فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

ریاضی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: جمع فرایندی تدریس شد . تمرین های جمع ص 29 و 30 حل شد .
تکلیف: دخترم سوالات کاربرگ ریاضی را وارد دفترت کن و پاسخ بده .

علوم دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: درسنامه ی درس 4 زندگی و گردش زمین 2 خوانده و تدریس شد . مطالب مهم درس مشخص شد .
تکلیف: کاردستی فرفره و بادنما به دلخواه ساخته شود . فرصت تا چهارشنبه ی هفته ی آینده و کاملا اختیاری است .

فارسی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
تکلیف: جعبه ی کلمات درس 3 و 4 فارسی فردا پرسیده خواهد شد .املا از درس 4 مدرسه ی خرگوش ها گفته خواهد شد .

قرآن دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 15 تا 17 روان خوانی عبارات قرآنی و سوره ی حمد تدریس شد .

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 15 کتاب خطاط شو نوشته شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور اعداد از 1-100 2-مرور اعداد زوج و فرد 3-شمردن اعداد به صورت 2 تایی 5تایی و 1چ تایی 4-تدریس صفحه 13 کتاب با موضوع جمع عدد 10 از طریق چندین راه 5-انجام تمرینات صفحه 14 کتاب

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: آموزش آداب رفتار صحیح در مکان های عمومی مثل فروشگاه
تکلیف: کامل کردن تکلیف کلاسی (نقاشی مرتبط با موضوع ) در منزل و آوردنش برای جلسه بعد

ریاضی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: تمرین و تکرار مبحث تقریب انجام شد و در دفتر مشق تمرین شد . کتاب کار ص 39 حل تمرین شد .

علوم دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 28 و 29 کتاب کار علوم حل تمرین شد .

فارسی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: پرسش درس 2 معنی و مخالف انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم . فردا جعبه ی کلمات درس 3 پرسیده خواهد شد .

هنر دوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: ادامه کار نقاشی برای قصه و اجرای آن روی مقوا

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: کاردستی قلک درست کردیم درس پس انداز داده شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: 1-مرور مبحث weather 2-مرور states of matter 3-مرور تعریف solid-gas -liquid 4-بازی به منظور تکرار و تمرین جامدات مایعات و گاز ها
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا کلیپی که در واتس اپ ارسال می شود را تکرار و تمرین کنید

ریاضی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 28 کتاب حل تمرین شد . مبحث تقریب تدریس شد و تمرین ص 30 حل شد .
تکلیف: ص 32 و 37 و 38 کتاب کار حل شود .

فارسی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: بخوان و بیندیش درس تمیز باش عزیز باش تدریس و روان خوانی شد . ص 36 کتاب کار حل شد . هم معنی و مخالف درس اول پرسیده شد .
تکلیف: جعبه ی کلمات درس 2 پرسیده می شود .

ورزش دوم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن_ حرکت توپ بین مانع ها همراه با راکت بدمینتون تقویت تمرکز ، دقت در حرکت

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: درس پنجم درباره همدلی کردن بود . همدلی یعنی خود را بجای دیگران گذاشتن و از دید او به همه چیز نگاه کنیم . از طریق داستان گویی و ترسیم موقعیت به دانش اموزان اموزش داده شد .

ریاضی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 27 کتاب حل تمرین شد .

علوم دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ارزیابی علوم سه بخش اول انجام شد .

نگارش دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 34 سوال 2 و 3 و 4 حل تمرین شد .
تکلیف: سوال 1 ص 34 و ص 35 به طور کامل انجام شود. فردا فارسی جعبه ی کلمات درس 1 هم معنی و مخالف پرسیده خواهد شد ( شفاهی )

املا دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: املای پای تخته ای تمرین و هم معنی و مخالف کلمات در کلاس تمرین و خوانده شد .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/8/6خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *مسابقه سرعتی و شنیداری اهداف: 1)مهارت حرکتی دستکاری،استوای 2)سرعت و عمل 3)دقت شنیداری 4)تعادل 5(هماهنگی چشم ودست شنیداری

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: 1-پخش کلیپ و مرور اعداد 2-مرودداعداد زوج و فرد 3-شمردن اعداد به صورت 2 -5 و 10 تایی 4-انجام تمرینات صفحه 12 کتاب به منظور تقویت مهارت خواندن اعداد
تکلیف: لطفا کلیپ اعداد را تکرار و تمرین کنید اعداد را به صورت 2 5 و 10 تایی نام ببرید

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور حرکت پیاده و ویژگی های آن در مورد شاه صحبت کردیم. شاه به هر طرف که دوست داشت می تواند برود ولی فقط یک خانه. هرگز دو شاه نمی توانند به هم نزدیک شوند حتما باید یک خانه بین آنها فاصله باشد،چه در ستون ،چه در عرض و چه در قطر . در بازی شطرنج تمامی مهره ها می توانند یکدیگر را بزنند اما هیچ مهره ای حق زدن شاه را ندارد ،ما فقط می توانیم به شاه کیش دهیم.کیش یعنی : ای شاه خانه ای که تو در آن قرار داری زیر ضرب است و تو باید از آنجا بروی. وقتی شاه کیش شد ،اول باید رفع کیش کند ،رفع کیش بع 3 طریق انجام می شود. یا مهره کیش دهنده را بزنیم ،یا مسی کیش را ببندیم و یا فرار کنیم . ما به بچه ها می گوییم : کیش که شدی چکارکن؟ بزن و ببند فرار کن.

ریاضی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 26 کتاب حل تمرین شد . نمودار درختی برای نوشتن اعداد دو رقمی آموزش داده شد .

علوم دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: کتاب کار ص 26 و 27 حل تمرین شد .
تکلیف: روز شنبه سه درس اول علوم پرسش و‌ارزیابی خواهد شد .

فارسی دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: املای کلاسی پای تخته تمرین شد . کلاس بدون دیوار درس 4 فارسی در حیاط انجام شد . روان خوانی تمرین شد .
تکلیف: ارمغان هفته 6 انجام شود . روان خوانی و املا تمرین شود .

املا دوم

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: املای کلاسی پای تابلو تمرین و تکرار شد .

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر: مرور آشنایی با : حافظه کامپیوتر و درایو/نرم افزار و سخت افزار/نرم افزار ورد و محیط کلی آن/تایپ کردن/کیبورد/انواع کلید ها/سربرگ ها/ایجاد فایل جدید در ورد/ تغییر فونت(دستخط)/تغییر سایز/تغییر رنگ/ترازبندی متن(چپ چین راست چین)/انتخاب کردن جمله یا کلمه/فارسی کردن زبان/نوشتن حرف آ با استفاده از کلیدهای shift + ا (آ بی کلاه )
تکلیف: دخترهای نازنینم لطفا یک فایل ورد باز کرده و در آن متن زیر را با فونت B Nazanin ، سایز 25 ، رنگ صورتی و از راست به چپ بنویسید: ای خدای مهربان نام تو بهترین سرآغاز برای هر کار است. و عکس از تکلیف خود در پرتال قسمت ارسال تکلیف ارسال نمایید تا جلسه آینده صفحه 1 تا 34 را مطالعه نموده و آماده شرکت در پرسش و پاسخ کلاسی باشید

هوش و ریاضی

مدرس: قاسمی، سارا
فعالیت: ص 16 و 17 کتاب حل تمرین شود .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: با سلام و احترام ظهر پاییزی تان بخیر و شادی امروز مورخ 1402/08/03فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 2-پرسش سوالات warn up nane some solid objects.- Name smooth objects. Name some liquid مرور 3 حالت مواد جامد -مایع-گاز از طریق کلیپ و وسایل موجود با مثال مانند: Solid: ice-bag-desk Liquid: water-juice-milk Gas: steam-air in a ball 4-انجام تمرینات در دفتر روز خیییلی خوبی داشته باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: