1401/08/17
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
ص 31 کتاب جمع و تفریق فرآیندی با شمارش تدریس شد .(اعدادی که جمع یکان آن ها بالاتر از 9 می شود و در تفریق یکان عدد اولی کمتر از یکان عدد دومی است ).
در دفتر نمونه سوال حل شد.
نگارش دوم
قاسمی، سارا
ارزیابی استعداد فضایی انجام شد .
کلمات هم معنی و مخالف پرسش شد .
ص 33 کتاب نگارش انجام شود .
ارزیابی املای کلاسی فردا انجام خواهد شد .
هنر دوم
پور سیاح، مریم
با سلام در کلاس کاردستی جامدادی با لوله دستمال کاغذی و کاغذ رنگی آموزش داده شد.
سرود
حق شناس، سمانه
کلاس رو با حضور و غیاب از روی لیست کلاس شروع کردیم و بعد از اون سرود "سلام بچه ها" رو همه با هم خوندیم.
سرود "دنیای قشنگ" رو همه باهم از روی تخته خوندیم. سرود به طور تکی و انفرادی بدون همراهی من خوانده شد.به پیشنهاد بچه ها یکی از دانش آموزها شروع به خواندن میکرد و نفر بعدی سرود رو ادامه میداد.
در پایان کلاس دانش آموزان منتخب شعر دلخواهشون رو به انتخاب خودش بری کلاس خواندند.
چندین نفر از بچه ها سرود کلاس رو از حفظ بودن امیدوارم هفته آینده بقیه دخترهای گلمون هم سرودمون رو کامل حفظ باشن و بتونیم یک سرود جدید رو با هم شروع کنیم.
حفظ سرود "دنیای قشنگ"
متن سرود
چه دنیای قشنگی
دنیای رنگارنگی
دنیای ما بچه ها
دنیای صلح و صفا
می خونیم و می خونیم
قدر همو می دونیم
غم های زندگی رو
از دل هامون می رونیم
با شادی کار می کنیم
امیدمون به فرداست
البته خوب می دونیم
فردا دنیا مال ماست
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز با همدیگه در مورد احساس درست و به موقع حرف زدیم و اینکه همین حس ها چه جوری باعث همدلی میشه حرف زدیم.کتاب پاستیل های ضد قلدری رو با هم دیدیم و در موردش حرف زدیم.(حتما در مورد قصه مون با بچه ها حرف بزنید)
ارادتمند شیخ علیزاده :)
1401/08/16
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
تفریق و جمع فرآیندی تمرین شد.
دخترم تمرین های داده شده در دفتر را حل کن.
علوم دوم
قاسمی، سارا
ادامه ی بخش 4 باد و ویژگی آن تدریس شد.
کاردستی بادنما و یا فرفره به دلخواه درست شود و چهارشنبه همراه باشد.( اجباری نیست)
املا دوم
قاسمی، سارا
ارزیابی فارسی سه درس اول کتاب انجام شد.
ص 32 کتاب نگارش انجام شود.
رایانه
آزادبخش، روجا
نحوه حاشیه گذاری و تغییر رنگ صفحه در برنامه word آموزش داده شد.
دانش آموزان رنگ صفحه را تغییر دادند و حاشیه صفحه را تغییر دادند. تایپ کردن تمرین شد.
1401/08/15
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
تفریق فرآیندی درس داده شد.
تمرین های ص 29 و 30 کتاب حل شد.ص 50 تا 52 کتاب کار کامل شد.
تمرین های تفریق و جمع فرآیندی در دفتر حل شود.
فارسی دوم
قاسمی، سارا
واژه سازی ص 27 درس چهارم تدریس شد.لغات هم معنی و مخالف درس 4 در ص 32 کتاب کار گفته شد.ص 33 کتاب کار کامل توضیح داده شد.
ص 31 کتاب نگارش حل شود.
روان خوانی و معنی و مخالف درس 4 تمرین شود.
فردا ارزیابی فارسی انجام خواهد شد.
قرآن دوم
قاسمی، سارا
ص 12 تدریس شد و عبارات قرآنی خوانده شد.
پیام های قرآنی تکرار و تمرین شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
پخش کلیپ در ارتباط با حساب بانکی و کلیپی در ارتباط با خدمات بانک به صورت محدود. از دانش آموزان در ارتباط با موضوع فیلم نظر خواهی می گردد. _ از دانش آموزان سوال می گردد آیا تا به حال کسی به بانک رفته است چه کارهایی انجام داده است برای سایر دانش آموزان توضیح دهد،_ از روی درس خوانده می شود، فعالیت کلاسی توسط دانش آموز داوطلب حل می گردد. فعالیت مربوط به جمع بندی جلسات گذشته توسط یکی از دانش آموزان با همکاری سایر دانش آموزان حل می گردد.
_انجام تکلیف بارگذاری شده، در ارتباط با گرفتن عکس در صورت امکان، انجام شود.
1401/08/14
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
جمع فرآیندی و تقریب تمرین شد.
ص 49 و 50 به جز تفریق فرآیندی سوالات حل شد .
جمع و تقریب های نوشته شده در دفتر حل شود.
علوم دوم
قاسمی، سارا
درس زندگی ما و گردش زمین تدریس شد.
ارزیابی علوم 3 درس اول انجام شد.
فارسی دوم
قاسمی، سارا
مدرسه ی خرگوش ها تا ص 26 درس داده شد و کلمات مهم هایلات شد .
قسمت فارسی پیک6 حل شد.
روان خوانی درس مدرسه ی خرگوش ها تمرین شود.
هدیههای آسمان دوم
قاسمی، سارا
سه درس اول پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن جهت جلوگیری عضلات بدن بازی با چوبک جهت همبستگی بین دانش آموزان نوعی بازی حرکتی بازی نشسته بادی پرکاشن جهت دوست یابی بهتر بین دانش آموزان
تکلیف ندارند
1401/08/11
ریاضی دوم
قاسمی، سارا
تمرین جمع فرآیندی در کلاس انجام شد.
پیک آدینه ی 7 قسمت ریاضی و علوم کامل شود.
علوم دوم
قاسمی، سارا
پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.
پیک آدینه ی 7 قسمت علوم و ریاضی حل شود.
شنبه ارزیابی کلاسی علوم از سه درس اول انجام خواهد شد.
فارسی دوم
قاسمی، سارا
ص 30کتاب کار انجام شد.
ص 29 نگارش سوال 1 کامل شد.
املا و روان خوانی تمرین شود.
نگارش دوم
قاسمی، سارا
ص 29 سوال یک کامل شد.
زیبانویسی
حجازی، هانیه سادات
درس(د)
صفحه 10و11
هوش و ریاضی
قاسمی، سارا
ص 14 و 15 کتاب حل شد.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
تدریس اتیکت صحیح نشستن همراه با پخش فیلم ، نمایش دادن پاور پوینت ، روش گفتاری پرسش و پاسخ (بارش فکری)، پخش موزیک و بشین پاشو، کمک گرفتن از مستر اتیکت.
دانش آموزان مراحل صحیح نشستن را یادداشت کنند، روی یک صندلی بنشینند و مراحل را تمرین کنند.