1401/07/22
1401/07/20
علوم دوم
قاسمی، سارا
درس یک و دو پرسیده شد.
تمرین های مربوط به کتاب کار حل شد.
نگارش دوم
قاسمی، سارا
ص 17 و 18 کتاب نگارش سوال یک در کتاب نوشته شد .
پیک بیدپا در کلاس حل شد.
پیک آدینه هفته ی 3 حل شود.املا و روان خوانی تمرین شود.
هوش و ریاضی
قاسمی، سارا
ص 8 و 9 کتاب حل تمرین شد .
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
کلاس امروز معرفی اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
با سلام و احترام
دانش آموزان درخواست هایی که از والدین و نزدیکان خود دارند را با لطفا بیان کنند.
1401/07/19
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
ص 13 تا 15 کتاب حل تمرین شد .
ص 30 تا 32 کتاب کار حل تمرین شود .
علوم دوم
قاسمی، سارا
درسنامه های درس اول و دوم در کتاب کار خوانده شود فردا در کلاس درس پرسیده خواهد شد.
نگارش دوم
قاسمی، سارا
ص 17 و 18 کتاب حل تمرین شد .
هنر دوم
پور سیاح، مریم
با سلام.
در کلاس ادامه رنگ آمیزی و نقاشی موجودات دریایی آموزش داده شد.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز با همدیگه یاد گرفتیم چطوری همدلی کنیم و همدلی یعنی دیگران و درک کردن.دیگه از شیطونی های نعنا نگم براتون خودتون ازشون بپرسید.
ارادتمند شیخ علیزاده :)
1401/07/18
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
تمرین های حل شده از کتاب پای تخته چک شد.
علوم دوم
قاسمی، سارا
درس دوم با موضوع هوا تدریس شد و درسنامه ی آن خوانده شد.
فارسی دوم
قاسمی، سارا
املای کلاسی گفته شد .
لغات مهم در دفتر مشق تمرین و تکرار شد.
دخترم شش کلمه ی مهم از درس کتاب خانه ی کلاس ما به دلخواه خودت انتخاب کن در دفتر مشق بنویس و جمله سازی کن .
ورزش دوم
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات کششی انجام دادیم و سپس به بازی های گروهی بدون توپ و با توپ پرداختیم.
یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش ایجاد فایل جدید در برنامه word و تمرین تایپ کردن
1401/07/17
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
ص 12 کتاب حل تمرین شد .
ص 26 کتاب کار حل شد.
فارسی دوم
قاسمی، سارا
تدریس درس دوم کامل شد .
ص 10 تا 14 کتاب کار حل شد .
نگارش ص 15 و 16 حل تمرین شود.
روان خوانی تمرین شود .
فردا املای کلاسی گفته خواهد شد .
قرآن دوم
قاسمی، سارا
تا ص 6 کتاب روان خوانی و تکرار سوره ی توحید و کوثر انجام شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
-با پخش کلیپ از دانش آموزان سوالاتی می گردد.
-در ابتدا یک فروشگاه با اقلام کاغذی یا واقعی درست می کنیم و با دادن پول های به دانش آموزان از آنها می خواهیم برای خرید به فروشگاه بیایند.
-بعد از خرید دانش آموزان تعدادی تمام پولشان و تعدادی مقداری از پولشان باقی می ماند، در ادامه معلم با سوالاتی مفهوم پول توجیبی و میزان ونحوه خرج کردن آن را بیشتر برای دانش آموزان توضیح می دهد.
-معلم از دانش آموزان سوال می کند، پول توجیبی چیست؟
-خوراکی مدرسه را با پول توجیبی خودتان می خرید یا پدر مادر شما برایتان خوراکی می گذارند؟
-آیا پول توجیبی می گیرید؟
-پول توجیبی روزانه می گیرید یا هفتگی یا ماهانه؟
-برای خرج کردن پول توجیبی خود فکر می کنید؟
-به نظر شما تمام پول توجیبی را باید یکمرتبه خرج کرد؟
-فعالیت کلاسی را با استفاده از تصاویر کپی شده از سوال در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم، مورد به مورد، و به کمک دانش آموزان و با نظر خواهی از آنان حل می نماییم.
1-گوش دادن به کتاب صوتی اولین پول توجیبی من و نتیجه گیری دانش آموزان در صورت دسترسی 2-انجام تکلیف بارگذاری شده 3-انجام تکلیف جلسه گذشته برای دانش آموزانی که انجام نداده اند آخرین فرصت هفته آینده( شعار پشت اسکناس ده هزار تومانی و شعار پشت اسکناس پنج هزار تومنی)