فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: عباس یمینی شریف

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرامی _امروز در قسمتی از ساعت فارسی گل دخترانم در جشن بستنی شرکت کردند_در ادامه ی زنگ جهت تقویت حافظه ی دیداری ،تقویت دقت و توجه ،تقویت کار تیمی عزیزانم نشانه های خواسته شده را با کمک هم گروهی خود یافته و در جدول قرار دادند _با کلمات ساخته شده جمله سازی کردند.

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آموزش حرکات پایه در قالب بازی حرکات فرشته،ستاره،راه رفتن ژیمناستیکی و یورتمه بازی موش و گربه

زنگ تفریح

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: در زنگ شماره دوزی دختران عزیزم در جهت تقویت دقت و تمرکز و تفکر حل مسئله طبق نقشه ی کشیده شده خانه ها را پر کرده تا ساقه ها تکمیل شوند_با توجه به تعداد غایبین هفته ی گذشته برای دختران غایب مجدد توضیح داده و رفع اشکال صورت گرفته است _ شاد باشید

علوم دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرامی _امروز در زنگ علوم دانش آموزان با زمین و شکل کروی آن آشنا شدند_در مورد حرکت وضعی زمین و پیدایش شب و روز فعالیت های لازم انجام شد_دخترانم معلم یار شده و شب و روز را به صورت گروهی روی کره ی زمین نشان و شرح دادند._چرخه ی آب دخترانم تکمیل گشته و در مورد آن گفتگو شد.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و عرض احترام خدمت اولیای گرامی-امروز جهت تقویت حافظه ی دیداری،تقویت دقت و توجه ،تقویت خوانداری و حل مسئله بازی بگرد و پیدا کن انجام شد._دختران نازنینم با کلمات در هم ریخته کلمه سازی کردند و در بازی دوم با انتخاب حروف درست در قسمت مناسب کلمه ی مورد نیاز را تکمیل کردند.

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آموزش گرم کردن تمرین مهارت پرتاب و دریافت در قالب بازی توپک

زنگ تفریح

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: گل دخترانم در این زنگ شماره دوزی خود را آغاز کرده و در جهت تقویت دقت و توجه ،هماهنگی چشم و دست ،ضربدر های لازمه را تکمیل کردند.

زنگ تفریح

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی.امروز به اردوی موزیکال در موسسه ی فدک رفته ،دختران نازنین اولین اردوی سال تحصیلی جدید را کنار هم تجربه کردند و لحظات زیبایی را در کنار هم گذراندند.

علوم دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: دخترانم در زنگ علوم با واژه ی چرخه و کاربرد آن شدند.در مورد چرخه ی آب در کلاس گفت و گو شد.عزیزانم کاربرگ چرخه ی آب را در گروه های خود رنگامیزی کردند.

پرتال هوش

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و عرض احترام خدمت اولیای گرامی.دخترانم در زنگ پرتال هوش با تقارن و خط تقارن آشنا شدند._طبق فعالیت های در نظر گرفته شده در گروه های خود جای گذاری شده و جهت هماهنگی دست و چشم،داشتن حال خوب و تقویت دقت و توجه بازی های تقارن را انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: