فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 1

ورزش پنجم

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات کششی انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش رشته تخصصی امسال شاگردان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مرور نحوه بازکردن فایل، آموزش ذخیره کردن فایل و انواع ذخیره سازی در فتوشاپ تمرین صفحه 9 حل شد.
تکلیف: تمرینات صفحه 13حل شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز با هم درباره واقع گرایی حرف زدیم.یعنی این جوری متوجه شدیم خیلی وقت ها دیدن اصل موضوع و واقع بین بودن در کاهش استرس هم به ما کمک میکنه. ارادتمند شیخ علیزاده :)

ریاضی پنجم

مدرس: صافی، الهام
فعالیت: سوالات صفحه 11و12 کتاب ریاضی و صفحه 21و22 کتاب کار انجام شد
تکلیف: تکلیف صفحه 13 کتاب ریاضی انجام شود

علوم پنجم

مدرس: صافی، الهام
فعالیت: ...
تکلیف: کاردرکلاس 1و2 فصل 2 انجام شود

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: صافی، الهام
فعالیت: تمرینات کتابکار 2 انجام شد.پرسش و پاسخ صورت گرفت

هنر پنجم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس ادامه آموزش نقاشی ماندالا و الگو گذاریی و رنگ آمیزی آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و‌احترام کلاس امروز معرفی اتیکت کلمات جادویی همراه با پاورپوینت و خوراکی تعارف کردن و اشنایی با کلمات .( دانش اموزان عبارات ارتباطی ممنون از لطفتون، سپاس ،متشکرم ، لطفا ، خواهش میکنم و بفرمایید را شناختند و می توانند در اجتماع از آن استفاده کنند )
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموزان کلمات جادویی که استفاده می کنند را یادداشت کنند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: - فیلمی در ارتباط با مهمترین ارزهای دنیا برای دانش آموزان پخش می گردد. در ارتباط با نحوه تبدیل واحد های پول ایران به ارزهای متفاوت توضیحاتی ارائه می گردد. صفحه 12 کتاب برای دانش آموزان توضیح داده می شود. -فعالیت کلاسی صفحه 13 توسط سه نفر از دانش آموزان داوطلب حل می گردد. -پخش کلیپی با مضمون ارتباط بین قیمت و کیفیت کالا -در ارتباط با این ضرب المثل ها از دانش آموزان نظر خواهی می شود. هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت، من اینقدر پولدار نیستم جنس ارزان بخرم.سزای گران فروش نخریدن است، هر چه قدر پول بدی همان قدر آش می خوری و... -از دانش آموزی می خواهیم که از روی درس و رفتار خانواده علوی و نحوه انتخاب کالای مورد نظر بخواند و از سایرین در این مورد نظر خواهی می گردد. -به دانش آموزان یادآوری میشود که دو نکته که باید در هنگام خرید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد : نرخ کالا و کیفیت کالا -مفاهیم زیر برای دانش آموزان بیان میشود : -گرانی : مفهوم نسبی است در کلمه به معنای بالا بودن نرخ و بهاست -ارزانی : مفهوم نسبی است و در کلمه به معنای کم بهایی است -( مثال های ارزانی و گرانی توسط دانش آموزان گفته میشود ) -قیمت : وجهی است که بابت هر کالا یا خدمات از مشتری مطالبه میشود -ارزش : هر چیزی که برای ما بسیار مهم است و می ارزد
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 14 در کتاب حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: