فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 3

ریاضی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 55کتاب آموزش و پرورش ریاضی در کلاس چک و تکمیل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تمرینات صفحه‌ی 56 و 57 کتاب آموزش و پرورش را در منزل تکمیل کنید.

علوم چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: بخشی از درس سنگ‌ها در کلاس با تماشای انیمیشن تدریس شد.

فارسی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: جعبه‌ی کلمات کتاب کار فارسی درس مهمان شهر ما در کلاس تکمیل شد. واژه سازی کلمات مرکب با «خود» در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تمرینات درس مهمان شهر ما را در کتاب کار فارسی تکمیل کنید.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: مدیریت استرس(برنامه ریزی و حل مساله) محتوای جلسه ی قبل با استفاده از مرور تکالیف کتاب دوره شد و درس جدید یعنی روش حل مساله در مواجهه با نگرانی ها به دانش آموزان توضیح داده شد.
تکلیف: دانش آمزان عزیزم لطفا فعالیت های صفحه ی 24 و 25 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و تا روز چهارشنبه 12 آذر در پرتال ارسال نمایید. دانش آموزانی که کتابشان را همراهشان نبرده اند در اولین فرصت فعالیت های کتاب را انجام بدهند. ممنونم.

ریاضی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 54 کتاب آموزش و پرورش در کلاس چک و تکمیل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تمرینات صفحه‌ی 56 کتاب آموزش و پرورش را در منزل تکمیل کنند.

علوم چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: درس انرژی گرمایی در کلاس تدریس شد. مقدمه‌ی درس سنگ‌ها در کلاس تدریس شد.

فارسی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: پرسش شعر باز باران با ترانه در کلاس انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز یکبار از متن درس مهمان شهر ما رو نویسی کنید.

استعداد فضایی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 29 و 30 در کلاس چک و تکمیل شد.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز دراین جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد راجع به مقامت ها در مدارهای الکتریکی و نحوه ی محاسبه ی مقامت ها صحبت کردیم.

ریاضی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 53 کتاب آموزش و پرورش ریاضی در کلاس چک و تکمیل شد. ضرب چند رقمی در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز تمرینات صفحه‌ی 55 کتاب آموزش و پرورش ریاضی را در منزل تکمیل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: متن «انتظار» در کلاس تدریس و روخوانی متن تمرین شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: درس هفتم در کلاس با مشارکت و گفت و گوی دانش آموزان تدریس شد.

قرآن چهارم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام. درس قرآن از ص30 تا 33تدریس گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ص33 در خانه تمرین گردد.

ریاضی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: بخشی از صفحه 52 کتاب آموزش و پرورش در کلاس چک و تکمیل شد. ضرب دو رقمی با تفکیک روش‌های فرایندی و تکنیکی در کلاس دوره شد.
تکلیف: تمرینات صفحات 53 و 54 کتاب آموزش و پرورش ریاضی توسط دانش آموزان عزیز تکمیل گردد.

علوم چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: درس انرژی گرمایی در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تمرینات فصل انرژی گرمایی را در کتاب کار علوم تکمیل کنند.

فارسی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: پرسش شعر حفظی باز باران با ترانه انجام شد.

ورزش چهارم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: کلاس انلاین صحبت درباره ایمنی و بهداشت ورزش در خانه طرز صحیح درست راه رفتن . انتخاب کوله پشتی مناسب و نکات ورزشی مهم در ساعت ورزشی و طرح پرسش اموزش جاگینگ در طناب و انجام حرکت توسط دانش اموزان

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: موضوع جلسه قبل که اتیکت نشستن بود را مرور کردیم . این جلسه درباره مکالمه و نکات مهم مانند جزییات صدا و زبان بدن صحبت شد . چند فیلم پخش شد و از بچه ها خواسته شد که نکات مرتبط با هر فیلم را یادداشت کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: تمرینات صفحه‌ی 52 کتاب آموزش و پرورش در کلاس چک و تکمیل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ضرب‌های داخل کاربرگ را به روش تکنیکی و فرایندی حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: متن درس هشتم در کلاس تدریس شد. جعبه‌ی کلمات درس هفتم در کتاب کار تکمیل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز شعر باز باران با ترانه را با ملودی قرار گرفته در گروه به طور کامل حفظ کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: مردانه، غزاله
فعالیت: درس هفتم و هشتم در کلاس دوره شد. درس نهم در کلاس تدریس شد.

هنر چهارم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: آموزش طراحی و هاشور گل و برگ انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: در کلاس آنلاین هر دانش آموز یک صندلی و یک کیسه فریزر آماده کرده و با ریتم اول موزیک 1 2 ، 1 2 3 کیسه را حرکت میدهد و با ریتم بعدی موزیک تا 6 میشمارد و همزمان دور صندلی چرخیده و با شماره 7 کیسه را رو‌به بالا پرتاب میکند. 1) تقویت درک ریتم دانش‌آموز باید دو الگوی ریتمی متفاوت (1-2-1-2-3 و شمارش تا 7) را دنبال کند. جابه‌جایی بین دو ریتم باعث تقویت انعطاف‌پذیری ریتمیک می‌شود. 2) هماهنگی حرکت با موسیقی حرکت دادن کیسه روی ریتم کندتر و حرکت دور صندلی روی ریتم سریع‌تر، توانایی همگام‌سازی حرکت و موسیقی را بالا می‌برد. 3) افزایش تمرکز و دقت شنیداری دانش‌آموز باید لحظه دقیقِ تعویض ریتم و پرتاب کیسه را تشخیص دهد. این کار باعث تقویت گوش موسیقایی و توجه لحظه‌ای می‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: