1401/08/03
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
مبحث ضرب کسرها صفحه 28 و 29 از کتاب درسی تدریس شد.
سوالات صفحه 37 و 38 از کتاب کار حل شد.
تکلیف:
صفحه 30 از کتاب درسی حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 3 مرور و پرسیده شد.
مبحث اسیدها از کتاب کار تدریس شد.
املا ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
از درس هوشیاری املا گفته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 5 مرور و پرسیده شد.
درس 5 از کتاب کار کامل شد.
تکلیف:
برای سنجش درس 1تا 5 از کتاب درسی مطالعه شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام فعالیت امروز مرور جلسات با سرفصل های رفتارهای صحیح، کلمات جادویی گروه اول و دوم ( همراه پاور پوینت ، پخش فیلم، روش گفتاری پرسش و پاسخ ) حل کردن مازها
تکلیف:
دانش آموزان رفتارهای صحیح داشته باشند و از کلمات جادویی استفاده کنند.
1401/08/02
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
کاربرگ مروری فصل 1 حل شد.
سنجش از فصل 1 انجام شد.
تکلیف:
صفحه 37 از کتاب کار حل شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
ویژگی فلزات از کتاب کار مطالعه شود.
فارسی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم از کتاب کار کامل شد.
نگارش ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس سوم از کتاب درسی کامل انجام شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
تکلیف:
درس 5 از کتاب درسی کامل مطالعه شود.
قرآن ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
جلسه دوم و سوم از درس دوم تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
فعالیت منزل صفحه ی 24 با همکاری دانش آموزان انجام میشود روزانه مزایا : هر روز پول دارد و با افزایش فعالیت درآمد هم بیشتر میشود معایب : اگر یک روز سرکار نرود درآمد ندارد ماهانه مزایا : امنیت درآمدی دارد و در آخر ماه یکدفعه پول زیادی میگیرد معایب : درآمد ثابت است و باید مدیریت درآمد داشته باشد تا اخر ماه بی پول نشود پروژه ایمزایا : زمان پایان کار دست خودش است معایب : منتظر پروژه باشد ، بستگی به کیفیت کار دارد -نمایش کلیپ مربوط به درآمد از بیمارستان و تجهیزات آن در واقع هزینه هایی که در آن می شود پخش می گردد.
به دانش آموزان می گوییم با دقت به تصاویر نگاه کنند. -هزینه هر سازمان یا بنگاه اقتصادی برای دانش آموزان تعریف می گردد. -تعریف هزینه ( مخارج ) : در همه ی سازمانها و بنگاههای اقتصادی برای بدست آوردن درآمد بایستی مخارجی پرداخت گردد که به آن هزینه میگویند مثال : با کمک دانش آموزان بیان میشود دستمزد و حقوق / قبض ها / تبلیغات / خرید مواد اولیه -از دانش آموزان خواسته می شودفرض کنند که یک کارخانه تولید نوشابه ، یک بیمارستان خصوصی ، یک کارخانه تولید کلوچه و یک مدرسه غیر انتقاعی را در نظر بگیرند. -اکنون هزینه هایی که با آن مواجه می باشند بنویسند. دانش آموزان داوطلب هزینه های خود را پای تخته می نویسد. -تعریف هزینه های ثابت و متغیر و سرمایه گذاری توسط معلم -ثابت : سازمان بدون توجه به میزان تولید یا انجام خدمت موظف به پرداخت آنها است و در طی سال تغییری نمیکند و در زمان معین باید پرداخت شود مثال : اجاره / حقوق کارمندان / شارژ -متغییر : با توجه به شرایط تغییر میکند و تحت تاثیر میزان فروش یا خدمات است مثال : قبض ها / خرید مواد اولیه / حمل و نقل / اضافه کاری / تبلیغات -سرمایه گذاری : برخی از خرید ها یا هزینه ها نه تنها هزینه محسوب نمیشوند بلکه جزء سرمایه های سازمان هستند مثال : ملک و کالاهای بادوام -با بیان تعریف از دانش آموزان داوطلب می خواهیم هزینه هایی که روی تخته نوشته شده است به ثابت و متغیرجدا نماید
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش صداگذاری در اسکرچ و کدتغییر جلوه رنگ
1401/08/01
ریاضی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
صفحه 36 از کتاب کار مبحث جمع و تفریق کسر حل شد.
فصل 1 مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف:
کاربرگ مروری فصل 1 در دفتر ریاضی حل شود.
برای سنجش ریاضی فصل 1 کامل از کتاب درسی و کتاب کار و دفتر ریاضی تمرین و تکرار شود.
علوم ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 3 ویژگی فلزات و ابزار کارخانه کاغذسازی از کتاب کار تدریس شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
آیینه، الهه
فعالیت:
درس 5 کامل از کتاب درسی تدریس شد.
هنر ششم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام در کلاس طراحی فانتزی با مداد طراحی آموزش داده شد.