فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
تکلیف: ریاضی : صفحه 63 کتاب درسی کامل شود.

علوم پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
تکلیف: درسهای 1 تا 5 علوم از کتاب کار علوی با دقت مطالعه شود و از صفحه 189 تا 192 کتاب کار حل شود

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( مالیات ) با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 13 ( بیمه ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم بیمه ، موضوع بیمه ، حق بیمه ، بیمه نامه و انواع بیمه آشنا شدند . کلیپ مربوط به بیمه زندگی نمایش داده شد . پاور پوینت درس بیمه نشان داده شد .
تکلیف: دخترهای باهوشم با دقت به سئوالات سنجش استعداد پاسخ دهید . لطفا پاسخ های خود را مرتب و خوانا نوشته و تصاویر با کیفیت در پرتال برای من ارسال کنید . مهلت ارسال تا پنجشنبه صبح ( 1400/10/9 )میباشد .

ریاضی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: کاردرکلاسها و تمرین مبحث درصد حل شد
تکلیف: صفحه 77 کتاب کار علوی حل شود.

علوم پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فعالیت: تدریس مبحث چشم تکمیل شد
تکلیف: علوم : مبحث چشم از کتاب کار کامل و با دقت مطالعه شود. درس پنج جهت آمادگی امتحان روز شنبه مطالعه شود و ارزشیابی درس 5 از صفحات 173 و 174 کتاب کار حل شود.

رباتیک

مدرس: فرح‌بخش، مریم
فعالیت: اشنایی مدارهای smd معرفی قطعات، شیوه کار و نحوه اتصالات در مدارات smd اشنایی با شبیه سازها معرفی سایت circuitlab

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش ظاهر و مخفی کردن لایه ها (صفحه 34)
تکلیف: پروژه نیمسال اول رایانه پایه پنجم: با استفاده از برنامه فتوشاپ و تصاویر دلخواه ، جلد یکی از کتاب های درسی خود را به دلخواه طراحی کنید. فایل را در حالت تصویری و طراحی ذخیره کنید. فایل های ذخیره شده را ارسال کنید. مهلت ارسال تا 21 دی ماه می باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ماندگار نسب، سحر
فعالیت: تدریس صفحه ی 7 و 8 از کتاب science جدید
تکلیف: عزیزم لطفا تمام مطالب صفحات 7 و 8 را مطالعه، درک و حفظ کن. Sweetie, Please study on pages 7 , 8, comprehend them, and memorize them.

فارسی پنجم

مدرس: قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
تکلیف: لغات درس 9 فارسی را از فایل ارسال شده ببینید و در کتاب وارد کنید .

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: مهارت حل مسئله(نمایش،بارش فکری)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ماندگار نسب، سحر
فعالیت: مرور مطالب صفحه ی 12، انواع مثلث ها، و انجام صفحه ی 13 از کتاب Math
تکلیف: عزیزم لطفا مطالب صفحه ی 13 را از کتاب Math رو مطالعه، حفظ، تکرار و تمرین کن و تمرین دیکته ی کلمات رو انجام بده. Dear, Please study on page 13 on your Math Book, and practice dictation.

قرآن پنجم

مدرس: محمدنبی، فهیمه
فعالیت: تکمیل تدریس درس پنجم و تمرین خواندن

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز در مورد ادامه اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "چینش میز غذا" نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند آیا تا به حال دقت کرده اند که هر یک از وسایل سفره/ میز کجا قرار می گیرند؟ آیا چیدن میز غذاخوری یک روش استاندارد و همیشگی دارد یا مسئله ای سلیقه ای است؟ آیا مربوط به فرهنگ فرد میزبان می شود یا یک نکته بین المللی است؟ تصویر چیدمان سفره/ میز غذا نمایش داده شد و با یک بازی از طریق اسلاید پاورپوینت جای وسایل میز/سفره با دانش آموزان تمرین شد، همچنین اسلایدهای مجزای جای وسایل آموزش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد با لوازمی که به همراه دارند چیدمان برخی وسایل سفره/ میز را تمرین کنند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز از یک میز/ سفره واقعی منزل که خودتان آن را طبق استانداردهایی که سر کلاس تمرین کردیم چیده اید (دو عکس یکی سلفی، یکی از میز/ سفره) در پرتال ارسال کنید. *عکس مربوط به اسلاید چیدن میز/سفره برای شما در یک فایل پی دی اف در پرتال گذاشته شده است تا اگر چیدمان را فراموش کردید مرور کنید عزیزانم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: