1403/07/15
علوم دوم
شکری، سودابه
باسلام و احترام. امروز از روی درسنامه کتاب کار علوم روخوانی شد و دختران گلم فعالیت ص10 و 11 کتاب کار را حل کردند.
همچنین فیلم آموزشی درس دوم کتاب علوم در کلاس پخش و راجع به آلودگی هوا و مضراتش و راه های جلوگیری از آن بحث کلاسی انجام شد.
دختران خوبم لطفا صفحات 12 تا 14 کتاب کار علوم کامل کنید.
فارسی دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام. کلمات هم خانواده و مخالف درس کتابخانه کلاس ما تمرین و صفحات8 و 10 کتاب کار فارسی جهت تثبیت مطلب حل شد.
برای تقویت روانخوانی نیز درس اول کتاب, توسط دانش آموزان انجام شد.
لطفاً ص 11 کتاب کار فارسی حل شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس 2 ( پول تو جیبی ) تدریس شد. کارتون مهارت زندگی ( اختیار با خودته ) نمایش داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. قصه صوتی شنیده شد . کتاب داستان : اولین پول توجیبی من
دختر خوبم لطفا فعالیت منزل درس 2 را با دقت و کامل انجام دهید.
آزمایشگاه
شکری، سودابه
با سلام و احترام. امروز همراه گل دخترانم به آزمایشگاه مدرسه رفتیم و آزمایش دود و شیشه را انجام دادیم. دخترانم لوازم مورد نیاز آزمایش و نتیجه آن را مشاهده کردند و از حواس پنجگانه خود نهایت استفاده را کردند.
انجام آزمایش در تثبیت یادگیری دانش آموزان نقش به سزایی دارد.
1403/07/14
ریاضی دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام. کتاب ریاضی صفحات 7 و 8 تدریس و حل شد.
لطفاً صفحه 15 کتاب کار ریاضی حل شود.
اولیای عزیز لطفاً 5 سوال ریاضی مانند دو سوالی که دانش آموزان امروز در دفتر مشق نوشته شده برای دختران گلم بنویسید.
علوم دوم
شکری، سودابه
با سلام . ادامه شعر حواس پنجگانه نوشته و از حفظ خوانده شد.
هدیههای آسمان دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام. امروز در ادامه درس اول کتاب؛ درباره هدیه های خداوند گفتگو کرده و تا انتهای فکر کن حل شد.
دختران گلم نام 5 هدیه خداوند را بنویسند.
1403/07/11
ریاضی دوم
شکری، سودابه
با سلام.سنجش گونیا از دانش آموزان گرفته شد. اولیای عزیز لطفاً هر دانش آموز یک ماژیک وایت برد به همراه داشته باشد.
لطفاً ارمغان هفته حل شود.
علوم دوم
شکری، سودابه
باسلام و احترام. دانش آموزان عزیزم امروز در زنگ علوم پس از حفظ و رونویسی از شعر حواس پنجگانه دو بازی هم انجام دادند. در یکی از آنها با حس لامسه و دیگری با حس بینایی.
فارسی دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام. دخترانم امروز پس از تدریس درس اول کتاب فارسی آن را روخوانی کرده و به سوالات درست و نادرست پاسخ دادند.
لطفاً از درس اول کتاب فارسی یک املا نوشته شود.
1403/07/10
ریاضی دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام- دانش آموزان با روش های مختلف ساخت اعداد با رقم ها و کارت های داده شده آشنا شدند.
حل تمرین ص 11 کتاب کار ریاضی علوی مورد انتظار است.
علوم دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام- درس اول علوم با تماشای فیلم آموزشی و شعر خوانی و روش دانشمندان تدریس شد.
دختران گلم نام 5 وسیله در منزل را بنویس و بگو برای استفاده از آنها به کدام یک از حواس 5گانه احتیاج دارید؟
قرآن دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام- درباره آداب قرآن خوانی توضیحاتی ارائه شد و جدول دوستی روانخوانی شد.
ورزش دوم
حیدری، محدثه
آموزش پرتاب توپ از بالا و پرتاب آونگی
بازی استوپ هوایی
زیبانویسی
حسینی، مائده سادات
با سلام و احترام
درس یکم تدریس شد و تکالیف صفحه 6 و قسمتی از تکالیف صفحه 7 در کلاس انجام شد.
تکالیف صفحه 7 در منزل تکمیل شود.(کسانی که تکالیفشان در کلاس تمام نشده بود.)
1403/07/09
ریاضی دوم
شکری، سودابه
درود. امروز پس از مرور اعداد دو رقمی و نحوه ساخت دسته های یکی و ده تایی دخترای باهوشم صفحه 5 کتاب ریاضی را حل کردند سپس پاسخ ها از ص 2 کتاب تا ص 5 توسط آموزگار روی تخته نوشته و تصحیح شد.
اولیای گرامی 5 عدد دو رقمی را بنویسید و از دانش آموز بخواهید برای آنها شکل بکشند به صورت دسته های ده تایی سپس در جدول قرار داده و به حروف بنویسند.
فارسی دوم
شکری، سودابه
با سلام. دختران گلم با کلماتی که آموزگار در اختیارشان قرار داده بود جمله سازی کردند.
این کار باعث تثبیت نوشتاری و افزایش دایره لغات دانش آموزان خواهد شد.
نگارش دوم
شکری، سودابه
با سلام و احترام. ضمن پوزش از اختلالی که روز گذشته در پرتال بنده رخ داده بود به اطلاع می رسانم کتاب نگارش دختران گلم تصحیح شد. از همکاری اولیای عزیز سپاسگزارم.
دختران گلم از متن ستایش کتاب فارسی کلمات بی نقطه یک نقطه دو نقطه سه نقطه و چهار نقطه را پیدا و در دفتر خود بنویسند.
املا دوم
شکری، سودابه
با سلام و وقت بخیر. املای سفره ای انجام شد.
مهارت زندگی
علی آقایی، سپیده
تدریس مهارت "همدلی" و تاثیر مثبت آن بر روابط بین فردی
هوش و ریاضی
شکری، سودابه
درود. روز گذشته اولین صفحه از کتاب هوش حل و توسط آموزگار تصحیح شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
کلمات جادویی تشکر آمیز (متشکرم، سپاسگزارم، ممنونم و...) و نحوه صحیح درخواست کردن (با کلمه لطفا، اگه ممکنه و...) مرور شد و همراه با نمایش نحوه واکنش صحیح به درخواستهای نامعقول بررسی گردید
شعر مراحل عذرخواهی کردن یادآوری شد و علت ضرورت عذرخواهی و چگونگی انجام آن تدریس شد.