فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Flyers 11
فعالیت: دعوت به رقابت روز جهانی غذا به مناسبت روز جهانی غذا، از همه‌ی دانش‌آموزان دعوت می‌شود تا در رقابت تهیه دسر یا سالاد سالم شرکت کنند. هر شرکت‌کننده باید یک دسر یا سالاد تک‌نفره آماده کرده و آن را با تزئینی ویژه و با طرح چهارخانه رنگی خود ارائه دهد. شرکت در این رقابت می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای گروه شما در کلاس‌های زبان به همراه داشته باشد! تاریخ برگزاری: [شنبه 26 مهر ماه] مکان: [کلاسهای زبان انگلیسی] بیایید با خلاقیت، رنگ و طعم، روز جهانی غذا را جشن بگیریم!

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام جلسه ی امروز کلاس به ادامه ی مباحث صفحه 19 کتابِ ترمیک ODI5 اختصاص یافت. در این جلسه، داستان "روز شکرگزاری" (Thanksgiving) با همراهی و مشارکتِ فعال دانش‌آموزان مرور شد. پس از آن، تمرینات 23 و 24 برای ارزیابی یادگیری دانش‌آموزان به آنان محول گردید و در پایان پاسخ ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تمرین شماره ی 25 از صفحه 19 کتاب ODI5 را انجام دهید. در این تمرین، از شما خواسته شده است که ابتدا به سوالات پاسخ دهید و سپس پاسخ‌های خود را در قالب یک پاراگراف کوتاه در دفتر تمرین خود نوشته و تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: در جلسه ی امروز، داستان Thanksgiving، ریشه و علت شکل‌گیری آن برای دانش‌آموزان توضیح داده شد. در پایان، از دانش‌آموزان خواسته شد تا در جلسه‌ی آینده، خلاصه ای از داستان Thanksgiving را آماده کرده و در کلاس ارائه دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه ی امروز، تدریسِ صفحه ی 18 (کتاب ترمیک ODI 5) انجام شد. این بخش بر آموزش تلفظ‌های مختلف پسوند '-ed' در افعال با قاعده تمرکز داشت. دانش‌آموزان با صداهای متنوعِ این پسوند آشنا شده و با تمرینِ کلمات و جملات کتاب، مفاهیم را تثبیت نمودند. هدف از این فعالیت، تقویت مهارت تلفظی و درک صحیح قواعد گرامری بود.
تکلیف: لطفا عزیزانی که کتاب کار خود را تکمیل ننموده اند، تمریناتِ آن را تا پایانِ صفحه ی 11 انجام داده و روزِ سه شنبه تحویل دهند. با سپاس از توجه و همکاری شما

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع می‌رساند در جلسه ی درس امروز، ابتدا پاسخِ پرسش‌های درک مطلب مربوط به متنِ (Reading) صفحه 16 کتاب درسی، که در جلسه ی پیشین مورد بررسی قرار گرفته بود، با مشارکت فعال دانش‌آموزان، مورد بازبینی قرار گرفت و تصحیح شد. در ادامه، تمرین شنیداری (Listening) صفحه ی 17 کتاب درسی نیز به انجام رسید.
تکلیف: خواهشمند است پاسخ پرسش‌های صفحه ی 17 کتاب دانش‌آموز (ODI5) در دفتر نوشته شود. ضرورتی به نوشتنِ مجدد پرسش‌ها نمی‌باشد و صرفاً پاسخ‌ها درج شوند. سپس، با بهره‌گیری از پاسخ‌های ارائه شده، یک پاراگراف کوتاه در موردِ جشنی که با دوستان و اعضای خانواده ی خود برگزار نموده‌اید بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: امروز کلاس در فضایی متفاوت و در حیاط مدرسه تشکیل شد. ابتدا، جهتِ تقویت مهارت خواندن و تلفظ، به هر دانش‌آموز کلماتی به انتخاب تصادفی از متن ریدینگ صفحه ی 16 کتاب داده شد. تلفظ‌ها تصحیح شده و درباره ی معانی و برداشت‌های ذهنی دانش‌آموزان از این لغات، گفتگویی صورت گرفت. در ادامه، با هدف تقویت مهارت‌های کار گروهی و درک مطلب، پاراگراف‌های متن ریدینگ (که از پیش آماده شده بودند) بین دانش‌آموزان توزیع گردید. از ایشان خواسته شد با کمک و مشورت با همکلاسی‌های خود، توالی صحیح پاراگراف‌ها را بیابند و در قالب گروه، متن مرتب شده را ارائه دهند.
تکلیف: لطفا سوالات صفحه ی 16 کتاب دانش آموز (ODI5) را پاسخ دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: