فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 2

علوم چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: درس 6 (مبحث سنگ ها) مطالعه و تمرین ها حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: درس 7 کتاب کار فارسی ( مهمان شهر ما) حل شود. آدینه 7 حل شود.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: سوال 1 صفحه 15 سوال 6 و 7 صفحه 18 سوال 1 و 2 صفحه 19 سوال 6 و 7 صفحه 22 در کلاس چک شد.

زیبانویسی

مدرس: حجازی، هانیه سادات
فعالیت: سلام وقت به خیر زنگ هنر خوشنویسی 16 آذر 1401 درس ششم اتصالات ( د )و درس هفتم(میم) با اتصالات و ترکیبات آموزش داده شد.
تکلیف: تا آخر صفحه 21 کتاب خوشنویسی کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: با سلام و ادب. مدار الکتریکی بصورت کار گروهی در کلاس ساخته شد.

ریاضی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: تمرین های مبحث ضرب و تقریب از کتاب کار چک شد.
تکلیف: کاربرگ داده شده (مبحث ضرب و تقریب) حل شود و در دفتر ریاضی چسبانده شود.

علوم چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: ادامه درس 6 (سنگ ها) از کتاب کار تدریس و پرسش شفاهی انجام شد.
تکلیف: درس 6 (مبحث سنگ ها) مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: درس 7 (تیمم) تدریس شد و درس 6 با پرسش دوره شد. صفحه اول کاربرگ چک شد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: تمرین های مشخص شده حل شود. سوال 1 صفحه 15 سوال 6 و 7 صفحه 18 سوال 1 و 2 صفحه 19 سوال 6 و 7 صفحه 22

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو تدریس اتیکت نوشیدن یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
تکلیف: دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میزغذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند. تکالیف شامل عکس گرفتن از میزی که چیدمان کردند، فیلم گرفتن از خود هنگام خوردن یک وعده غذایی و توضیح دادن نکاتی که یاد گرفته اند، عکس گرفتن از انواع پوزیشن کاتلری و توضیح دهند که هر کدام به چه معناست.

ریاضی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: صفحه 56 و 57 و 58 کتاب درسی (مبحث تقریب) تدریس شد.
تکلیف: صفحه 67 و 68 کتاب درسی (مبحث تقریب) حل شود.

علوم چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: ابتدای درس 6 کتاب کار (مبحث سنگ های رسوبی) دوره و مبحث سنگ های آذرین و دگرگونی تدریس شد و انواع سنگ در آزمایشگاه بررسی شد.

فارسی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: درس 7 نگارش ( مهمان شهر ما) چک شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: ادامه درس 8 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: درس 8 با دقت مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: درس 6 هدیه مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس در مورد تصویر سازی ذهنی حرف زدیم و با یک تیکه ابر همراه شدیم و سعی کردیم نگرانی ها رو با تصور اینکه باد میتونه اونا را از بین ببره همراه بشیم. :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: عرض ادب و احترام. مرور اشکال سه بعدی و ویژگی های انها. انجام تمرینات صفحه ی 22 و 23 کتاب بصورت کار گروهی.
تکلیف: عزیزانم لطفا یک یا دو نوع از اشکال 3بعدی را بصورت کاردستی ساخته و جلسه اینده (شنبه )به کلاس اورده شود.(دریافت امتیاز)

ریاضی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: صفحه 55 و 56 کتاب درسی (مبحث تقریب) انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: ادامه درس 7 از کتاب درسی و کتاب کار تدریس شد.
تکلیف: درس 7 نگارش (مهمان شهر ما) انجام شود. بخوان و بیندیش مطالعه و سپس خلاصه (2 پاراگراف) نوشته و به سوالات پاسخ داده شود. درس 5، 6 و 7 فارسی مطالعه شود.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس کاردستی یلدایی با پارچه نمدی آموزش داده شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خواسته ها وابسته و تحت تاثیر نیازها هستند ( مثال : یادداشت کردن که در کتاب آمده است ) نیاز ها در تمامی انسانها یکسان است ولی شخصیت و فرهنگ بر خواسته ها تاثیر دارد ( مثال : شکل کتاب صفحه ی 51 ) در بعضی مواقع و در زندگی امروزی خواسته ها تبدیل به نیاز میشوند ، مثال : داشتن وسیله نقیله برای رفتن به جایی -سوال پایین شکل با همکاری معلم و دانش آموزان پاسخ داده میشود -فعالیت کلاسی صفحه ی 52 به صورت پرسش و پاسخ کلاسی انجام میشود از دانش آموزان پرسیده میشود چه عواملی در شکل گیری خواسته ها دخیل هستند ؟ پاسخ : شخصیت و فرهنگ و سطح درآمد.داستان شهر شکرستان برای دانش آموزان تعریف میکنم : در شهر موز کاشته نمیشد و در میوه فروش ها این میوه نبود به طوری که مردم شکرستان هیچ ذهنیتی راجع به این میوه نداشتن . بعد از مدتی از طریق تلویزیون و مسافرانی که به آن شهر می آمدند ساکنین شکرستان متقاضی خرید و خوردن موز شدند . پیتر که درس سواد مالی را خوانده بود و هوش تجاری خوبی داشت به این فکر افتاد که از شهرهای دیگر موز بیاورد و در مغازه اش بفروشد و ... -نمایش کلیپ مربوط به داستان -بعد از داستان معلم به دانش آموزان میگوید با توجه به داستان عرضه و تقاضا را در شهر شکرستان بیان کنند -تقاضا = تعداد افراد خواهان یک کالا -عرضه = مقدار کالایی که در بازار داریم -معلم رابطه بین تقاضا ،عرضه و قیمت را برای دانش آموزان بیان میکند -هرچه تقاضا زیاد - قیمت بالا تر -هر چه عرضه بیشتر - قیمت پایینتر -معلم از یکی از دانش آموزان میخواهد صفحه ی 56 کتاب را بخواند و در همان حین معلم کلماتی مثل بحران ، اقلام و کمیابی را برای آنها توضیح میدهد -فعالیت کلاسی صفحه 57 با همکاری دانش آموزان انجام میشود
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 52 و 58

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام به علت بارندگی و سرمای هوا داخل کلاس برگزار شد امتحان پایان ترم عملی انجام شد
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: نیمی از صفحه 64 کتاب کار و 2 سوال از صفحه 55 کتاب درسی (مبحث ضرب) حل شد.

علوم چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: درس 5 (گرما و مواد) به صورت کامل و 2 صفحه اول درس 6 (سنگ ها) بادقت مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
فعالیت: روانخوانی، معنی لغات و دشواری املایی درس 7 (مهمان شهر ما) تدریس شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: قوامی نژاد، سیمین
تکلیف: صفحه 155 الی 158 کتاب کار (ارزشیابی انتهای کتاب کار) حل شود.

ورزش چهارم

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی را انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش تخصصی دانش آموزان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: اضافه کردن سطر و ستون مرور شد و نحوه حذف کردن سطر و ستون آموزش داده شد و تمرین شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: عرض ادب و احترام. با توجه به مناسبت روز جهانی معلولین واژه های مرتبط اموزش داده شد. مرور اشکال سه بعدی و انجام تمرینات صفحه ی 21 کتاب.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: