1401/08/23
زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
تدریس گرامر مقایسه ی صفات با
Target language :she's as tall as me.
he's cleverer than you.(انجام صفحه ی 25 کتاب)
عزیزانم لطفا صفحه ی 21 کتاب کار انجام شود.
لطفا کلمات درس های 1 و 2 برای دیکته ی کلاسی فردا تمرین شوند.
ریاضی به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور ماشین های ورودی و خروجی با انجام کاربرگ در کلاس بصورت کار گروهی.
1401/08/22
زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور کلمات درس جدید و تدریس گرامر(مقایسه ی صفات)(صفحه ی 24 کتاب)
Target language:you are taller than me
the girl is younger than the boy.
عزیزانم لطفا صفحه ی 20 کتاب کار انجام شود.
با توجه به هفته ی کتاب و کتابخوانی از دخترانم خواهشمندم کتاب داستان اپلود شده حتما روزی یک صفحه خوانده و تمرین شود و برای خلاصه گویی (روز سه شنبه) امادگی لازم را داشته باشند.
علوم به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور درس محیط زیست و تاثیرات انسانی بر ان.
تدریس بازیافت و روش های مختلف ان برای انواع پسماندها.
1401/08/21
ریاضی به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور مبحث ماشین های ورودی و خروجی .
تکمیل صفحه ی 14 کتاب .
عزیزانم لطفا ماشین وردی و خروجی زیر را تکمیل کنید. Input ×2 +2 output
Input=2,4,6
1401/08/18
زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور درس توصیف ویژگی های ظاهری افراد و تدریس صفحه ی 24 کتاب بخش اول .( adjectives:tall/short/small/big/young/clever) استفاده ی این صفات در جمله های توصیفی.
با توجه به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی از دختران عزیزم خواهشمندم کتاب داستان اپلود شده را هر روز یک صفحه خوانده و برای خلاصه گویی داستان در موعد مشخص اماده باشند.( تاریخ متعاقبا اعلام خواهد شد)
عزیزانم لطفا برای کلمات داده شده جمله بسازید.
:Make a sentence
short beard
young
small
black moustache
grey hair
clever
علوم به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور درس تاثیرات انسانی بر محیط زیست و بلایای طبیعی .
تدریس مبحث بازیافت و چگونگی تفکیک پسماندها.
1401/08/17
زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور درس توصیف ویژگی های افراد.
تدریس صفحه ی 22 کتاب .(حالت سوالی و منفی have/has got).
مسابقه ی دیکته ی گروهی برگزار شد.
عزیزانم لطفا صفحه ی 19 کتاب کار انجام شود و به تمرین شنیداری (listening)کتاب صفحه ی بخش 1 و 2 گوش دهید و تکرار کنید.