1400/12/04
ریاضی دوم
رحمانی پور، الهه
حل صفحه 116و117 انجام شد.
کاربرگ ارسالی حل شود.
علوم دوم
رحمانی پور، الهه
درس 7تا 10 مرور شد.
فارسی دوم
رحمانی پور، الهه
ارزشیابی کتبی درس 14 ارسال شد.
ارزشیابی درس 14 ارسال شد با دقت پاسخ دهید.
1400/12/03
ریاضی دوم
رحمانی پور، الهه
حل صفحه 113،114و 115 انجام شد.
ریاضی کتابکار صفحه ی 154 و 155 حل شود.
فارسی دوم
رحمانی پور، الهه
کتابکار درس 14 انجام شد.
کتابکار درس 14 کامل شود.
قرآن دوم
رحمانی پور، الهه
روانخوانی از دانش آموزان انجام شد.
1400/12/02
ریاضی دوم
رحمانی پور، الهه
شروع فصل 7، صفحه 110،111و112 انجام شد.
صفحه 150و151 کتابکار حل شود.
علوم دوم
رحمانی پور، الهه
کتابکار درس دوازده حل شد.
شکلات آجیلی (صفحه 88) درست کنید و از خودتون با فرم مدرسه عکس و فیلم ارسال کنید.
درس 12 علوم را از جزوه سیمی با دقت بخوانید.
فارسی دوم
رحمانی پور، الهه
نگارش صفحه 85و86 انجام شد.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
زبان بدن(نمایش انیمیشن)
علوم به زبان انگلیسی
خلیل پور، ملیکا
تاریخ:1400/12/02
پایه: دوم
دبیر: خانم خلیل پور
درس:مرور درس گذشته
1400/12/01
ریاضی دوم
رحمانی پور، الهه
تمرینات جزوه سیمی درس ششم حل شد.
فارسی دوم
رحمانی پور، الهه
نگارش صفحه 83و84 انجام شد.
صفحه ی 83 و 84 کامل شود
املا دوم
رحمانی پور، الهه
کاربرگ املا از درس 14 داده شد.
قرآن دوم
رحمانی پور، الهه
فایل درس 13 ارسال شد.
صفحه ی 86 و پیام قرآنی صفحه ی 90 را با دقت بخوانید.
هوش و ریاضی
رحمانی پور، الهه
صفحه 42تا45 حل شد.
1400/11/30
ریاضی دوم
رحمانی پور، الهه
تمرینات صفحه ی 143، 144و145 کتابکار حل شد.
جزوه سیمی فصل 6 با دقت حل شود.
فارسی دوم
رحمانی پور، الهه
واژه آموزی درس 14 انجام شد+ نگارش صفحه 82 انجام شد.
هدیههای آسمان دوم
رحمانی پور، الهه
فایل تدریس درس 16 ارسال شد.
تدریس درس 16 ارسال شد لطفا تمرینات را با معلم انجام دهید.
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش درج تصویر سه بعدی در برنامه word
مطابق صفحه 32 کتاب
علوم به زبان انگلیسی
خلیل پور، ملیکا
تاریخ:1400/11/30
پایه: دوم
دبیر: خانم خلیل پور
درس: صفحه 41
دانش آموزان عزیز تا روز دوشنبه یک پوستر یا کلاژ یا نقاشی و یا هر نوع وسیله خلاقانه دیگری برای زنگ علوم با موضوع changing materials درست نموده و برای توضیح و ارائه در کلاس آماده باشند. بدین منظور میتوانید از جملات فایل آپلود شده استفاده نمایید.