1401/08/02
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
کاربرگ مروری فصل 1 حل شد.
سنجش از فصل 1 انجام شد.
تکلیف:
صفحه 37 از کتاب کار حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
ویژگی فلزات از کتاب کار مطالعه شود.
فارسی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم از کتاب کار کامل شد.
نگارش ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم از کتاب درسی کامل انجام شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 5 از کتاب درسی کامل مطالعه شود.
قرآن ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
جلسه دوم و سوم از درس دوم تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
فعالیت منزل صفحه ی 24 با همکاری دانش آموزان انجام میشود روزانه مزایا : هر روز پول دارد و با افزایش فعالیت درآمد هم بیشتر میشود معایب : اگر یک روز سرکار نرود درآمد ندارد ماهانه مزایا : امنیت درآمدی دارد و در آخر ماه یکدفعه پول زیادی میگیرد معایب : درآمد ثابت است و باید مدیریت درآمد داشته باشد تا اخر ماه بی پول نشود پروژه ایمزایا : زمان پایان کار دست خودش است معایب : منتظر پروژه باشد ، بستگی به کیفیت کار دارد -نمایش کلیپ مربوط به درآمد از بیمارستان و تجهیزات آن در واقع هزینه هایی که در آن می شود پخش می گردد.
به دانش آموزان می گوییم با دقت به تصاویر نگاه کنند. -هزینه هر سازمان یا بنگاه اقتصادی برای دانش آموزان تعریف می گردد. -تعریف هزینه ( مخارج ) : در همه ی سازمانها و بنگاههای اقتصادی برای بدست آوردن درآمد بایستی مخارجی پرداخت گردد که به آن هزینه میگویند مثال : با کمک دانش آموزان بیان میشود دستمزد و حقوق / قبض ها / تبلیغات / خرید مواد اولیه -از دانش آموزان خواسته می شودفرض کنند که یک کارخانه تولید نوشابه ، یک بیمارستان خصوصی ، یک کارخانه تولید کلوچه و یک مدرسه غیر انتقاعی را در نظر بگیرند. -اکنون هزینه هایی که با آن مواجه می باشند بنویسند. دانش آموزان داوطلب هزینه های خود را پای تخته می نویسد. -تعریف هزینه های ثابت و متغیر و سرمایه گذاری توسط معلم -ثابت : سازمان بدون توجه به میزان تولید یا انجام خدمت موظف به پرداخت آنها است و در طی سال تغییری نمیکند و در زمان معین باید پرداخت شود مثال : اجاره / حقوق کارمندان / شارژ -متغییر : با توجه به شرایط تغییر میکند و تحت تاثیر میزان فروش یا خدمات است مثال : قبض ها / خرید مواد اولیه / حمل و نقل / اضافه کاری / تبلیغات -سرمایه گذاری : برخی از خرید ها یا هزینه ها نه تنها هزینه محسوب نمیشوند بلکه جزء سرمایه های سازمان هستند مثال : ملک و کالاهای بادوام -با بیان تعریف از دانش آموزان داوطلب می خواهیم هزینه هایی که روی تخته نوشته شده است به ثابت و متغیرجدا نماید
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش صداگذاری در اسکرچ و کدتغییر جلوه رنگ
1401/08/01
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
صفحه 36 از کتاب کار مبحث جمع و تفریق کسر حل شد.
فصل 1 مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف:
کاربرگ مروری فصل 1 در دفتر ریاضی حل شود.
برای سنجش ریاضی فصل 1 کامل از کتاب درسی و کتاب کار و دفتر ریاضی تمرین و تکرار شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 3 ویژگی فلزات و ابزار کارخانه کاغذسازی از کتاب کار تدریس شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 5 کامل از کتاب درسی تدریس شد.
هنر ششم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام در کلاس طراحی فانتزی با مداد طراحی آموزش داده شد.
1401/07/30
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
تمرین صفحه 27 از کتاب درسی حل شد.
تکلیف:
صفحه 36 از کتاب کار حل شود.
فصل اول از کتاب درسی و کتاب کار تمرین و تکرار شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم مبحث آشنایی با فلزات صفحه 33 از کتاب کار تدریس شد.
سنجش درس 1و2 انجام شد.
تکلیف:
صفحه 33 از کتاب کار مطالعه شود.
فارسی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
دانش زبانی درس سوم تدریس شد.
شعر سخن معنی شعر و نکات دستوری تدریس شد.
سوالات خوانش و فهم شعر سخن پاسخ داده شد.
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم سرور آزادگان مرور شد.
درس چهارم متن درس باغ سری و مفهوم امر به معروف و نهی از منکر تدریس شد.
ورزش ششم
مدرس:
پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت:
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان گرم کردیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی امسال شاگردان پرداختیم.
تکلیف:
یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت:
Hello dear parents
Today in maths time, we learned the order of operations
Activity 1 on page 8 was done
تکلیف:
There are two activities
on page 8
Get them solved.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
جلسه سوم به صورت گروهی حل شد.
1401/07/27
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
فعالیت و کاردرکلاس صفحه 25 و 26 از کتاب درسی انجام شد.
بیدپا مربوط به ریاضی در کلاس به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف:
ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 1و2 از کتاب کار پرسیده شد و مرور شد.
تکلیف:
ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود.
برای سنجش روز شنبه درس 1و2 از کتاب کار و کتاب درسی کامل مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
ارزشیابی فصل دوم از کتاب کارانجام شد.
تکلیف:
ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت:
سلام سلام
امروز به دلیل جشنواره غذا کلاس مهارت های زندگی برگزار نشد. :(
زیبانویسی
مدرس:
حجازی، هانیه سادات
فعالیت:
سلام وقت به خیر، گرفتن نمونه دستخط اول سال تحصیلی. آموزش نحوه قلم گیری، آموزش اندازه ها در خوشنویسی آموزش حرف الف و ب با اتصالات وکلمات مربوطه در خوشنویسی با نقاشی گل و قایق و...تا آخر صفحه 11 کتاب آموزش داده شد. (کلمات و حروفی که یاد گرفته اید در دیکته و انشا و فارسی و...رعایت کنید.) (قبل از تمرین لطفا مشق نظری،بعد مشق علمی،اول نگاه کنید بعد بنویسید.)
تکلیف:
تا روز سه شنبه 3 آبان 1401 تا آخر صفحه8 را بنویسید. روز چهارشنبه 4 آبان 1401 سر زنگ زیبا بنویسیم صفحه 9و10و11 را بنویسید.
1401/07/26
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
کتاب کار مربوط به فصل اول کامل حل شد.
فصل دوم مبحث جمع و تفریق کسر و عددمخلوط از کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف:
صفحه 35 فعالیت کلاسی از کتاب کار حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 2 کامل از کتاب درسی تدریس شد.
درس 2 پرسیده شد.
تکلیف:
درس اول و دوم برای مرور مطالعه شود.
املا ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
املا بدون نقطه از درس 3 گفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 4 پرسیده شد.
ارزشیابی فصل 4 از کتاب کار انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام
نمایش دادن اسلاید گروه دوم اتیکت کلمات جادویی،عذر خواهی میکنم ببخشید و معذرت خواهی میکنم را معرفی و تکرار کردیم ،استفاده از کاغذ سفید و اینکه مراقب رفتارهایمان باشیم.
نشان دادن اسلاید واکنش و پاسخ (بارش فکری) ، انجام کاربرگ تئوری سوسک.
تمرین کارت های سناریو واکنش و پاسخ.
تکلیف:
دانش آموزان تئوری سوسک (پاسخ و واکنش) را برای والدین یا نزدیکان خود توضیح دهند.