1404/07/05
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
حل مسأله فصل 1 ریاضی آموزش و پرورش انجام شد.
مبحث عددنویسی مرور شد و نکات مهم در دفتر ریاضی نوشته شد.
تکلیف:
تمرین صفحات 9،10،11 ریاضی کار انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
روان خوانی درس 1 فارسی مرور شد.
فعالیت های درس 1 فارسی (درست و نادرست ، درک و دریافت انجام شد.)
تکلیف:
رونویسی صفحات 10 و 11 فارسی با رعایت علائم نگارشی در دفتر مشق فارسی انجام شود.
روان خوانی درس 1 تمرین شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 1 اجتماعی آموزش و پرورش تدریس شد.
تکلیف:
مهلت ساخت ماکت محله تا روز سه شنبه
می باشد. ( اختیاری )
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
صحبت با دانش اموزان در مورد قوانین کلاس و باشگاه
گرم کردن( دویدن . تغییر مسیر . دقت . چابکی و سرعت )
اموزش نحوه صحیح نشستن ، راه رفتن و دویدن )
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس Math.تدریس اعداد چهاررقمی،پرسش و پاسخ،تکرار و تمرین خواندن و نوشتن اعداد به حروف و عدد،انجام تمرین صفحه ی 7 کتاب Math.
1404/07/02
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
مبحث عددنویسی به طور کامل تدریس شد.
تمرین های صفحه 7 ریاضی آموزش و پرورش چک شد.
فعالیت های صفحه 13 ریاضی کار انجام شد.
ارمغان شماره 1 تا 12 تحویل داده شد.
تکلیف:
تمرین صفحات 14 و 15 ریاضی کار انجام شود.
ارمغان شماره 1 انجام شود و
روز شنبه جهت تصحیح همراه دانش آموزان باشد.
دستمال سر همراه با اسم روز شنبه همراه دانش آموزان باشد.
علوم چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
بخشی از درس 1 علوم کار تدریس شد.
هنر چهارم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
طراحی احجام هندسی و پای تخته مکعب کشیدم و بقیه هم در کاغذ کشیدن و سایه زدن کار کردیم.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
با توجه به شروع سال تحصیلی و با توجه به اینکه در دوره تابستان در رابطه با علایق و آرزوهای دانش آموزان کار شده بود، در این جلسه در رابطه با تعیین هدف های عملی تر و کوتاه مدت تر برای این پایه ی تحصیلی صحبت کردیم و از دانش آموزان خواسته شد اهداف خود را به قدم های کوچک تر و عملی تر تبدیل کرده و یادداشت کنند. در آخر هر دانش آموز پاکت اهداف سال جدید خود را در باکس مربوطه قرار داد تا بعد از زمان مشخصی روند تلاش ها و پیگیری هایشان بررسی شود.
تکلیف:
والدین عزیز برای پیشبرد و تفهیم بهتر موضوع، در منزل با دانش آموز عزیزمان در رابطه با مشخص کردن اهداف و تبدیل اهداف کلی و بزرگتر به اهداف جزیی و کوچکتر و عملی تر گفتگو بفرمایید.
با سپاس از همکاری شما
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1 ( مارپیچ موزیکال )
ابزار مورد استفاده حلقه و کاپ گیم
حلقه ها ردیف چیده میشود و هر دانش آموز در حلقه میرود و جلوی هر دانش آموز تعدادی کاپ گیم چیده میشود
نحوه بازی : دانش آموز با حرکت به جلو یک قدم بیرون از حلقه می آید و 2 ضرب دست میزند با ریتم 12 3 4
4 بار این حرکت با ریتم موزیک انجام میشود و بعد با ریتم بعدی موزیک به صورت مارپیچ مسیر رو طی میکنند و بر میگردند داخل حلقه قبل از سوت قطار داشن آموز حتما باید داخل حلقه باشد .
بازی 2 :
دانش آموز ها با فاصله دو گروه میشوند و رو به روی هم می ایستند و گروه 1 و 2 تقسیممیشوند
اول گروه 1 دست ها رو به جلو 4 قدم به سمت گروه 2 حرکت میکند و بعد نوبت گروه 2 است که این حرکت را تکرار میکند و 4 بار این حرکت اجرا میشود و حرکت دوم اینبار پانش آموز با دوست بغلیش تا 8 شماره میشمارد و میچرخد و دوباره برعکس این حرکت چرخش تکرار میشود. و حرکت سوم با ریتم بعدی موزیک دانش آموز با فاصله نزدیک رو به روی دوست خودش می ایستد و با یک ضربه روی پای خود و بعد دست زدن به صورت ضربدری با دوست خود ریتم 1 2 3 4 را میخواند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس،یاداوری و مرور مطالب گذشته.
1404/07/01
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
بخشی از مبحث عددنویسی وجدول ارزش مکانی تدریس شد.
صفحات 4،5،6 ریاضی آموزش و پرورش انجام شد.
تکلیف:
صفحه 7 ریاضی آموزش و پرورش انجام شود.
خواهشمندم فردا کتاب کار ریاضی و
کتاب آموزش و پرورش و علوم کار همراه دختران نازنینم باشد.
فارسی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
روان خوانی درس ستایش( خدا) تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
رونویسی درس ستایش( خدا) در دفتر مشق فارسی با رعایت علائم نگارشی انجام شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 1 اجتماعی تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و عرض ادب ،معارفه ،قانون کلاس،توضیح مختصر در مورد درس سواد مالی ،تدریس دو صفحه درس اول پول
سپاس