط مستقیم _پیچ _دو راهی _ دیوار کج) ساخته شد
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
فخری، مرجان
فعالیت:
در این جلسه درس Living things and Non-living things (موجودات زنده و غیرزنده) تدریس شد. ویدیو مرتبط با درس مشاهده شد. تمرین کتاب انجام شد.
1404/09/11
مفاهیم علوم پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
صفحه 57 و 58 کتاب انجام شد
( آشنایی با ویژگی پستانداران)
زبانآموزی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
نوشتاری: صفحات 56 تا 57 کتاب انجام شد ( نقطه چین ها)
مهارت زندگی پیشدبستانی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
موضوع جلسه قبل خورلکی سالم و اهمیت صبحانه به کمک بچه ها مرور شد. یک فیلم درباره اهمیت نظافت و مناسب بودن لباس دیدیم و یاد گرفتیم که وقتی به خانه برمیگردیم اول لباسمونرو عوض کنیم و دستهایمان را بشوریم . موضوع جلسه اینده که مراقبت از گوش و الودگی صوتی بود هم مطرح شد .
تکلیف:
لطفا یک نقاشی درباره خوراکی های سالم بکشید . ( لطفا اسم درس و نام دانش اموز را یادداشت کنید تا نقاشی به دستم برسد . سپاس فراوان )
1404/09/10
مفاهیم ریاضی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
صفحه 47 کتاب انجام شد«آموزش عدد یک و مرور الگویابی»
هوش و خلاقیت پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
صفحه 24 و25 کتاب انجام شد«اختلاف تصاویر و قطعه گمشده»
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
تکلیف:
سلام و احترام خدمت اولیای عزیز امروز درس 5 - قسمت اول در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط نیز توسط بچهها انجام شد. همچنین کارتون آموزشی مرتبط با درس در کلاس بارگذاری و نمایش داده شد. از همکاری و همراهی همیشگی شما اولیای مهربان بسیار سپاسگزارم.
1404/09/09
مفاهیم علوم پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
علوم : صفحات 55 و 56 کتاب انجام شد ( مرور ویژگی پرندگان)
زبانآموزی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
نوشتاری : صفحه 55 کتاب انجام شد ( نقطه چین ها )
1404/09/08
مفاهیم ریاضی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
صفحه 46 کتاب «سنجش شماره 4»انجام شد
جدول سودوکو توسط دانش آموزان ساخته شد
زبانآموزی پیشدبستانی
مدرس:
درفکی، لیلا
فعالیت:
خوانداری :کتاب صفحه 31 تا 33 انجام شد
آشنایی با کلماتی که با صدای س شروع و یا به آن ختم می شود
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 8 آذر ( موزیکوگرام ):
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
تکلیف:
یک موزیک به دلخواه انتخاب و موزیکوگرام برای آن طراحی شود.