1401/09/17
1401/09/16
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
تمرین های مروری در دفتر حل شد و تقسیم اعشار بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شد.
تکلیف:
به تمامی سوالات ارمغان هفته کامل پاسخ داده شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 6 کامل از کتاب کار مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
سنجش پرلز برگزار شد.
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 8 کامل مطالعه شود.
مهارت زندگی
مدرس:
شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت:
سلام سلام
امروز درباره احساس حسادت حرف زدیم
:)
زیبانویسی
مدرس:
حجازی، هانیه سادات
فعالیت:
سلام وقت به خیر
زنگ هنر خوشنویسی 16 آذر 1401
درس ششم اتصالات ( د )و درس هفتم(ف) با اتصالات و ترکیبات آموزش داده شد.
تکلیف:
تا آخر صفحه 25 کتاب خوشنویسی کامل شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت:
امروز در کلاس راجع به سیستم گوارش digestive system چند پاورپوینت توسط دخترای گلم اجرا شد.
1401/09/15
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
فعالیت کلاسی صفحه 70 و تمرین صفحه 71 و سوالات پیشرفته صفحه 72 توسط دانش آموزان در کلاس حل شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد و سه سوال تیمز در دفتر حل شد.
تکلیف:
سوالات مروری در دفتر حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 5 مرور شد.
درس 6 از کتاب درسی تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد.
املا ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
املا با تلفیق ریاضی و فارسی در کلاس گفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
تمرین درس 11 از کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و درس 11 از دانش آموزان پرسیده شد.
متن ادبی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
فردا سنجش پلز با دو درک مطلب ادبی و علمی برگزار می شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام
جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره
تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو
تدریس اتیکت نوشیدن
یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
تکلیف:
دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میز غذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.
تکالیف شامل گرفتن عکس از میزی که چیدمان کرده اند، گرفتن فیلم هنگام خوردن یک وعده غذایی و توضیح دادن نکاتی که یاد گرفته اند، عکس گرفتن از انواع پوزیش های کاتلری همراه با توضیحی که هر کدام به چه معناست.
1401/09/14
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
کاردرکلاس و تمرین صفحه 55 از کتاب درسی حل شد و رفع اشکال شد و سوالات تیمز در کلاس حل شد و جواب ها بررسی شد.
تکلیف:
به سه سوال تیمز در دفتر پاسخ داده شود و صفحه ی 71 از کتاب کار حل شود و مبحث تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی تمرین و تکرار شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 6 مرور شد و به سوالات کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد.
فارسی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 7 از کتاب کار کامل پاسخ داده شد. از تمامی دانش آموزان درس 7 پرسیده شد.
متن درس 8 روخوانی شد و لغات دشوار املایی گفته شد.
تکلیف:
از روی لغات دشوار املایی درس 8 از هرکدام دوبار در دفتر مشق نوشته شود.
نگارش ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
به سوالات درس 7 از کتاب نگارش پاسخ داده شد و جواب سوالات دانش آموزان بررسی شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 10 و 11 کامل از کتاب درسی مطالعه شود.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
- پاور پوینت سه فرد گرسنه با ملیت ایرانی، چینی و آمریکایی با در آمد مناسب برای خرید به همراه غذای ساده و ملی نمایش داده می شود نیاز و نوع خواسته متفاوت توسط دانش آموزان توضیح داده می شود- پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با شناخت نیاز ها و خواسته هایمان و نحوه تاثیر آن در بودجه بندی و پس انداز مناسب و بیان نکات مطرح شده در فیلم .
-مفهوم نیاز : کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا،پوشاک،مسکن،آموزش ،سلامت) -سوال از دانش آموزان : اگر نیازها تامین نشوند ؟جایگزینی یا کاهش مصرف / مثال مصرف برنج وجایگزین کردن با گندم یا کاهش مصرف گندم -انواع نیازها : فیزیکی : لمس کردنی و اندازه گرفتنی هستند . مثال : هوا ، خوراک ، مسکن ، آب ، ذهنی : مفید برای سلامت روان به آن ها نیاز داریم . مثال : امنیت ، حس آرامش ، اعتماد به نفس -مفهوم خواسته : اقلامی که برای زندگی ضروری نیستند و کمی بیشتر از نیازها هستند و در واقع یک قدم از نیازها جلو تر هستند -خواسته ها تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت افراد هستند ، از دانش آموزان میخواهیم مثالهایی بیاورند ( برای فرهنگ پوشش اقوام مختلف و برای شخصیت مدل لباس انتخابی)-نمایش جدول صفحه ی 51 -فعالیت صفحه ی 52 با همکاری دانش آموزان انجام میشود .-مفهوم تقاضا = مقدار کالا یا خدماتی که خریدار تمایل دارد به قیمت مشخصی خریداری کند -مفهوم عرضه = مقدار کالا یا خدماتی که فروشنده یا تولید کننده تمایل به تامین آن به قیمت مشخصی دارد تا وارد بازار کند.
تکلیف:
فعالیت منزل انتهای مبحث خواسته ونیاز
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
کدهای پروژه گربه و رنگین کمان توضیح داده شد و تمرین شد.(افزونه قلم و تعیین رنگ و ضخامت قلم)
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت:
محور اعداد صحیح تدریس شد.
تکلیف:
لطفا کاربرگ در دفتر حل شود.
1401/09/13
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
مبحث تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی از کتاب درسی تدریس شد.
به فعالیت ها و کاردرکلاس ها توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.
سوالات دوره ای فصل 3 در کلاس حل شد و رفع اشکال شد.
سنجش ریاضی مربوط به یادآوری ضرب و تقسیم در کلاس انجام شد.
تکلیف:
به سه سوال تیمز در دفتر پاسخ داده شود.
صفحه 70 از کتاب کار کامل حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 6 کامل از کتاب کار تدریس شد و دانش آموزان با مفهوم نیروی خالص آشنا شدند.
تکلیف:
درس 6 کامل از کتاب کار مطالعه شود.
فارسی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 7 از کتاب کار کامل مطالعه شود.
نگارش ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
یادآوری:درس 7 کتاب نگارش کامل شود و به سوالات پاسخ داده شود.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 11 تدریس شد و دانش آموزان با مکان های دیدنی شهر اصفهان آشنا شدند.
درس 10 مرور و پرسیده شد.
ارزشیابی فصل پنجم از انتهای کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و جواب ها توسط معلم بررسی شد.
هنر ششم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام.
در کلاس نقاشی مداد رنگی اجرا شد.
جلسه آینده کاردستی یلدا با پارچه نمدی.
بازی استراتژیک
مدرس:
علی محمدی، صدف
فعالیت:
با سلام و احترام
به علت بارندگی و سرمای هوا داخل کلاس برگزار شد امتحان پایان ترم عملی انجام شد
تکلیف:
تکلیف ندارند
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت:
صفحه 16 کتاب science تدریس شد.
موضوع: سیستم گوارش
تکلیف:
لطفا دخترای گلم برای کنفرانس پاور پوینت science آماده باشند
آزمایشگاه
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
کلاس بدون دیوار با عنوان شناخت اسید و بازها برگزار شد و دانش آموزان با کاغد PH آشنا شدند و برای درک بهتر لایه های زمین مولاژ لایه های زمین را با حبوبات به صورت دست ورزی نمایش دادند.