1402/02/05
ریاضی پنجم
صافی، الهام
حل تمرینات ص 168و169و170و171کتاب کار ریاضی انجام شد
تمام دانش آموزان در پای تابلو سوالات را انجام و بررسی کردند .
مفهوم احتمال بررسی و مفهوم سازی شد .صفحات134و135 کتاب درسی انجام شد .
فعالیت صفحه ی 136وتمرینات ص137و138و139کتاب آموزش و پرورش با دقت انجام شود .
علوم پنجم
صافی، الهام
برای فردا فصل 10و11و12با دقت مطالعه شود
تمرینات فصل 12هم ،که جزو تکالیف دیروز بود حتما انجام دهید و فرداهمگی همراهتان باشد .از همه خواهم پرسید
پس آماده باشید
فارسی پنجم
صافی، الهام
برای روز شنبه که ارزشیابی درس 1تا17فارسی را داریم با دقت تمام مطالب را بخوانید
از امروز تا شنبه 4روز فرصت دارید .
شنبه همگی کتاب نگارش و کتاب کار فارسی همراهتان باشد
مطالعات اجتماعی پنجم
صافی، الهام
امروز ارزشیابی اجتماعی درس 11تا22انجام شد .
هنر پنجم
پور سیاح، مریم
با سلام .
در کلاس نقاشی منظره فانتزی با مداد رنگی آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی،
حلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت تلفن صحبت کردن ، ارائه پاورپوینت، بارش فکری و پرسش و پاسخ در کلاس.
دخترانم می توانند رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام تلفن صحبت کردن را شناسایی کنند.
دختران نازنینم با هماهنگی والدین با یکی از دوستان خود تماس بگیرند و یک پیام بگذارند.
صدای خود را ضبط کنند و برای من ارسال کنند.
1402/02/04
ریاضی پنجم
صافی، الهام
مبحث میانگین تدریس شد .میانگین و متوسط داده ها مفهوم سازی شد .
کاردر کلاس ص131وفعالیت ص132و تمرین ص133کتاب درسی توسط دانش آموزان انجام شد .تمرینات و فعالیت های کلاسی مربوط به مباحث نمودارها ص162و163و164و165کتاب کار انجام شد .
تمرینات ص168و169و170کتاب کار ریاضی انجام شود .
علوم پنجم
صافی، الهام
پرسش و پاسخ مباحث قبلی انجام شد .مبحث برگ کامل تدریس شد .
کاردرکلاس 1و2وتمرینات درس 12کامل تا روز چهارشنبه انجام شود و فصل 12کامل مطالعه شود .
مطالعات اجتماعی پنجم
صافی، الهام
فردا ارزشیابی درس 11تا22اجتماعی را دارید .با دقت مطالعه کنید .
سواد مالی
نادری، نرگس
-نمایش کلیپ مربوط به بازاریابی ننه قمر
-بیان تعریف مارکتینگ یا بازاریابی، بیان تعاریف مختلفی از بازاریابی
-بخشهای مختلف بازاریابی در هر سازمان:
بخش فروش : مسئولیت فروش محصولات
بخش تحقیقات : مسئولیت شناسایی نیاز مشتریان
بخش ترویج : مسئولیت تبلیغ محصولات
بخش توزیع : مسئولیت حمل محصولات به بازار
-اهداف بازاریابی : 1- جذب مشتریان جدید 2- حفظ و افزایش فروش با مشتریان قبلی
-بازار محصولات و بازاریابی :
1-بازار انبوه بازاریابی انبوه : اگر میزان فروش یک محصول بسیار زیاد بوده و افراد زیادی از جامعه نیز خواهان آن باشند.
2-بازار لوکس بازاریابی لوکس : گروهی از محصولات خاص هستند که مشتریان محدود و خاص خود را دارند .
-فعالیت کلاسی صفحه ی 125 با مشارکت دانش آموزان
حل فعالیت منزل انتهای مبحث بازاریابی
ریاضی به زبان انگلیسی
ماندگار نسب، سحر
تدریس صفحات 40 و 42 از کتاب ریاضی به زبان انگلیسی پایه ی پنجم انجام شد.
Please do the activities on page 41 of your book.