فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: عباس یمینی شریف

ریاضی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرانقدر.طرح سنجش استعداد فضایی برگزار شد.دختران عزیزم تا حدی جمع های فرآیندی را تمرین کردند.
تکلیف: عزیزانم فایل بارگذاری شده را خوانده و تمرین کنند .تمارین دفتر تلاش حل شود.

علوم دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: فیلم آموزشی فصل چهارم علوم گذاشته و در مورد ایجاد فصل ها ،بادهای شدید و تاثیرات آن در کلاس گفتگو شد.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: کلمات هم معنی درس مدرسه ی خرگوشها نوشته شد .
تکلیف: دختران خوبم درس مدرسه س خرگوش ها را بخوانند و کلماتی که در آنها نشانه های (ز،ظ،ذ،ض،س)دارند را بنویسند./دخترم متن زیر را تا دو خط ادامه بده.اگر من به جای خرس کوچولو بودم...

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: حل دفتر تمرین تصحیح تمرینها و اشگال گیری
تکلیف: بازی شطرنج در منزل انجام شود لطفا نمودارهای دفتر تمرین در صفحه ی شطرنج چیده شده و حل شود ممنون

ریاضی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرامی .امروز جایگاه اعداد،بسته های ده تایی و یکی در کلاس تمرین شد.جمع های سطری و ستونی مرور شد.تقریب و جمع های نظامدار دوره شد.صفحه ی28 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: تمارین دفتر تلاش حل شود.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سنجش استعداد فارسی انجام شد.روخوانی درس مدرسه ی خرگوشها تمرین شد.واژه سازی و بیاموز و بگوی درس انجام شد.
تکلیف: دختران خوبم حدود هشت خط املا از کلمات خط کشیده شده ی دروس 1 تا 3 بنویسند.لطفا املای دخترانم تصحیح و کلمات مورد نیاز تمرین شود.دفتر املای دخترانم امضا شده فردا حتما تحویل داده شود.

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آموزش پرش جفت و پرش متوالی پرش خرگوش بازی جلسه هشتم کتاب ورزش و بازی

مهارت زندگی

مدرس: جوهری، پریسا
فعالیت: امروز مجدد در خصوص خشم و تمرین تنفس برای کنترل خشم با دانش آموزان صحبت شد.با گل دخترها تمرین تنفس در کلاس انجام شد.صفحات 32 و 33 کتاب مهارت های زندگی در کلاس انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرامی .امروز جمع های اساسی ،دسته های ده تایی و یکی با توجه به جایگاه اعدادو عدد سازی در کلاس مرور شد.پیش نیاز جمع های فرآیندی انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم به سوالات دفتر تلاش خود پاسخ دهند.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: نمایش مدرسه ی خرگوشها در کلاس انجام شد.قواعد دستوری دروس گذشته در کلاس دوره شد.
تکلیف: دختران عزیزم روخوانی درس جدید را تمرین کرده و از روی کلمات خط کشیده شده ی درس دو بار با رنگ مختلف بنویسند.

سواد مالی

مدرس: فدوی، شیما
فعالیت: امروز در کلاس، درس 7 (خدمات بانک‌ها) تدریس شد و درباره خدمات بانکی و آشنایی با سپرده و وام بانکی و کارمزد گفتگو شد. در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد و با بچه‌ها فعالیت و بازی در این خصوص انجام شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. معرفی کتاب داستان این هفته: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟
تکلیف: دختر عزیزم برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس هفتم (صفحه 58 کتاب) را با دقت و کامل انجام دهید. پیشنهاد می‌شود؛ قصه صوتی «چطوری پول اسکیت را جور کنم؟» را گوش بدهید. یا کتاب را بخوانید.

مهارت اجتماعی

مدرس: جوهری، پریسا
فعالیت: در ادامه ی آموزش مکان های عمومی امروز در مورد آداب و اصول استفاده از آسانسور با دانش آموزان صحبت شد.برای مثال آموختند هیچ وقت نباید با افراد غریبه وارد آسانسور شوند،هنگام ورود و خروج کسی را هل ندهند و موضوعات دیگر...

ریاضی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای گرامی.امروز ارمغان هفته رفع اشکال شد.دخترانم با عددسازی شاخه ای به صورت قصه گویی آشنا شدند.مباحث جمع های اساسی ،عددسازی،جمع نظام دار ،الگویابی و ...مرور شد.صفحه ی 26 کتاب ریاضی انجام شد .
تکلیف: دخترم به سوالات دفتر تلاش خود پاسخ بده. نو گلان عزیزم با توجه به اهمیت مبحث فرآیندی در این هفته از غیبت غیرضروری بپرهیزند.

علوم دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سنجش استعداد علوم انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: درس جدید فارسی(مدرسه ی خرگوشها )در کلاس خوانده و به سوالات درک مطلب آن پاسخ داده شد.در مورد تغذیه ی سالم و خواص هویج در کلاس صحبت شد و دخترانم هویج های خود را نوش جان کردند.ماسک های خرگوشی رنگامیزی و توسط دختران زیرک بریده شد.
تکلیف: صفحه ی 30 کتاب کار فارسی حل شود.دختران عزیزم در صورت تمایل می توانند برای روز یکشنبه نیز هویج های پوست کنده شده(خرد نشود)به همراه داشته باشند.رضایت نامه های اردو امضا و اثر انگشت زده شده در پوشه ی دخترانم گذاشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی اول: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت تعادل و هماهنگی دو نیم‌کره بدن (استفاده از پای مخالف) تقویت هماهنگی چشم، دست و پا تقویت توان کنترل عضلات درشت و ظریف افزایش تمرکز در انجام حرکات هماهنگ با ریتم اهداف شناختی: درک و تشخیص تغییر ریتم و واکنش به آن پیروی از دستورالعمل‌ها و هماهنگی با علائم شنیداری (سوت، ریتم) افزایش توجه و تمرکز شنیداری اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت همکاری و تعامل گروهی افزایش احساس اعتماد و مسئولیت متقابل تقویت مهارت حل مسئله مشترک (هماهنگی برای بلند کردن لیوان) ایجاد احساس شادی، انگیزه و نشاط گروهی اهداف بازی دوم: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت چابکی، سرعت واکنش و هماهنگی حرکتی تمرین حرکت در ریتم مشخص تقویت قدرت کنترل و دقت در حرکت و توقف اهداف شناختی: تقویت حافظه دیداری و الگو‌سازی (تکمیل الگو با رنگ‌ها) تمرین دقت، تمرکز و پیروی از دستورالعمل‌ها تشخیص توالی و نظم رنگی اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم ایجاد حس تعلق گروهی و کار تیمی

ریاضی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: سلام و درود خدمت اولیای عزیز و گرانقدر.امروز مباحث تقریب، الگویابی ، جمع و تفریق با شکل و محور ، عدد سازی با رقم مرور شد.

علوم دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: مطالب دروس گذشته ی علوم در کلاس مرور و به سوالات مربوط به صفحات 27،28و29 درس سوم کتاب کار علوم پاسخ داده شد .
تکلیف: کتاب کار علوم جهت مطالعه تحویل داده شد.

فارسی دوم

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: شعر حفظی ستاره مجدد در کلاس مرور شد. کلمات خط کشیده شده ،علائم نگارشی و واژه سازی تمرین شد.
تکلیف: ارمغان هفته ی شماره 6 و دو تمرین نوشته شده در دفتر تلاش حل شود.دختران عزیزم روز شنبه یک هویج شسته شده ی کامل(خرد نشده باشد) به همراه خود داشته باشند.

هنر دوم

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: باسلام و احترام داستان لاک پشت تندرو رابرای دخترانم خواندم و دخترانم داستان راتصویرسازی کردند.
تکلیف: تکلیف منزل ندارند.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... مرور مبحث save هفته پیشین و سپس تفاوت save با save As و نحوه باز کردن یک فایل در برنامه word تدریس شد و سپس فعالیت کلاسی صفحه 26 انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: جلسه ی جدید کتاب چهار هوش در کلاس حل شد .

آزمایشگاه

مدرس: لاری، مژده
فعالیت: آزمایش مربوط به شناخت دماسنج و کاربرد آن توسط پژوهشگران زیرک انجام شد.در ادامه دخترانم در مورد آموخته های خود گفتگو و نتیجه گیری کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: