فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مبحث تقسیم عدد اعشاری بر عدد اعشاری تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ مروری فصل 3 را از پرتال دانلود کنید و به سوالات با دقت پاسخ داده شود. دانش آموزان عزیز حتما تکالیف خود را در پرتال تا ساعت 8 صبح یکشنبه قرار دهید.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 6 مرور شد و از دانش آموزان پرسیده شد. درس 7 مبحث انواع نیرو و نیروی گرانش زمین از کتاب کار تدریس شد و دانش آموزان با مفهوم نیرو تماسی و غیر تماسی آشنا شدند.
تکلیف: درس 4 برای مرور ابتدا از کتاب کار مطالعه شود سپس کاربرگ مروری درس 4 را از پرتال دانلود کنید و به سوالات آن با دقت پاسخ دهید.درس 7 صفحه ی 91 از کتاب کار مطالعه شود.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس تقسیم اعشاری مرور شد و نمونه سوال مروری از فصل 3 با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین های مروری در دفتر حل شد و تقسیم اعشار بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شد.
تکلیف: به تمامی سوالات ارمغان هفته کامل پاسخ داده شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 6 کامل از کتاب کار مطالعه شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: سنجش پرلز برگزار شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 8 کامل مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز درباره احساس حسادت حرف زدیم :)

زیبانویسی

مدرس: حجازی، هانیه سادات
فعالیت: سلام وقت به خیر زنگ هنر خوشنویسی 16 آذر 1401 درس ششم اتصالات ( د )و درس هفتم(ف) با اتصالات و ترکیبات آموزش داده شد.
تکلیف: تا آخر صفحه 25 کتاب خوشنویسی کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: امروز در کلاس راجع به سیستم گوارش digestive system چند پاورپوینت توسط دخترای گلم اجرا شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه 70 و تمرین صفحه 71 و سوالات پیشرفته صفحه 72 توسط دانش آموزان در کلاس حل شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد و سه سوال تیمز در دفتر حل شد.
تکلیف: سوالات مروری در دفتر حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 5 مرور شد. درس 6 از کتاب درسی تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد.

املا ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: املا با تلفیق ریاضی و فارسی در کلاس گفته شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین درس 11 از کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و درس 11 از دانش آموزان پرسیده شد.

متن ادبی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: فردا سنجش پلز با دو درک مطلب ادبی و علمی برگزار می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو تدریس اتیکت نوشیدن یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
تکلیف: دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میز غذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند. تکالیف شامل گرفتن عکس از میزی که چیدمان کرده اند، گرفتن فیلم هنگام خوردن یک وعده غذایی و توضیح دادن نکاتی که یاد گرفته اند، عکس گرفتن از انواع پوزیش های کاتلری همراه با توضیحی که هر کدام به چه معناست.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کاردرکلاس و تمرین صفحه 55 از کتاب درسی حل شد و رفع اشکال شد و سوالات تیمز در کلاس حل شد و جواب ها بررسی شد.
تکلیف: به سه سوال تیمز در دفتر پاسخ داده شود و صفحه ی 71 از کتاب کار حل شود و مبحث تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 6 مرور شد و به سوالات کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 7 از کتاب کار کامل پاسخ داده شد. از تمامی دانش آموزان درس 7 پرسیده شد. متن درس 8 روخوانی شد و لغات دشوار املایی گفته شد.
تکلیف: از روی لغات دشوار املایی درس 8 از هرکدام دوبار در دفتر مشق نوشته شود.

نگارش ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: به سوالات درس 7 از کتاب نگارش پاسخ داده شد و جواب سوالات دانش آموزان بررسی شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 10 و 11 کامل از کتاب درسی مطالعه شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: - پاور پوینت سه فرد گرسنه با ملیت ایرانی، چینی و آمریکایی با در آمد مناسب برای خرید به همراه غذای ساده و ملی نمایش داده می شود نیاز و نوع خواسته متفاوت توسط دانش آموزان توضیح داده می شود- پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با شناخت نیاز ها و خواسته هایمان و نحوه تاثیر آن در بودجه بندی و پس انداز مناسب و بیان نکات مطرح شده در فیلم . -مفهوم نیاز : کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا،پوشاک،مسکن،آموزش ،سلامت) -سوال از دانش آموزان : اگر نیازها تامین نشوند ؟جایگزینی یا کاهش مصرف / مثال مصرف برنج وجایگزین کردن با گندم یا کاهش مصرف گندم -انواع نیازها : فیزیکی : لمس کردنی و اندازه گرفتنی هستند . مثال : هوا ، خوراک ، مسکن ، آب ، ذهنی : مفید برای سلامت روان به آن ها نیاز داریم . مثال : امنیت ، حس آرامش ، اعتماد به نفس -مفهوم خواسته : اقلامی که برای زندگی ضروری نیستند و کمی بیشتر از نیازها هستند و در واقع یک قدم از نیازها جلو تر هستند -خواسته ها تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت افراد هستند ، از دانش آموزان میخواهیم مثالهایی بیاورند ( برای فرهنگ پوشش اقوام مختلف و برای شخصیت مدل لباس انتخابی)-نمایش جدول صفحه ی 51 -فعالیت صفحه ی 52 با همکاری دانش آموزان انجام میشود .-مفهوم تقاضا = مقدار کالا یا خدماتی که خریدار تمایل دارد به قیمت مشخصی خریداری کند -مفهوم عرضه = مقدار کالا یا خدماتی که فروشنده یا تولید کننده تمایل به تامین آن به قیمت مشخصی دارد تا وارد بازار کند.
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث خواسته ونیاز

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: کدهای پروژه گربه و رنگین کمان توضیح داده شد و تمرین شد.(افزونه قلم و تعیین رنگ و ضخامت قلم)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: محور اعداد صحیح تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ در دفتر حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: