1401/07/17
ریاضی ششم
آیینه، الهه
عدد صحیح تدریس شد و فعالیت ها و کاردرکلاس ها تا صفحه 18 حل شد و پاسخ سوالات تمرین بررسی شد.
صفحه 19 از کتاب ریاضی حل شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
مراحل ساخت کاغذ و مواد افزودنی برای کاغذ از کتاب کار تدریس شد.
فارسی ششم
آیینه، الهه
معنی لغات درس دوم از دفتر فارسی مطالعه شود.
کتاب کار صفحه های 9،13،14،15 کامل شود.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 3 تدریس شد.
و کتاب کار درس 2 انجام شد.
هنر ششم
پور سیاح، مریم
در کلاس ادامه طراحی و هاشور زدن و نحوه سایه روشن آموزش داده شد.
علوم به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
با سلام
امروز پروژه زنگ علوم راجع به body organs بود.
به این سوال پاسخ دهید.
What are the five major body organs?!
1401/07/16
ریاضی ششم
آیینه، الهه
تمرین صفحه 15 حل شد.
سنجش دوره ای پایه پنجم انجام شد.
تمرین در خانه در دفتر ریاضی حل شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 1 مرور و پرسیده شد.
درس 2 از کتاب کار تا سر مراحل ساخت کاغذ تدریس شد.
درس 2 از کتاب کار تا سر مبحث مراحل ساخت کاغذ مطالعه شود.
فارسی ششم
آیینه، الهه
درس دوم روخوانی شد و معنی لغات درس داده شد و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شد.
هدیههای آسمان ششم
آیینه، الهه
درس 1 پرسیده شد و درس دوم کامل تدریس شد.
ورزش ششم
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی انجام دادیم و سپس به آموزش رشته تخصصی امسال شاگردان پرداختیم.
یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی
هوش و استعداد تحلیلی
آیینه، الهه
جلسه اول به صورت گروهی انجام شد و پاسخ ها بررسی شد.
1401/07/12
ریاضی ششم
آیینه، الهه
مبحث بخش پذیری بر 3 و 9 تدریس شد و فعالیت و کاردرکلاس کتاب درسی حل شد.
تمرین صفحه 15 از کتاب درسی حل شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 1 مرور شد و کاردرکلاس و تمرین درس 1 از کتاب کار انجام شد.
درس 1 از کتاب کار مطالعه شود.
املا ششم
آیینه، الهه
املا از درس 1 گفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 2 کامل تدریس شد.درس 1 کامل از کتاب کار انجام شد.
هدیههای آسمان ششم
آیینه، الهه
درس 1 مطالعه شود.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
کلاس امروز تدریس اشنایی با اتیکت ( اموزش نحوه ی معرفی کردن خود به دیگران همراه با توپ ، پخش فیلم ، انجام کار گروهی رفتارهای صحیح و ناصحیح در مکان های عمومی)
دانش اموزان دو رفتار صحیح و ناصحیحی که در منزل یا مکان های عمومی مشاهده کردند را یادداشت کنند.
1401/07/11
ریاضی ششم
آیینه، الهه
تمرین صفحه 10 حل شد و مبحث بخش پذیری مربوط به صفحه 11 و12 تدریس شد.
کاردرکلاس صفحه 13 حل شود.
فارسی ششم
آیینه، الهه
درس 1 پرسیده شد و سنجش مروری انجام شد.
نگارش ششم
آیینه، الهه
کتاب نگارش درس 1 انجام شد.
کتاب نگارش درس 1 کامل شود.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 1 و درس 2 تا سر نه گفتن مطالعه شود.
قرآن ششم
آیینه، الهه
جلسه اول و جلسه دوم تدریس شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
-بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیلی جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان ، معلم درر شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی برای دانش آموزان توضیحاتی ارائه می دهد.
-در ابتدا معلم روی تخته می نویسد پول چیست و به صورت بارش فکری از دانش آموزان این سوال پرسیده می شود.
-مفهوم پول : قطعه ، شی ء یا هر آنچه که انسان به منظور تبادل خواسته ها ، کالاها ، خدمات و ... بهره مند میشود
-در ارتباط با تاریخچه پول کلیپی برای دانش آموزان پخش می گردد.
-تاریخچه پول در جهان :
* اختراع سکه در قرن 17 قبل از میلاد در کشور لیدی
* بعد از فتح لیدی توس کوروش ایرانیان هم سکه داشتند
* در روم باستان پول کاغذی
* با گسترش پول کاغذی صرافی ها ایجاد شدند
( صرافی : اسناد کاغذی به مشتریان/ دریافت مسکوکات از مشتریان و صادر کردن قبض رسید )
-کلیپی در ارتباط با مهمترین پول های رایج دنیا برای دانش آموزان پخش می گردد.
-معلم توضیحاتی در ارتباط با ارز و صرافی به دانش آموزان می دهد.
-جدول صفحه 10 به کمک پاور پوینت توضیح داده می شود.
-فعالیت کلاسی توسط دانش آموزان و با استفاده از پاورپوینت حل می گردد.
تمرین صفحه 12 کتاب
رایانه
آزادبخش، روجا
آشنایی با اسکرچ ،نصب برنامه و اجرای اسکرچ