فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: پروین دولت آبادی

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. رفع اشکال از مباحث موردنظر دخترانم انجام شد.
تکلیف: روز شنبه دخترانم با آمادگی کامل برای سنجش در کلاس حاضر باشند .ارمغان شماره 31 در منزل حل شود. از هفته آینده هر روز کتاب فارسی و دفتر مشق همراه عزیزانم باشد.

املا دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. املای پایانی فارسی برای دخترانم قرائت و تصحیح شد. دفاتر املا جهت رویت اولیای عزیز همراه گل دختران هست.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... پروژه با موضوع پرش قورباغه با هدف تمرین و تکرار بلوک تماس و بلوک های دستوری ( پاکت ها ) : راهنمایی های لازم برای دختران تشریح شد و سپس دانش آموزان با خلاقیت خود و با گروه های خود این واحد عملی را انجام دادند.

شطرنج

مدرس: علیزاده عطار، فتانه
فعالیت: بازی با تمام مهره ها انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
تکلیف: به سوالات زیر پاسخ مناسب دهید. الف ) 529 میلی متر یعنی ...... سانتی متر و ...... میلی متر . ب ) 7 سانتی متر و 8 میلی متر می شود ......میلی متر . *** در یک مزرعه روی هم 7 تا مرغ و گوسفند هستند . آن ها روی هم 22 پا دارند . ( هر مرغ دو پا و هر گوسفند 4 پا دارند ) حساب کن چند مرغ و گوسفند در این مزرعه هست ؟ **** ساعت 4:15 است . عقربه ی بزرگ چند دقیقه حرکت کند تا ساعت یک ربع به پنج (4:45) شود ؟****دو شکل بکش که یکی 5 ضلع و 5 گوشه داشته باشد و دیگری 3 گوشه و 3 ضلع، حالا این دو شکل را با هم مقایسه کن و تفاوت و شباهت های آن ها را بنویس.

املا دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: املای پاتخته ای تک نفره و گروهی کلاسی جهت آمادگی برای سنجش املا در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت گفته شد.

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آموزش پرش قیچی بازی وسطی دایره ای سنجش پایانی انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. سه صفحه ی دیگر از کتاب در کلاس حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و روز بخیر. دو صفحه انتهایی کتاب کار ریاضی در کلاس پای تخته حل شد.

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام . سنجش استعداد مداد قرمز4 برگزار شد.
تکلیف: ارمغان شماره 30 در منزل حل شود.

نگارش دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و روز بخیر . دخترانم انشاهای جالبی با موضوع کتابخوانی نوشتند.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: نحوه استفاده صحیح از زبان بدن آموزش داده شد همچنین تاثیرات استفاده از زبان بدن مناسب در موقعیت های مختلف بررسی گردید

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. کلاس رفع اشکال را داشتیم. به تمام سوالات و اشکالات دخترانم پاسخ دادم و همگی دانش آموزان توضیحات بنده را شنیدند. این موضوع باعث مرور مطالب درسی و رفع ابهام از دخترانم خواهد شد.

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
تکلیف: دختران گلم امروز تکلیف ندارید برای اینکه فردا به درس فارسی کاملا مسلط باشید .

املا دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. دختران گلم امروز املای صدادار داشتند. به این صورت که کلماتی که آموزگار میخواند را با توجه به طرز نوشتن آن در زیر نشانه های س،ث و ص بگذارند.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: ارزشیابی نوبت دوم برگزار شد .

هوش و ریاضی

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. چند صفحه دیگر از کتاب هوش حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. 5 کاربرگ مروری ریاضی پای تخته و به صورت تک نفره حل شد. خدارو شکر عملکرد دخترانم خیلی خوب بود.
تکلیف: صفحات 204 و 205 کتاب کار در منزل حل شود. دو سوال زیر نیز در دفتر نوشته و حل شود. سپیده 6 سال داشت که برادرش به دنیا آمد. از آن زمان تاکنون 5 سال می گذرد. این خواهر و برادر حالا روی هم چند سال دارند؟ - ملیکا 350 صفحه از کتاب داستان 520 صفحه ای خود را خوانده است. او باید چند صفحه دیگر بخواند تا کتاب را تمام کند؟

علوم دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و روز بخیر . سنجش استعداد مداد قرمز 4 علوم برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. واژه سازی کل کتاب فارسی در کلاس با سوالات متنوع مرور شد .

املا دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: دختران گلم فردا از 5 درس انتهایی کتاب فارسی املای حروف (س) و بقیه نشانه هایی که این صدا را میدهند گفته میشود لذا امروز برای تثبیت شیوه نوشتاری آنها در ذهن خود، حتما یکبار از روی این کلمات در دفتر مشق بنویسید.

قرآن دوم

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. داستان حضرت ابراهیم و نمرود روخوانی شده و کتاب قرآن کامل شد.

هوش و ریاضی

مدرس: شکری، سودابه
فعالیت: با سلام و احترام. 5 صفحه از کتاب هوش حل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: