فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 29 از کتاب با هدف ارزیابی (Self assessment ) تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 22 از کتاب با هدف آشنایی با فرهنگ (پوشیدن لباس در کشورهای مختلف) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم چهارشنبه 24 آبان ماه، ارزیابی از درس های 1 و 2 کتاب ODI انجام می شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: -امروز صفحه ی 16 با هدف مرور مباحث تدریس شده، کار شد. - تمرین کلمات فصل 1 در دفتر.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 27 با هدف آشنایی با یونیفرم شغل های مختلف تدریس شد.
تکلیف: - دخترهای عزیزم صفحه ی 23 و 24 از Activity book را انجام دهید. - دخترهای گلم از کلمه های درس 2 (صفحه های 20، 21، 22 و 27 از کتاب pupil book ) در دفتر خود رونویسی کنید.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا به اطلاعیه مربوط به هفته کتاب و کتاب خوانی که در گروه واتس اپ ارسال شده، توجه کنید. با سپاس دپارتمان زبان انگلیسی

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 26 از کتاب با هدف آشنایی با هر دو صدای th تدریس شد. (phonics)
تکلیف: دخترهای عزیزم با توجه صفحه ی 24 کتاب (فایل ضمیمه شده)، یک ویدیوی کوتاه از خودتون ضبط کرده و بفرستید. - خود را معرفی کنید. - بنویسید که کجا هستید. (پارک، خانه، ...) - و در مورد لباسهایی که پوشیدین، صحبت کنید.( میتوانید در مورد اعضای خانواده که چه لباس هایی پوشیده اند هم صحبت کنید.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 21 از کتاب با هدف تشخیص زمان انجام کار، تدریس شد. (پارت 2)

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز کلمات و جملات مربوط به درس با هدف تمرین نوشتاری در دفتر نوشته شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم صفحه های 21 و 22 از Activity book را انجام دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 15 از کتاب با هدف Sorting plant foods (Foods we peel to eat) And (Foods we don't eat to peel) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم صفحه ی 15 از کتاب Science Sorting the foods by drawing pictures in the correct oval below غذاهایی که باید پوست گرفته شوند و غذاهایی که نباید پوست گرفته شوند رو در جای درست بکشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: