فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور وسایل نقلیه 2-تدریس گرامر this-that-these-those از طریق پخش کلیپ 3-تکدار و تمرین گروهی توسط دخترهای عزیزم 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا 3 بار از کلمات زیر در دفتر بنویسید. This-that-these-those یک بار ازجملات با جواب 1-what is this? It' a ... 2-what' that? It's a ... 3-what are these? They are ... 4-what are those? They are ...

زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد 1-شروع کلاس با sport song 2 -مرور گرامر can- can't 3-تکرار و تمرین توسط دخترهای عزیزم 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا 5 جمله با can و 5 جمله با can't در دفتر بنویسید. I can swim. Swim-play basketball-play piano-jump-write-read-make pizza-ride a bike

زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد 1-شروع کلاس با hello song 2-تدریس داستان درس 3-تکرار و تمرین از طریق فایل صوتی 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس 5- بیان داستان توسط دخترهای عزیزم
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا یک بار از متن فایل پیوست شده در دفتر بنویسید و روانخوانی کنید

زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد 1-شروع کلاس با sport song 2-مرور میوه ها،سبزیجات و غذاها از طریق پرسش و پاسخ 3-مرور گرامر like -don't like 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا یک بار از جملات زیر در دفتر بنویسید. 1-what do you like? 2-I like a sandwich. 3-I don't like apple. 4-Do you like ice cream? Yes,I do. No,I don't.

زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد 1-شروع کلاس با sport 2-مرور شغل ها از طریق jobs song 3-پرسش و پاسخ what's your dad's 4-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا یک بار از جملات زیر در دفتر بنویسید 1-she is a doctor. 2-He is a dentist. 3-shd is a teacher. 4-He is a pilot. 5-she ia a journalist. 6-Is he a police officer? 7-Is she a cook? 8-Is he a vet?
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: