فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: پروین دولت آبادی

نگارش دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و عرض ادب. در اولین روز بازگشایی مدرسه پس از احوالپرسی با دانش آموزان گلم، کاربرگ "درباره من" توسط دانش آموزان تکمیل و رنگ آمیزی شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: زنگ اول مهر، زنگ بیداری برای حرکت به سوی فردا‌های روشن اول مهر، روز مهرانگیز بازگشایی مدرسه‌ها آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن فرا رسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دل‌ها اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید، روز طلوع دوباره صبح دانش بر دخترهای گل سرزمین علم مبارک باد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب لطفا کتاب سواد مالی دانش آموزان سیمی یا منگنه شود .

هوش و ریاضی

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: درود.بازی های هوش و حافظه انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: داستان های کوتاه با عروسک های انگشتی توسط دانش آموزان به کمک آموزگار به نمایش درآمد.

زنگ تفریح

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: تکمیل فعالیت بشمار و بدوز انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: درود و روز بخیر دارم. دانش آموزان خوبم فعالیت بازی با کلمات را انجام دادند.

پرتال هوش

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: عرض سلام و روز بخیر. دانش آموزان خوبم بازی حافظه تصویری را انجام دادند.

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام. گل دخترای من امروز ساعت رو تمرین کردند.

علوم دوم

مدرس: شکری، سودابه
تکلیف: دخترای گلم برای روز سه شنبه 16 مرداد همراه خودتون چندتا سنگ تخت و گرد کوچک و بزرگ بیاورید. سپاس

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: بازی جا به جایی توپ باهدف تقویت سرعت و چابکی تست استقامت

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: درود. مرور جمع و تفریق با بازی مار و پله انجام شد.

علوم دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام.بازی ماز آهنربایی،آشنایی با آهنربا،قطبهای آن،نیرویی که قطب ها به هم وارد میکنند و اجسامی که آهنربا آنها را جذب میکند انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: درود. به دلیل غیبت اکثر دانش آموزان در روز گذشته فعالیت فارسی را امروز به سرانجام رساندیم. بازی های متنوع جهت یادآوری اتصال کلمات با ی میانجی و اِ دوستی انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: شعر نفس باد صبا تمرین و تکرار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: