1402/02/05
ریاضی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
تمرینات مبحث میانگین کتاب کار انجام و حل شد.
مبحث احتمال تدریس و تمرینات کتاب کار آن انجام شد.
تکلیف:
فصل اول و دوم ریاضی از روی تمرینات کتاب کار دوره شود و در صورت ایراد در زنگ رفع اشکال حتما پرسیده شود.
(شنبه رفع اشکال فصل 1 و 2 ریاضی)
علوم پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف:
درس 10، 11، 12 علوم کامل مطالعه شود. ( پرسش کلاسی)
تمرینات درس 12 کتاب کار انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
فصل پنجم مطالعات اجتماعی دوره شد و از دانش آموزان پرسیده شد.
ارزشیابی فصل 5 بررسی شد.
هنر پنجم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام .
در کلاس نقاشی منظره فانتزی با مداد رنگی آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی،
حلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت تلفن صحبت کردن ، ارائه پاورپوینت، بارش فکری و پرسش و پاسخ در کلاس.
دخترانم می توانند رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام تلفن صحبت کردن را شناسایی کنند.
تکلیف:
دختران نازنینم با هماهنگی والدین با یکی از دوستان خود تماس بگیرند و یک پیغام بگذارند. صدا را ضبط کنند و برای من ارسال کنند.
1402/02/04
ریاضی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
تمرین صفحه 129 کتاب ریاضی حل شد. سپس مبحث میانگین تدریس شد و صفحات 130 تا 133 حل شد.
فعالیت کلاسی صفحه 162 و تمرین صفحه163 و 164 کتاب کار حل شد.
تکلیف:
درسنامه صفحه 167 مطالعه شود و سپس تمرینات صفحه 168 تا 170 کتاب کار انجام شود.
علوم پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
ادامه ی درس 12 کامل تدریس شد و سپس. تعدادی از دانش آموزان کنفرانس دادند.
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
فصل ششم فارسی دوره شد و از تمام دانش آموزان پرسیده شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف:
کل کتاب کار مطالعات اجتماعی مطالعه شود. آزمون کلاسی
ارزشیابی اخر کتاب کار مطالعات انجام شود.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
-نمایش کلیپ مربوط به بازاریابی ننه قمر -بیان تعریف مارکتینگ یا بازاریابی، بیان تعاریف مختلفی از بازاریابی -بخشهای مختلف بازاریابی در هر سازمان: بخش فروش : مسئولیت فروش محصولات بخش تحقیقات : مسئولیت شناسایی نیاز مشتریان بخش ترویج : مسئولیت تبلیغ محصولات بخش توزیع : مسئولیت حمل محصولات به بازار -اهداف بازاریابی : 1- جذب مشتریان جدید 2- حفظ و افزایش فروش با مشتریان قبلی -بازار محصولات و بازاریابی : 1-بازار انبوه بازاریابی انبوه : اگر میزان فروش یک محصول بسیار زیاد بوده و افراد زیادی از جامعه نیز خواهان آن باشند. 2-بازار لوکس بازاریابی لوکس : گروهی از محصولات خاص هستند که مشتریان محدود و خاص خود را دارند . -فعالیت کلاسی صفحه ی 125 با مشارکت دانش آموزان
تکلیف:
حل فعالیت منزل انتهای مبحث بازاریابی
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
ماندگار نسب، سحر
فعالیت:
تدریس صفحات 40 و 42 از کتاب ریاضی به زبان انگلیسی پایه ی پنجم انجام شد.
تکلیف:
Please do the activities on page 41 of your book.