فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 3

ریاضی اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
فعالیت: انجام صفحه 7 کتاب ریاضی تم 1 آموزش ستون و ردیف شعر خوانی گروهی آموزش جدول شگفت انگیز شعر خوانی گروهی صفحه آغازین تم 2 گفتگوی گروهی انجام صفحه 9 کتاب ریاضی تم 2 دست ورزی تثبیت ستون و ردیف کار با چینه ساخت ستون و ردیف

علوم اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
فعالیت: تکرار و مرور مبحث سایه آموزش انواع دانه آشنایی با بهداشت فردی دست ورزی و نقاشی گوجه فرنگی و سیب

فارسی اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
فعالیت: آموزش نگاره 6 آشنایی با پارک ، بوستان ، شهربازی آشنایی با قوانین پارک بخش کردن کلمات تمرین هم آغاز و هم پایان

نگارش اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
فعالیت: لوحه نویسی صفحه 14 و 15 در دفتر لوحه نویسی صفحه 14 و 15 در کتاب نگارش انجام کتاب کارفارسی علوی صفحه 23 ، 24 ، 26 ، 27
تکلیف: سرمشق داده شده در دفتر جهت تکلیف روز یکشنبه در کلاس می باشد ، لطفا در منزل انجام نشود. دختران گلم یک قطعه عکس ، کلر بوک ، کتاب قرآن را به آموزگار خود تحویل دهند.

فارسی اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
فعالیت: آموزش نگاره 5 هم خوانی شعر آشنایی با قوانین کلاسی تمرین هم آغاز ، هم پایان بخش کردن کلمات لوحه نویسی صفحه 13 در دفتر لوحه نویسی صفحه 11 و 13 کتاب نگارش انجام کتاب کار فارسی علوی صفحه 20 و 21
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه 17 و 18 انجام شد. انجام ارمغان شماره 2 جز سوال آخر

قرآن اول

مدرس: قبادی ضمیر، مونا
تکلیف: کتاب قرآن و علوم در مدرسه می ماند لطفا روز شنبه دو کتاب تحویل معلم داده شود . عزیزانی که لیست وسایل را تحویل ندادند لطفا روز شنبه تحویل آموزگار دهند. لطفا وسایل اضافی ( دفترچه یادداشت ، ماژیک ، خودکار ، اتد و... ) همراه دانش آموزان نباشد. دانش آموزان عزیز ارمغان هفته شماره 1 و 2 ، کتاب کار فارسی علوی را انجام داده و روز شنبه همراه داشته باشند. لطفا روز شنبه دانش آموزان همراه خود یک قطعه عکس 4×3 و یک کلر بوک همراه داشته باشند. دانش آموزان عزیزی که کتاب همراه نداشتند و یا غایب بودند لطفا در منزل فعالیت ها را تکمیل نمایند. اولیا عزیزم لطفا کتاب ریاضی ، دو کتاب فارسی و نگارش ، دفتر مشق هر روز همراه دانش آموزان باشد. دانش آموزان عزیز روز شنبه یک گوجه فرنگی و یک سیب همراه داشته باشند.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با صفحه شطرنج و خطوط آن
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: