1402/02/05
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تمرینات مبحث میانگین کتاب کار انجام و حل شد.
مبحث احتمال تدریس و تمرینات کتاب کار آن انجام شد.
فصل اول و دوم ریاضی از روی تمرینات کتاب کار دوره شود و در صورت ایراد در زنگ رفع اشکال حتما پرسیده شود.
(شنبه رفع اشکال فصل 1 و 2 ریاضی)
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درس 10، 11، 12 علوم کامل مطالعه شود. ( پرسش کلاسی)
تمرینات درس 12 کتاب کار انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فصل پنجم مطالعات اجتماعی دوره شد و از دانش آموزان پرسیده شد.
ارزشیابی فصل 5 بررسی شد.
هنر پنجم
پور سیاح، مریم
با سلام .
در کلاس نقاشی منظره فانتزی با مداد رنگی آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی،
حلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت تلفن صحبت کردن ، ارائه پاورپوینت، بارش فکری و پرسش و پاسخ در کلاس.
دخترانم می توانند رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام تلفن صحبت کردن را شناسایی کنند.
دختران نازنینم با هماهنگی والدین با یکی از دوستان خود تماس بگیرند و یک پیغام بگذارند. صدا را ضبط کنند و برای من ارسال کنند.
1402/02/04
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تمرین صفحه 129 کتاب ریاضی حل شد. سپس مبحث میانگین تدریس شد و صفحات 130 تا 133 حل شد.
فعالیت کلاسی صفحه 162 و تمرین صفحه163 و 164 کتاب کار حل شد.
درسنامه صفحه 167 مطالعه شود و سپس تمرینات صفحه 168 تا 170 کتاب کار انجام شود.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ادامه ی درس 12 کامل تدریس شد و سپس. تعدادی از دانش آموزان کنفرانس دادند.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فصل ششم فارسی دوره شد و از تمام دانش آموزان پرسیده شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
کل کتاب کار مطالعات اجتماعی مطالعه شود. آزمون کلاسی
ارزشیابی اخر کتاب کار مطالعات انجام شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
-نمایش کلیپ مربوط به بازاریابی ننه قمر -بیان تعریف مارکتینگ یا بازاریابی، بیان تعاریف مختلفی از بازاریابی -بخشهای مختلف بازاریابی در هر سازمان: بخش فروش : مسئولیت فروش محصولات بخش تحقیقات : مسئولیت شناسایی نیاز مشتریان بخش ترویج : مسئولیت تبلیغ محصولات بخش توزیع : مسئولیت حمل محصولات به بازار -اهداف بازاریابی : 1- جذب مشتریان جدید 2- حفظ و افزایش فروش با مشتریان قبلی -بازار محصولات و بازاریابی : 1-بازار انبوه بازاریابی انبوه : اگر میزان فروش یک محصول بسیار زیاد بوده و افراد زیادی از جامعه نیز خواهان آن باشند. 2-بازار لوکس بازاریابی لوکس : گروهی از محصولات خاص هستند که مشتریان محدود و خاص خود را دارند . -فعالیت کلاسی صفحه ی 125 با مشارکت دانش آموزان
حل فعالیت منزل انتهای مبحث بازاریابی
ریاضی به زبان انگلیسی
ماندگار نسب، سحر
تدریس صفحات 40 و 42 از کتاب ریاضی به زبان انگلیسی پایه ی پنجم انجام شد.
Please do the activities on page 41 of your book.