1401/09/19
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 6 مرور شد و از دانش آموزان پرسیده شد.
درس 7 مبحث انواع نیرو و نیروی گرانش زمین از کتاب کار تدریس شد و دانش آموزان با مفهوم نیرو تماسی و غیر تماسی آشنا شدند.
درس 4 برای مرور ابتدا از کتاب کار مطالعه شود سپس کاربرگ مروری درس 4 را از پرتال دانلود کنید و به سوالات آن با دقت پاسخ دهید.درس 7 صفحه ی 91 از کتاب کار مطالعه شود.
هوش و استعداد تحلیلی
آیینه، الهه
درس تقسیم اعشاری مرور شد و نمونه سوال مروری از فصل 3 با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد.
1401/09/17
1401/09/16
ریاضی ششم
آیینه، الهه
تمرین های مروری در دفتر حل شد و تقسیم اعشار بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شد.
به تمامی سوالات ارمغان هفته کامل پاسخ داده شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 6 کامل از کتاب کار مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
سنجش پرلز برگزار شد.
هدیههای آسمان ششم
آیینه، الهه
درس 8 کامل مطالعه شود.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز درباره احساس حسادت حرف زدیم
:)
زیبانویسی
حجازی، هانیه سادات
سلام وقت به خیر
زنگ هنر خوشنویسی 16 آذر 1401
درس ششم اتصالات ( د )و درس هفتم(ف) با اتصالات و ترکیبات آموزش داده شد.
تا آخر صفحه 25 کتاب خوشنویسی کامل شود.
علوم به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
امروز در کلاس راجع به سیستم گوارش digestive system چند پاورپوینت توسط دخترای گلم اجرا شد.
1401/09/15
ریاضی ششم
آیینه، الهه
فعالیت کلاسی صفحه 70 و تمرین صفحه 71 و سوالات پیشرفته صفحه 72 توسط دانش آموزان در کلاس حل شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد و سه سوال تیمز در دفتر حل شد.
سوالات مروری در دفتر حل شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 5 مرور شد.
درس 6 از کتاب درسی تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد.
املا ششم
آیینه، الهه
املا با تلفیق ریاضی و فارسی در کلاس گفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
تمرین درس 11 از کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و درس 11 از دانش آموزان پرسیده شد.
متن ادبی ششم
آیینه، الهه
فردا سنجش پلز با دو درک مطلب ادبی و علمی برگزار می شود.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره
تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو
تدریس اتیکت نوشیدن
یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میز غذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.
تکالیف شامل گرفتن عکس از میزی که چیدمان کرده اند، گرفتن فیلم هنگام خوردن یک وعده غذایی و توضیح دادن نکاتی که یاد گرفته اند، عکس گرفتن از انواع پوزیش های کاتلری همراه با توضیحی که هر کدام به چه معناست.
1401/09/14
ریاضی ششم
آیینه، الهه
کاردرکلاس و تمرین صفحه 55 از کتاب درسی حل شد و رفع اشکال شد و سوالات تیمز در کلاس حل شد و جواب ها بررسی شد.
به سه سوال تیمز در دفتر پاسخ داده شود و صفحه ی 71 از کتاب کار حل شود و مبحث تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 6 مرور شد و به سوالات کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد.
فارسی ششم
آیینه، الهه
درس 7 از کتاب کار کامل پاسخ داده شد. از تمامی دانش آموزان درس 7 پرسیده شد.
متن درس 8 روخوانی شد و لغات دشوار املایی گفته شد.
از روی لغات دشوار املایی درس 8 از هرکدام دوبار در دفتر مشق نوشته شود.
نگارش ششم
آیینه، الهه
به سوالات درس 7 از کتاب نگارش پاسخ داده شد و جواب سوالات دانش آموزان بررسی شد.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 10 و 11 کامل از کتاب درسی مطالعه شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
- پاور پوینت سه فرد گرسنه با ملیت ایرانی، چینی و آمریکایی با در آمد مناسب برای خرید به همراه غذای ساده و ملی نمایش داده می شود نیاز و نوع خواسته متفاوت توسط دانش آموزان توضیح داده می شود- پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با شناخت نیاز ها و خواسته هایمان و نحوه تاثیر آن در بودجه بندی و پس انداز مناسب و بیان نکات مطرح شده در فیلم .
-مفهوم نیاز : کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا،پوشاک،مسکن،آموزش ،سلامت) -سوال از دانش آموزان : اگر نیازها تامین نشوند ؟جایگزینی یا کاهش مصرف / مثال مصرف برنج وجایگزین کردن با گندم یا کاهش مصرف گندم -انواع نیازها : فیزیکی : لمس کردنی و اندازه گرفتنی هستند . مثال : هوا ، خوراک ، مسکن ، آب ، ذهنی : مفید برای سلامت روان به آن ها نیاز داریم . مثال : امنیت ، حس آرامش ، اعتماد به نفس -مفهوم خواسته : اقلامی که برای زندگی ضروری نیستند و کمی بیشتر از نیازها هستند و در واقع یک قدم از نیازها جلو تر هستند -خواسته ها تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت افراد هستند ، از دانش آموزان میخواهیم مثالهایی بیاورند ( برای فرهنگ پوشش اقوام مختلف و برای شخصیت مدل لباس انتخابی)-نمایش جدول صفحه ی 51 -فعالیت صفحه ی 52 با همکاری دانش آموزان انجام میشود .-مفهوم تقاضا = مقدار کالا یا خدماتی که خریدار تمایل دارد به قیمت مشخصی خریداری کند -مفهوم عرضه = مقدار کالا یا خدماتی که فروشنده یا تولید کننده تمایل به تامین آن به قیمت مشخصی دارد تا وارد بازار کند.
فعالیت منزل انتهای مبحث خواسته ونیاز
رایانه
آزادبخش، روجا
کدهای پروژه گربه و رنگین کمان توضیح داده شد و تمرین شد.(افزونه قلم و تعیین رنگ و ضخامت قلم)
ریاضی به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
محور اعداد صحیح تدریس شد.
لطفا کاربرگ در دفتر حل شود.