1401/08/24
ریاضی دوم
صمدی، سمانه
تمارین مرور فصل دوم صفحه34 و35، با مشارکت دانش آموزان حل شد.
فرهنگ نوشتن صفحه 34 و رنگ آمیزی سوال 1 صفحه 34 کتاب ریاضی انجام شود.
فارسی دوم
صمدی، سمانه
رفتن به اردوی فکربازیای باغ کتاب
درس چهارم،مدرسه ی خرگوش ها مرور شود،( هم معنی مخالف ها،واژه سازی وبیاموزو بگو )
فردا ارزشیابی از درس چهارم داریم.
هنر دوم
پور سیاح، مریم
با سلام .
در کلاس نقاشی حیوانات اهلی با تصویر سازی و با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.
وسایل مورد نیاز آذر ماه:
تخته شاسی A3, کاغذ یا مقوا A3, مداد رنگی ،ماژیک،مداد شمعی،به مناسبت یلدا پارچه نمدی ( قرمز،سبز،سفید) یا فوم اکلیلی .
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز به دلیل اردوی کار بازیا کلاس تشکیل نشد.
1401/08/23
ریاضی دوم
صمدی، سمانه
کتاب کار صفحات 56 و57 و58 باهمکاری دانش آموزان حل شد.
فعالیت عملکردی صفحه 59،52،46 حل شود.
علوم دوم
صمدی، سمانه
ارزشیابی از فصل 4 گرفته شد.
املا دوم
صمدی، سمانه
املا از درس مدرسه خرگوش ها گفته شد.
با غلط های املایی جمله سازی نوشته شود.
رایانه
آزادبخش، روجا
مفهوم ترازبندی و انواع ترازبندی متن در برنامه word آموزش داده شد. چگونگی تغییر رنگ صفحه و حاشیه گذاری صفحه مرور و تمرین شد.
1401/08/22
ریاضی دوم
صمدی، سمانه
دقیقه در ساعت آموزش داده شد. با ساعت آموزشی در کلاس کار شد.
کتاب ریاضی صفحه32 و کتاب کار صفحه 55 وصفحه56 سوالات 1 و2 به کمک دانش آموزان حل شد.
جدول اعداد 1 تا 100 لطفا لمینت شود وفردا همراه دخترم باشد.
علوم دوم
صمدی، سمانه
فرداارزشیابی ازفصل 4 علوم داریم،لطفا درسنامه وسوالات فصل 4 مرور شود.
فارسی دوم
صمدی، سمانه
بخوان وبیندیش ( تمیز باش و عزیز باش ) به کمک دانش آموزانی که ماسک پرطلا،حنایی و خال خالی آماده کرده بودند روانخوانی شد وسوالات مربوط به آن پاسخ داده شد.
خوانش و پرداز کتاب کار فارسی حل شد.
املا دوم
صمدی، سمانه
فردا املا از درس مدرسه ی خرگوش ها داریم.
املا کار شود.
قرآن دوم
صمدی، سمانه
صفحه 17 و 18 ( پیام قرآنی)تدریس شد.
عبارات قرآنی وسوره حمدتمرین وتکرار شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
پخش کلیپ در ارتباط با یکی از انواع خدمات بانک، پرسش و پاسخ در ارتباط با فیلم.
_خواندن از روی متن درس-- نوشتن مزایای وام بانکی بر روی تخته با همراهی دانش آموزان- بیان مصارف وام بانکی، توضیحات در ارتباط با کارمزدبانک. انجام فعالیت کلاسی به کمک دانش آموزان،_معرفی کتاب داستان چطوری پول اسکیتم را جور کنم.
انجام تکلیف انتهای مبحث خدمات بانکی درکتاب
1401/08/21
ریاضی دوم
صمدی، سمانه
ارزشیابی ریاضی گرفته شد.
جمع وتفریق عددهای دورقمی به کمک جدول اعداد 1 تا 100تدریس شد.
سوال 1 صفحه 33 وتمارین ریاضی نوشته شده در دفتر حل شود.( برای تقریب زدن اعداد ابتدا باید پیدا کنند عددبین کدام دسته های ده تایی هست وسپس بگن به کدام عدد نزدیکتر هست. )
علوم دوم
صمدی، سمانه
کتاب کار علوم ،فصل 4 کامل حل شد.
به آزمایشگاه رفته وآزمایش مربوط به تابش مسقیم ومایل نور به سکه انجام شد.( به دلیل اینکه در تابستان نورخورشید مسقیم می تابد هوا گرم تر است.)
دانش آموزانی که آزمایش مربوط به دانه لوبیا را انجام داده بودند،مشاهدات خود را خواندند.
سوال 6 صفحه 48 حل شود.
جلسه آینده پرسش از فصل 4 علوم داریم.(فصل 4 ،درسنامه وسوالات کتاب کار مطالعه شود.)
فارسی دوم
صمدی، سمانه
کتاب کار فارسی،مدرسه ی خرگوش ها همراه با پرسش و پاسخ انجام شد.
هدیههای آسمان دوم
صمدی، سمانه
درس مهربانتر از مادر تدریس شد.فعالیت های مربوطه انجام شد.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام
ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم کردن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن
بازی با کاپ گیم جهت یادگیری بازی گروهی و همبستگی و ایجاد هماهنگی بین دست راست و چپ
تکلیف ندارند
1401/08/18
ریاضی دوم
صمدی، سمانه
روز شنبه،ارزشیابی از فصل 1 وفصل 2 تا آخر صفحه27 گرفته میشود.
فصل1 وفصل 2 تا آخر صفحه 27 تمرین و تکرار شود.سوالات نوشته شده در دفتر کار شود.
علوم دوم
صمدی، سمانه
در کلاس بدون دیوار، دانش آموزان به حیاط رفته و نحوه استفاده از بادنما برای تعیین جهت باد و فر فره برای تعیین سرعت باد باتوجه به نحوه چرخش انجام شد.
کتاب کار علوم،درسنامه فصل 4 خوانده شد ونکات مهم مرور شد ،کاردر کلاس ها حل شد.
فارسی دوم
صمدی، سمانه
پیک شماره 8 حل شود.سوالات مربوط به درس فارسی ،حل نشود.
نگارش دوم
صمدی، سمانه
نگارش صفحات31 تا 34 حل شد.
املا دوم
صمدی، سمانه
املای تشخیصی گرفته شد.(قسمتی از متن درس مدرسه خرگوش ها داده شد،کلمات جاافتاده متن را نوشتند..)
هوش و ریاضی
صمدی، سمانه
صفحات16 و17 کتاب با موضوع کاربامحور،حل مسئله ومسیریابی حل شد.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام فعالیت امروز مرور اتیکت صحیح نشستن،
تدریس کلمات ارتباطی و کلمه *ممکنه*
به روش گفتاری پرسش و پاسخ، مسابقه و
حل کردن مازها.
دانش آموزان درخواست های خود را با *ممکنه* بیان کنند، آن ها را یادداشت کنند و همراه خود به کلاس بیاورند.