فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: مبحث بیشترین و کمترین مقدار ممکن در ضرب دو عدد دورقمی ،ضرب و تقسیم تدریس شد.
تکلیف: (سوال 3و 4و 5 و 6 و 7) کار در کلاس صفحات 11و 12 کتاب کار +( سوال 4 و 5و 8و9و10) تمرینات صفحات 13و14 کتاب کار ریاضی با دقت انجام و ارسال آن در پرتال صورت گیرد .

فارسی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
تکلیف: باتوجه به فایل آفلاین دقت معنی شعر و مترادف و متضاد کلمات را در دفتر فارسی بنویسید .

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: به نام خدا درس اول ( پول ) تدریس شد . دانش آموزان با کارکردهای پول ، تاریخچه پول در ایران ، ارز و صرافی ، تبدیل واحدهای پولی آشنا شدند . فیلم وظایف پول نمایش داده شد.صفحات درس اول کتاب به صورت pdf نمایش داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم تکالیف را با دقت و علاقه انجام دهید

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: مبحث تغییر ارزش مکانی ارقام در (10×)،(100×)،(1000×) تدریس شد . صفحه ی 3 تا نصفه انجام شد .
تکلیف: ریاضی : تمرین و تکرار مباحث تدریس شده انجام شود .

علوم پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: علوم : تدریس آزمایش مقایسه ای انجام شد .جدول آزمایش فرفره تکمیل شد . پرسش وپاسخ صورت گرفت .
تکلیف: علوم : کار در کلاس (1) کتاب کار صفحه ی 11و 12 تا انتهای سوال 7 انجام شود .

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: محتوای آفلاین تدریس درس اول ارسال شد .
تکلیف: محتوای اجتماعی را با دقت نگاه کنید . و درس اول را مطالعه کنید .

رباتیک

مدرس: فرح‌بخش، مریم
فعالیت: آشنایی با روند آموزشی کلاس آشنایی با روند امتیازدهی آشنایی با علم رباتیک و فواید آشنایی با رباتیک آشنایی با مدرس و دانش آموزان
تکلیف: میدونید ربات ها در چه بخش هایی استفاده میشن؟! تحقیق کنید که ربات ها تا کجا پیشرفت کردن و انتظار داریم در چه بخش هایی این ربات ها به کمک ما بیان. منتظرم :) (نمیخوام برام کپی پیست کنید، با زبون ساده و روون هرچی از چیزایی که خوندین بنویسید یا ویس آپلود کنید. زیاد هم لازم نیست باشه، مهم اینه واقعا برید دنبالش)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آشنایی با کاربرد و محیط نرم افزار فتوشاپ
تکلیف: در صورت داشتن کامپیوتر یا لپ تاپ، یکی از ورژن های زیر نرم افزار فتوشاپ تا جلسه آینده نصب شود. Photoshop cs5 Photoshop cc 2014

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: *ریاضی:* صفحه 2 کتاب آموزش و پرورش انجام شد .
تکلیف: *ریاضی :* ( *سوالات 1و2* )کار درکلاس صفحه ی 11 کتاب کار علوی ، و ( *سوالات 1و2و3* )کار در کلاس صفحه ی 13 کتاب کار علوی با دقت انجام شود .

علوم پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: تدریس ( ص 9 تا ابتدای آزمایشهای مقایسه ای ) درس اول علوم از روی کتاب کار انجام شد .
تکلیف: آزمایشی درصفحه ی 10 کتاب کار علوم علوی می باشد ، که ساخت فرفره ی کاغذی است ،و درانتهای صفحه جدولی داده شده ،دانش آموزان عزیز، با دقت آزمایش را انجام داده و جدول را کامل کنند . محتوای علوم را نیز با دقت نگاه کنید

املا پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: *آفلاین املا وانشا:* محتوای تفاوت نظم و نثر ،بیت و مصرع ،قافیه و ردیف ارئه شد .
تکلیف: *املا وانشا :* با دقت محتوای املا وانشا مشاهده شود .و (ردیف و قافیه )را درشعر ستایش مشخص کنید .)در کتاب و با مداد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ماندگار نسب، سحر
فعالیت: تدریس اعداد زوج و فرد تدریس ارزش مکانی اعداد و نحوه ی خوانش ارقام بزرگ
تکلیف: عزیزم صفحه ی اول از کتاب Math ات که برات آپلود کردم رو مطالعه کن، و کاربرگ ات رو انجام بده.

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: سال تحصیلی جدید بر شما دانش آموزان عزیز مبارک . گزارش روز شنبه 3 مهر پایه های پنجم ریاضی :مرور عدد نویسی و جدول ارزش مکانی انجام شد .
تکلیف: مرور عددنویسی , نحوه کار با جدول ارزش مکانی از پایه چهارم تمرین و مرور شود.

فارسی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: فارسی :تدریس و روان خوانی ستایش انجام شد . فارسی پیشرفته : تدریس کامل درس ستایش انجام شد . لغات مترادف و معنای ابیات تدریس شد.
تکلیف: فارسی :شعر ستایش روانخوانی شود . فارسی پیشرفته : معنی شعر و مطالب تدریس شده مطالعه شود .

فارسی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: گزارش کار روز سه شنبه 19 مرداد مبحث شرح حال نویسی تدریس شد . تمرینات جلسه قبل توسط دانش آموزان انجام شد و شرح حال زندگی جبار باغچه بان در کلاس خوانده شد.
تکلیف: تکلیف روز سه شنبه 19 مرداد تمرین جلسه پنجم جزوه فارسی مبنی بر نوشتن یک شرح حال از افراد مشهور با رعایت علایم نگارشی نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: