1400/07/28
ریاضی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
سوالات ارزشیابی فصل 1 (مبحث عددنویسی و الگو) از انتهای کتاب چک شد.
تکلیف:
کاربرگ دوره ای فصل اول حل شود.
علوم ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
درس 2 از کتاب درسی تدریس شد.
فارسی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
تکلیف:
درس 2مطالعه شود و تمرین های درس 2 از کتاب کار کامل شود.
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
تکالیف هفته قبل با همکاری دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 4 ( هزینه ها ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم هزینه ، هزینه ثابت و هزینه متغیر و هزینه سرمایه گذاری آشنا شدند . پاورپوینت هزینه های بیمارستان نشان داده شد . کارتونی درباره هزینه های قبض ( همسایه ) نمایش داده شد . صفحات درس4 به صورت pdf و با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد .
تکلیف:
دخترهای خوبم لطفاً تکالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .
1400/07/27
ریاضی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
تعدادی از سوالات ارزشیابی فصل 1 (مبحث عددنویسی و الگو) از انتهای کتاب چک شد.
علوم ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
تکلیف:
درس 1 و 2 بادقت مطالعه و ارزشیابی درس 2 از انتهای کتاب کار حل شود .
فارسی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
ادامه معنی و نکات دستوری شعر ای مادر عزیز در کلاس بررسی و بخوان و بیندیش تدریس شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
تکلیف:
درس 3 کتاب کار با فیلم ارسال شده چک شود. ( در حین چک کردن هر سوال درست را تیک بزنید و سوال نادرست را تصحیح کنید و در انتها تاریخ امروز را ثبت کنید.)
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
جلسه 1 از کتاب هوش ابتدا به صورت گروهی و سپس در کلاس حل شد.
1400/07/26
ریاضی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
مرور فصل صفحه 20 و 21 (مبحث عددنویسی و الگو) حل شد.
تکلیف:
ارزشیابی فصل اول از انتهای کتاب کار (مبحث الگو و عدد نویسی) بادقت حل شود.
فارسی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
دستور زبان فارسی درس 2 دوره و نکات دستوری شعر ای مادر عزیز به همراه معنی تدریس شد .
املا ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
املا با فیلم ارسالی نوشته و ارسال شود.
تکلیف:
املا ارسال شود.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
درس 4 تدریس شد.
تکلیف:
درس 3 و 4 مطالعه شود
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش دستورات برو و سر بخور- حرکت با گام و تغییر جهت
تکلیف:
کدهای صفحه 32 کتاب را نوشته و اجرا کنید.فایل برنامه یا فیلم آن را ارسال کنید.
1400/07/25
ریاضی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
کاردرکلاس صفحه 30 (مبحث اعداد صحیح) کتاب کار و تمرین های صفحه 32 حل شد.
تکلیف:
مرور فصل از فصل اول بادقت حل شود.
علوم ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
تمرین های درس 2 (مبحثسرگذشت دفتر من) چک و پرسش شفاهی انجام شد.
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
تکلیف:
درس 1 و 2 و 3 مطالعه شود
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
نیمه اول درس 3 هدیه به صورت آفلاین تدریس شد.
رباتیک
مدرس:
فرحبخش، مریم
فعالیت:
انباکسینگ هماهنگ پکهای رباتیک الکترونیک
آشنایی اجمالی با قطعات الکترونیکی
تکلیف:
حتما دو کلمه مدارهای الکتریکی و مدارهای الکترونیکی را خیلی زیاد شنیدین. به نظر شما این دوتا کلمه باهم فرق دارن؟ اگر واقعا باهم فرق دارن این احتلاف در چیه؟
1400/07/24
ریاضی ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
کاردرکلاس صفحه 30 (مبحث اعداد صحیح) کتاب کارحل و مبحث جمع و تفریق اعداد صحیح تدریس شد.
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
تکلیف:
درس 1 و 2 مطالعه شود
تفکر و پژوهش ششم
مدرس:
قوامی نژاد، سیمین
فعالیت:
فیلم درس آقکند بادقت دیده شود.
تکلیف:
فیلم درس آقکند بادقت دیده و فعالیت های کتاب انجام شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
الهی وندائی، عاطفه
فعالیت:
خلاصه skin پرسیده شد.
تکلیف:
ویدیو nose مشاهده شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
تکلیف:
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس