1404/09/11
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پرسش کلاسی در قالب انجام سوالات کتابکار از فصل ششم تا صفحه 62 سوال سوال 3 انجام شد.
تکلیف:
فصل ششم از کتابکار علوم با دقت مطالعه شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پرسش و پاسخ کلاسی از درس هفتم انجام شده سپس به سوالات کتابکار تا صفحه 68 سوال 4 پاسخ داده و نوشته شد.
تکلیف:
درس هفتم از کتاب و کتابکار با دقت مطالعه و تمرین و تکرار شود.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: مدیریت استرس(برنامه ریزی و حل مساله)
محتوای جلسه ی قبل با استفاده از مرور تکالیف کتاب دوره شد و درس جدید یعنی روش حل مساله در مواجهه با نگرانی ها به دانش آموزان توضیح داده شد.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت های صفحه ی 24 و 25 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و تا روز چهارشنبه 12 آذر ماه در پرتال ارسال کنید. دانش آموزانی که کتابشان را نبرده اند در اولین فرصت فعالیت های کتاب را انجام بدهند. ممنونم.
1404/09/10
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه تمارین صفحه 55 کتاب درسی در کلاس با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شده سپس تمارین صفحه 60 و 61 کتاب درسی در کلاس تا سوال 7 با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
5 عدد سوال از ضرب به روش تکنیکی و 5 عدد سوال از ضرب به روش فرآیندی در دفتر نوشته و با دقت حل شود .
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه درس ششم تا انتها از کتابکار تدریس شده و پرسش کلاسی از فصل ششم در کلاس از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
درس ششم از کتابکار با دقت برای پرسش و پاسخ کلاسی مطالعه و تمرین و تکرار شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پاسخ گوش کن و بگو و درک مطلب درس هفتم در کلاس چک و بررسی شده و نوشته شده و بخوان و بیندیش درس هفتم روانخوانی شده و به سوالات مربوطه در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
درس هفتم از کتاب و کتابکار ( جعبه کلمات) با دقت مطالعه و تمرین و تکرار شود. و به سوالات درس هفتم کتاب نگارش با دقت و تمیز و مرتب پاسخ داده شود.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
دراین جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد راجع به مقامت ها در مدارهای الکتریکی و نحوه ی محاسبه ی مقامت ها صحبت کردیم.
1404/09/09
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه سوالات صفحه 53 و 54 در کلاس حل شده و سوالات تمارین صفحه 55 تا سوال 4 در کلاس با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
به سوالات صفحه 60 کتابکار ریاضی پاسخ داده شود. جدول ضرب تکرار و تمرین شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس ششم از کتابکار تا صفحه 57 بصورت کامل مطالعه و تمرین و تکرار شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
جعبه کلمات درس هفتم از کتابکار تدریس و نوشته شد سپس واژه آموزی این درس از کتاب تدریس شد.
تکلیف:
به سوالات درک مطلب و گوش کن و بگو ( بعد از گوش دادن به فایل صوتی داستان با اسکن کد کیو آر کد در فایل کتاب) درس هفتم در کتاب پاسخ داده شود. جعبه کلمات درس هفتم از کتابکار بصورت کامل مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه درس هشتم از کتاب درسی تدریس شده و به سوالات مربوطه در کتاب پاسخ داده شد.
قرآن چهارم
مدرس:
رضایی، طاهره
فعالیت:
با سلام. درس قرآن از ص30 تا33 تدریس گردید.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز ص31 در خانه تمرین گردد.
1404/09/08
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
صفحه 52 و 53 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
تمارین صفحه 55 کتاب ریاضی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
فصل ششم از کتابکار تا صفحه 57 تدریس شد.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس هفتم در کلاس روانخوانی شد.
تکلیف:
روانخوانی درس 7 تکرار و تمرین شود.
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
کلاس انلاین
صحبت درباره ایمنی و بهداشت ورزش در خانه
طرز صحیح درست راه رفتن .
انتخاب کوله پشتی مناسب و نکات ورزشی مهم در ساعت ورزشی و طرح پرسش
اموزش جاگینگ در طناب و انجام حرکت توسط دانش اموزان
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
موضوع جلسه قبل که اتیکت نشستن بود را مرور کردیم . این جلسه درباره مکالمه و نکات مهم مانند جزییات صدا و زبان بدن صحبت شد . به دلیل مشکل پرتال موفق به پخش فیلمها نشدم و کلاس منقطع بود .
1404/09/05
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
کاربرگ مروری املا در کلاس انجام شده و بصورت کتبی از درس 6 پرسش انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس هشت بصورت کامل تدریس شده و به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد سپس مقدمه ای از درس نهم تا صفحه 67 نیز تدریس شد.
هنر چهارم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
آموزش طراحی و هاشور گل و برگ انجام شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
در کلاس آنلاین هر دانش آموز یک صندلی و یک کیسه فریزر آماده کرده و با ریتم اول موزیک 1 2 ، 1 2 3
کیسه را حرکت میدهد و با ریتم بعدی موزیک تا 6 میشمارد و همزمان دور صندلی چرخیده و با شماره 7 کیسه را روبه بالا پرتاب میکند.
1) تقویت درک ریتم
دانشآموز باید دو الگوی ریتمی متفاوت (1-2-1-2-3 و شمارش تا 7) را دنبال کند.
جابهجایی بین دو ریتم باعث تقویت انعطافپذیری ریتمیک میشود.
2) هماهنگی حرکت با موسیقی
حرکت دادن کیسه روی ریتم کندتر و حرکت دور صندلی روی ریتم سریعتر،
توانایی همگامسازی حرکت و موسیقی را بالا میبرد.
3) افزایش تمرکز و دقت شنیداری
دانشآموز باید لحظه دقیقِ تعویض ریتم و پرتاب کیسه را تشخیص دهد.
این کار باعث تقویت گوش موسیقایی و توجه لحظهای میشود.