فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: شکوه قاسم نیا

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: با سلام تمرینات کتاب کار مفاهیم نوشتاری در کلاس کار شد. سرمشق برای تمرین دست ورزی به نوآموزان داده شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: امروز سوره حمد، توحید،کوثر،ناس،نصر از دختران پرسیده شد. لطفا سوره نصر تکرار وتمرین شود.

ماهرشو

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: امروز دختران گل آلاسکای میوه ای درست کردند میوهای خرد شده را داخل لیوان ریختند وشربت روی میوه ها ریخته شد بعد از یخ زدن میل کردند. هدف حس مسوولیت و تقویت مهارتهای اجتماعی می باشد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: به امید خدا از جلسه بعدی تکرارو تمرین ریاضی خواهیم داشت. با دانش آموزانی که غیبت داشتند کتاب کار کامل حل شد .

ماهرشو

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: دختران عزیز فعالیت دست ورزی انجام دادند . امروز اوریگامی فیل رو درست کردند . هدف تقویت تجسم هنری و پرورش خلاقیت نوآموز می باشد.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: بازی جذاب کش های انگشتی در کلاس به طور رقابتی انجام شد. بازی به این صورت بود که باتوجه به کارتها نوآموز باید نحوه کش انداختن بین انگشتان و رنگ کش را دقت کند و مطابق آن روی دست خود بسازد. هدف تقویت مهارت حرکتی،افزایش هوش اجتماعی وهماهنگی بین دست و چشم می باشد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: باسلام مفاهیم علوم با موضوع شناخت فصل ها و تغییرات شب و روز تدریس شد وکتاب کار حل شد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: تمرین ایستگاهی با آیتم تعادل پویا و پرش

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز امروز تدریس (نشانه ژ) را داشتیم دانش آموزان با کلماتی که اولشان با صدای ژ شروع و تمام میشد آشنا شدند. کتاب کار مفاهیم خوانداری حل شد. مرور فصل انجام شد.

ماهرشو

مدرس: باقری تبار، شراره
فعالیت: آشنایی با کشور ژاپن درباره نوع پوشش.پرچم کشور.غذاها صحبت شد و کاربرگ رنگ آمیزی شد.
تکلیف: اگر نمادی از این کشور مثل لباس یا سوغاتی و چاپستیک داشتید برای آشنایی بهتر ،دختران فردا باخود به مدرسه بیاورند.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... الگوریتم خطوط صاف و علامت های چپ ؛ راست ؛ بالا ؛ پایین ؛ با استفاده از الگوریتم مرتبط تدریس شد و سپس نوآموزان به صورت آنلاین این مبحث را روی آدمک کامپیوتری تست و تمرین داشتند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: