فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: شکوفه 2

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: مفاهیم نوشتاری: صفحات 53 و 54 کتاب انجام شد «نقطه چین ها» مفاهیم خوانداری: با سی دی کاردستی سگ را ساختیم جهت ایجاد انگیزه صدای «س»

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: آموزش نقاشی قلعه با شکل دست انجام شد، ابتدا داستان قلعه دست های جادویی تعریف شد و بعد مرحله به مرحله شکل قلعه آموزش داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: کتاب صفحات 53 و 54 کتاب انجام شد ویژگی پرندگان

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: نوشتاری: کتاب صفحات 50 تا52 انجام شد نقطه چین ها

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: در ارتباط با غذای سالم صحبت شد . همچنین اهمیت صبحانه خوردن و تاثیر آن بر توان فکری ( یادگیری ) و عملی اموزش داده شد
تکلیف: یک نقاشی درباره خوراکی سالم یا صبحانه سالم بکشید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه درس اعداد 1 تا 5 مرور و تمرین و تکرار شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: کتاب صفحات 42 تا 45 انجام شد (آشنایی با مفهوم تناظر یک به یک)

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: کتاب صفحات 50 تا 52 انجام شد معرفی حیوانات علف خوار ، گوشت خوار و همه چیز خوار)

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: نوشتاری : کتاب صفحات 47 تا 49 کتاب انجام شد ( خط چین های منحنی )

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: خوراکی های سالم و ناسالم با فیلم شعر آموزش داده شد.
تکلیف: یکی از خوراکی های سالم که در فیلم گفته شد را نقاشی کنید . ( اولیای عزیز نقاشی بچه ها در نمایشگاه بهمن ماه مدرسه گذاشته می شود و در صورت انجام ندادن تکالیف ، نقاشی از دختر قشتگمون برای نمایشگاه در اختیار نیست

ماهرشو

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: دوخت اشکال هندسی انجام شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه درس نام بردن حیوانات و بچه هایشان مرور شد. جمله سازی با اسامی حیوانات انجام شد. بازی مرتبط با درس نیز انجام داده شد. ویدیو مرتبط با حیوانات نیز مشاهده کردیم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: خوانداری: کتاب صفحات 28 تا 30 انجام شد آشنایی با کلماتی که با صدای ( م ) شروع و یا به آن ختم می شود

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: شعر سوره کوثر و بیت اول غزل حافظ با دانش آموزان تمرین شد

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: تمرین مینی‌والیبال در این جلسه با محوریت تقویت هماهنگی چشم و دست و آموزش پایه‌ای پاس و دریافت با پنجه مجموعه‌ای از تمرینات هدفمند اجرا شد. کنترل توپ با پنجه برای ایجاد حس تماس صحیح با توپ پاس به دیوار جهت افزایش دقت و مسیر‌دهی پاس دو نفره برای تقویت هماهنگی و زمان‌بندی دریافت با پنجه و انتقال توپ برای تثبیت فرم بدن در پایان جلسه، کودکان کنترل بهتری روی توپ پیدا کردند و توانستند اصول پایه‌ای پاس و دریافت با پنجه را با دقت بیشتری اجرا کنند.

قصه‌های فارسی

مدرس: درفکی، لیلا
فعالیت: قصه سنجاب کوچولو و نی نی برای دانش آموزان خوانده شد

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان به صورت دایره داخل حلقه خود می ایستند. به هر نفر یک پلاستیک داده میشود و با ریتم اول موزیک 1 2 ، 1 2 3 با پلاستیک حرکت را انجام می دهند . با ریتم بعدی موزیک تا 6 شمرده و در جا میزنند و شماره 7 یک حلقه جا به جا میشوند و پلاستیک رو پرتاب میکنند رو به بالا و هر نفر پلاستیک بغل دستی خود را میگیرد. هدف اصلی بازی افزایش هماهنگی حرکتی-ریتمیک دانش‌آموزان در تعامل با گروه اهداف جزئی و آموزشی 1.تقویت احساس ریتم بچه‌ها باید هم‌زمان با شمارش و موسیقی حرکت کنند، بنابراین ریتم‌شنوی و ریتم‌خوانی‌شان تقویت می‌شود. 2.بهبود هماهنگی چشم-دست هنگام پرتاب و گرفتن پلاستیک، سرعت واکنش و کنترل حرکتی در هماهنگی با صدا و حرکت بدن بهتر می‌شود. 3.افزایش توجه و تمرکز کودک باید ریتم را دنبال کند، جابه‌جایی «حلقه» را به‌موقع انجام دهد و پلاستیک درستِ نفر بغل‌دستی را بگیرد. 4.تقویت مهارت کار گروهی و مشارکت چون حرکت‌ها وابسته به عملکرد کل گروه است، حس همکاری و هم‌ریتمی در جمع بالا می‌رود. 5.تمرین نظم حرکتی و اجرای دستور پیروی از الگوی حرکتی دقیق (1-2، 1-2-3، سپس شمارش تا 6 و حرکت روی 7) باعث می‌شود کودک نظم ذهنی و جسمی بهتری پیدا کند

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه درس اعداد 4 و 5 اموزش داده شد و بچه ها شمردن و نوشتن اعداد 4 و 5 را اموختند و تمرین کتاب انجام داده شد. ویدیو مرتبط با درس نیز مشاهده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: