فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 1

ریاضی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین ضرب کسر همراه با بازی و دست ورزی انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: ارزیابی علوم انجام شد. بخشی از درس 4 علوم کار مرور شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: درس 1 تا 4 هدیه به خوبی مطالعه شود.

ورزش چهارم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: گرم کردن و تمرکز بر روی انعطاف تمرین پرش طولی و پرش عمودی به همراه بازی تست دارت بازی با مانع و توپ به منظور افرایش دقت و تقویت پرش جفت

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: شروع کلاس math با پخش و خواندن آهنگ،یادآوری مطالب با بازی هوپ،یادداشت تمرین در دفتر math جهت آمادگی برای ارزشیابی روز سه شنبه.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا برای ارزشیابی درس math از درس اول برای روز سه شنبه تمرین بفرمایید.باتشکر

ریاضی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین صفحات 51 و 52 ریاضی کار انجام شد. کاربرگ نمونه سوالات مبحث کسر انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7 انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: درس 1،2،3 علوم کار و علوم آموزش و پرورش به خوبی مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین های درس 5 فارسی کار انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: اجرای رنگی طرح اصلی تایید شده نمایشگاه نقاشی انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: مدیریت استرس(ورزش کردن) دانش آموزان در این جلسه ارتباط بین استرس و افزایش ترشح هورمون آدرنالین را آموختند. فعالیت: ساخت بطری آرامش(به عنوان دمبل ورزشی) برای استفاده در مواقع پر استرس

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: کلاس ریتم و گیم تاریخ: 1404/08/14 گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: شروع کلاس با پخش و خواندن It's a beautiful day song,تمرین و مرور درس دوم کتاب science.یادداشت مثال های natural disasters در دفتر زبان انگلیسی.

ریاضی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین های صفحه 43 ریاضی آ.پ تصحیح شد.

علوم چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: بخشی از درس 4 علوم کار تا صفحه 38 تدریس شد.
تکلیف: درس 4 علوم کار مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: درس 4 فارسی کار تا صفحه 40 تصحیح شد.

نگارش چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: بخشی از درس 4 نگارش انجام شد.
تکلیف: درس 4 نگارش به طور کامل انجام شود.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس ششم امروز تدریس گردید و کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شد. فعالیت‌های کلاسی نیز با همراهی و مشارکت فعال دانش‌آموزان عزیز انجام شد.
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس ششم انجام شود و کتاب خرج بیجا در گروه گذاشته می‌شود با سپاس از همراهیتون.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس math صفحه ی 14 کتاب درسی را تکمیل کرده و بینگو جهت تمرین مضرب اعداد 5-9 بازی کردیم.

ریاضی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین های صفحه 42 و بخشی از صفحه 43 ریاضی آ.پ انجام شد. خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 43 ریاضی آ.پ به طور کامل انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: پرسش و پاسخ و آزمایش درس 3 علوم انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: گنجینه شماره 3 انجام شد.
تکلیف: رونویسی صفحه 38 و 39 فارسی آ.پ در دفتر مشق فارسی انجام شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: بخشی از درس 6 تدریس شد.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه اشکال هندسی را باز کردند و گیره ساختند .

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: لغات سخت شعر صفحه 16 تدریس شد اتصال دندانه به میم وتحریر کلمه در تدریس شد حرف واو در کتاب کار تدریس شد
تکلیف: شعرصفحه 16و17 وصفحات 18و19 کتاب خطاط شو تمرین وتکمیل شود تاصفحه 28 کتاب کار تکمیل شود

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: با استفاده از pdf و فیلم روش صحیح استفاده از گاتاری ( کارد، چنگال و چاقو) را آموزش دادم. معنای پوزیشن های مختلف کاتلری را یاد گرفتیم و درباره بایدها و نبایدهای میز غذا صحبت کردیم .
تکلیف: دو پوزیشن مختلف کاتلری را بکشید و معنای آن را بنویسید. (جلسه آینده نحوه استفاده از چاپستیک آموزش داده می‌شود در صورت تمایل همراه داشته باشید.)

ریاضی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: تمرین صفحات 40 و 41 ریاضی آ.پ انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: درخشی، سحر
فعالیت: فعالیت های درس 3 علوم آ.پ انجام شد. تمرین های درس3 علوم کار تصحیح شد.
تکلیف: درس 2 و 3 علوم کار مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: درخشی، سحر
تکلیف: رونویسی صفحه 36 و‌37 فارسی آ.پ در دفتر مشق فارسی انجام شود.

قرآن چهارم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: باسلام. از ص14تا 17 تدریس گردید
تکلیف: دانش آموزان عزیز ص14 سوره نبا رادرخانه تمرین کنند.

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: تدریس امروز - درس کار با Photopea موضوع درس: ساخت کولاژ، آشنایی با پسوند PNG و کار با لایه‌ها هدف: یادگیری نحوه‌ی ترکیب چند تصویر در قالب یک طرح (کولاژ)، شناخت تفاوت پسوندهای تصویری و درک بهتر مفهوم لایه‌ها در طراحی دیجیتال. مباحث تدریس‌شده: 1. ساخت کولاژ (Collage): دانش‌آموزان یاد گرفتند چگونه چند تصویر را در یک صفحه کنار هم قرار دهند و از آن یک طرح زیبا بسازند. 2. تغییر اندازه‌ی تصاویر (Resize): آموزش داده شد که با ابزار Transform یا Free Transform می‌توانند اندازه و موقعیت تصاویر را تغییر دهند. 3. آشنایی با پسوند PNG: توضیح داده شد که فایل‌های PNG پس‌زمینه‌ی شفاف دارند و برای طراحی‌های دقیق و تمیز مناسب‌ترند، درحالی‌که JPG معمولاً پس‌زمینه‌ی سفید دارد و حجم کمتری می‌گیرد. 4. کار با فایل‌های PNG: دانش‌آموزان از تصاویر با پسوند PNG استفاده کردند تا با مفهوم پس‌زمینه‌ی شفاف آشنا شوند. 5. شناخت بهتر لایه‌ها (Layers): تمرین کردند که چگونه هر تصویر در یک لایه‌ی جدا قرار می‌گیرد و می‌توانند هر لایه را جابه‌جا یا ویرایش کنند. فعالیت کلاسی: هر دانش‌آموز چند تصویر باز کرد، اندازه‌ی آن‌ها را تغییر داد و با ترکیبشان یک کولاژ خلاقانه ساخت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: شروع کلاس science با انجام و خواندن آهنگ beautiful day/تمرین و تکرار مطالب درس دوم کتاب علوم با عنوان محیط زیست و زمین،تدریس مثال برای بلایای طبیعی و انسانی،بازی جهت تثبیت مطالب تدریس شده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: