فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi Dears. we completed activities of pages 8,9 and 10 of welcome unit.
تکلیف: please do page 5 of your activity book.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi. we covered last part of page 10 with target language of how to round numbers to the nearest 10 and 100.
تکلیف: please do the last part of page 11.

زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: با سلام و احترام. phonics part (air/ear) of page 18 was covered. New words of this part are: tear/pair/hear/chair/hair
تکلیف: please do page 14 of your activity book.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: عرض ادب. صفحه 11 کتاب با target language: melting /freezing and boiling occurs when solid,liquid or gas chang change into the other phases.
تکلیف: please make a poster or power point of chapter 1 (matter) and bring them to the class on Wednesday to get point. عزیزانم لطفا پوستر و پاورپوینت از فصل اول تهیه کرده و روز 4شنبه به کلاس اورده و امتیاز دریافت کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: با سلام و احترام. مرور گرامر درس 1 با target language: ?......Are there/Is there any صفحه ی 17 با مضمون(using comma in writing) تدریس شد.
تکلیف: please do page 13 of your activity book.

زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi dears. page 16 was covered(story). .we reviewed on unit 1 vocabularies
تکلیف: please do page 12 of your activity book.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi everyone. page 9 activity was checked . ordering and comparing numbers (greater /less than) topic was covered.
تکلیف: please do the first and second parts of page 11.

زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi dears. page 15 of pupil's book was covered. target language: ?........Is there/Are there any yes,there is/there are No,there isn't/there aren't

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: منادی، مهسا
فعالیت: Hi dears outdoor activities about melting/freezing and boiling to do experiment how the ice melts and how we boil the egg.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: