فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس زبان عمومی صفحه 7 کتاب ODI انجام شد. تدریس her his با تصاویر و پرسش و پاسخ در ادامه انجام شد. کتاب داستان Mr Mrs Brown در کلاس خوانده شد و به بعضی دانش آموزان شماره صفحه داده شده است . لطفا در خانه تمرین و تکرار شود. همچنین pdf داستان بارگزاری شد.
تکلیف: یک تکست معرفی کوتاه به همراه دیکته رنگ ها در دفتر دانش آموزان چسبانده شده است لطفا از روی متن یکبار بنویسند و رنگ ها را مثل سرمشق بنویسند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز در کلاس ریاضی دوره اعداد زوج و فرد انجام شد و صفحات 11 و 12 از کتاب حل شد. شمارش دو تا دو تا پنج تا پنج تا و ده تا ده تا

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس امروز زبان عمومی صفحه 6 کتاب انجام شد. تمرین اعداد و پرسش و پاسخ سن
تکلیف: صفحه 4 و 5 کتاب کار در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ در کلاس علوم امروز کاربرگ سوم از بخش solid liquid gas جامد مایع گاز برای تثبیت مفاهیم تدریس شده در کلاس توسط تک تک دانش آموزان انجام شد. و در نهایت 10 جمله برای نمونه در دفتر هایشان نوشتند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز در کلاس زبان عمومی کتاب جدید دانش آموزان تحویل داده شد. ODI 1 به همراه کتاب کار و CD که در صفحه 4 و 5 برای آشنایی با شخصیت های کتاب توصیف و تدریس شد.
تکلیف: صفحه 2 و 3 کتاب کار در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز در کلاس زبان عمومی صفحه 22 کتاب انجام شد. دانش آموزان جملات مربوط به دو تصویر را در دفتر هایشان نوشتند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ در کلاس ریاضی امروز صفحه 10 کتاب انجام شد. تمرین اعداد زوج و فرد even and odd numbers نحوه‌ی مشخص کردن اعداد زوج و فرد آموزش داده شد. تقسیم به گروه های دوتایی و پیدا کردن عدد مورد نظر.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم کاربرگ تحویل داده شده را حل کنند. توضیحات تکمیلی در کلاس داده شده است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: