1404/09/17
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین های صفحه 56 و 57 ریاضی کار انجام شد.
تمرین های صفحه 65،66،68 ریاضی آ.پ انجام شد.
تقسیم فرآیندی به طور کامل تدریس شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 60 و 61 ریاضی کار انجام شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
تکلیف:
تمرین های درس8 اجتماعی کار انجام شود.
فردا کتاب ریاضی کار، ریاضی آ.پ و اجتماعی کار همراه دانش آموزان عزیزم باشد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس9 هدیه تدریس شد.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه ساخت منجنیق ها را ادامه دادیم و کامل تر کردیم .
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف میم تنها در صفحات 24و25 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 24و25 تمرین وتکمیل شود
1404/09/16
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین صفحات 63،64 و بخشی از صفحه 65 ریاضی آ.پ انجام شد.
تکلیف:
تمرین صفحات 66 و 67 و سوال 2 صفحه 65 ریاضی آ.پ انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
فعالیت های درس10 فارسی آ.پ انجام شد.
روان خوانی درس10 فارسی آ.پ تمرین شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 9 اجتماعی آ.پ تدریس شد.
تکلیف:
درس 8 و 9 اجتماعی به خوبی مطالعه و
فعالیت ها انجام شود.
قرآن چهارم
مدرس:
رضایی، طاهره
فعالیت:
با سلام. درس قرآن ص34 تدریس گردید.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز ص34 سوره تکویر رادر خانه روخوانی کنند.
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
فیلم آموزشی این پروژه آخر هفته در گروه تلگرامی بارگذاری خواهد شد.
امروز دانشآموزان با چند ابزار مهم در Photopea (فتوپیا) آشنا شدند:
1. آموزش کار با ماسک (Mask)
بچهها یاد گرفتند چگونه با استفاده از ماسک، بخشهایی از تصویر را مخفی یا نمایان کنند.
2. نوشتن متن (Text Tool)
اضافه کردن نوشته، انتخاب فونت و تنظیم محل قرارگیری متن.
3. ابزار Rectangle
نحوه ساخت کادر، تغییر رنگ و استفاده از شکل برای طراحی بهتر.
4. پیوند لایهها (Link Layers)
به دانشآموزان آموزش داده شد چطور چند لایه را به هم Link کنند تا هنگام جابهجایی یا بزرگکردن، باهم حرکت کنند.
پروژه کلاس
دانشآموزان یک نوشته را داخل بدنهی یک موز قرار دادند و خروجی آن را مشاهده کردند.
فیلم آموزشی این پروژه آخر هفته در گروه تلگرامی بارگذاری خواهد شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز،
با استفاده از آموزش امروز:
1 یک میوه دلخواه انتخاب کنید
(پرتقال، سیب، کیوی... یا حتی دوباره موز)
2 یک کلمه یا جمله داخل بدنهی میوه قرار دهید
(با استفاده از Mask + Text)
3 خروجی نهایی را ذخیره کنید.
4 فایل نهایی را ارسال کنید به:
mo.taheri.it@gmail.com
1404/09/15
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین صفحات 61 و 62 و بخشی از صفحه 63 ریاضی آ.پ انجام شد.
تکلیف:
صفحه 54 ریاضی کار مطالعه شود.
تمرین صفحات 56 و57 ریاضی کار انجام شود.
علوم چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
فعالیت های درس6 علوم کار انجام شد.
فارسی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
روان خوانی درس 10 فارسی آ.پ تدریس شد.
تکلیف:
درس7 نگارش به طور کامل انجام شود.
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
اموزش ناهنجاری های حرکتی
شست کج
انحراف ستون فقرات
سر به جلو
زانوی ضربدری
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
موضوع جلسه قبل مرور شد . در رابطه با خوب گوش دادن و قانون شنونده فعال (خوب) بودن اموزش داده شد . ( قانون ددخس)
تکلیف:
با یک نقاشی یا کاردستی قانون ددخس ( دقت کردن. درک کردن. خلاصه کردن. سوال کردن ) یا چگونگی استفاده از گوش ، چشم ، زبان و قلب را در این قانون نشان دهید.
1404/09/12
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
بخشی از مبحث تقسیم تدریس شد.
تمرین های تقسیم در دفتر ریاضی انجام شد.
املا چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
تکلیف:
املا درس 6 و 7 در دفتر تمرین شود.
هنر چهارم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
نوشتن پیام مفهومی نمایشگاه و اصلاح نهایی نقاشی انجام شد.
بقیه دانش آموزانی که نقاشی را تمام کردند، با موضوعِ کلاس آنلاین جلسه قبل طراحی و هاشور گل، کشیدند.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
با توجه به حضوری شدن کلاس ها و برگزاری دو جلسه مهارت های زندگی در یک هفته، در این جلسه دو درس جدید مهارت های زندگی برای دانش آموزان مرور شده و تمرین ها و تکالیف کتاب به صورت بحث کلاسی تکمیل گردید.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 12 آذر ( موزیکوگرام ):
2 طراحی موزیکوگرام انجام شد.
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن If you believe song,تمرین و مرور مطالب درس دوم باموضوع محیط،زمین،بلایای طبیعی و راه های محافظت از آن،تدریس و تکمیل صفحه ی 18 کتاب درسی با موضوع چگونگی استفاده دوباره از وسایل بازیافتی.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین های استعداد تحلیلی و هوش تا صفحه 34 انجام شد.