فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 4

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم الکوی شمارش عددی 10+ تدریس شد. _ جمع و تفریق دسته های 10 تایی تدریس و کار شد. _ نمونه سوال مرتبط به صورت فرد به فردی پای تخته تمرین و کار شد. _ صفحه 128کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد و سوالات آن تفهیم و کار شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک صفحه 134کتاب کار ریاضی علوی را بادقت و حوصله حل کن و انجام بده.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « چ » تدریس شد ، کلمات و ترکیب های آن کار و انجام شد. _ صفحه کتاب 73 و 74 فارسی درس داده شد ، فلش کارت های آن تشخیص و کار شد ، روخوانی درس کار و انجام شد. _ نگارش صفحات 93 و 94 تدریس شد ، سرمشق های آن انجام شد و سوالات تفهیمی آن کار و انجام شد. """"سپاس از همراهی شما عزیزان """"
تکلیف: دختر قشنگم ، _صفحات 185 ،186 ، 187 کتاب کار فارسی علوی « مربوط به نشانه چ » را بادقت و حوصله انجام بده . ( لطفا کتاب کار همراه دانش آموزان نباشد و به صورت انجام تکلیف در منزل انجام شود حتما حتما بررسی و تاریخ انجام پایین هر صفحه زده شود . )

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز نقاشی چهارفصل با ماژیک و پاستل تکمیل شد
تکلیف: در صورت نکشیدن هرکدام از فصل ها داخل خانه کشیده شود

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
تکلیف: دختر گلم روان خوانی نشانه (ه) را از کتاب کار فارسی بخوان و درک مطلب آن را انجام بدهید.
فعالیت: باسلام و احترام به اطلاع می رساند امروز چهارشنبه 18 بهمن کتاب های کار جهت اطلاع و انجام فعالیت به مدت یک هفته به منزل ارسال شد . باتشکر از همکاری شما اولیای گرامی

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا کتاب کار ریاضی صفحات 130و 131 مربوط به تم 18 انجام شد .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: در زنگ فارسی کتاب کار این درس صفحه ی 176 به صورت املای تشخیصی انجام شد .
تکلیف: دخترم ارمغان شماره ی 21 را با دقت بنویس . روان خوانی صفحه ی 177را با دقت بخوان و درک مطلب صفحه ی 178 را با دقت بنویس . دخترم روز شنبه املا تا نشانه ی (خ) داریم . با دقت تمرین کن.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات ریتمیک با آهنگ 2) گرم کردن کششی 3) تمرینات ایستگاهی 4) ایستگاه شوت کردن با روی پا داخل دروازه 5) ایستگاه تعادل پویا از روی آجر یوگا 6) ایستگاه پرش جفت پا
تکلیف: انجام فعالیتهای کار کلاسی جلسه هفتم راننده کتاب کار ورزش و بازی علوی

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: حرکتهای مفید برای بالا بردن سطح مهره های سفید جهت کسب امتیاز بیشتر در بازی را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 18 و 19 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

علوم اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا درس یازدهم علوم با عنوان (دنیای سرد و گرم )تدریس شد و کتاب کار مربوط به این فصل در کلاس حل شد .
تکلیف: دخترم تا روز شنبه، یک نقاشی از لباس های مربوط به فصل زمستان و تابستان بکش و با خود به کلاس بیاور.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا نشانه (ه) مهمان امروز کلاس اولی ها بود . کتاب فارسی صفحه ی 70آموزش داده شد و از کتاب نگارش صفحات 91 و 92 تدریس و حل شد . کتاب نگارش صفحات 179 تا 182مربوط به نشانه ی جدید تمرین و حل شد .
تکلیف: دختر گلم سر مشق های داخل فایل را با دقت بنویس .

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه گذشته رنگ ها ی فصل ها و چگونگی کشیدن فصل ها آموزش داده شد و دخترای گلمون فصل بهار و تابستان را کشیدند
تکلیف: برای جلسه آینده به انتخاب دانش آموز یا پاستل یا ماژیک همراهشان باشد

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 14 ( تخصص گرایی) تدریس شد . داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کارتون طنز تعمیر لوله آب نمایش داده شد . فعالیت کلاسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب داستان این هفته : تعمیرکاران کوچک
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس 14 انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا در زنگ ریاضی الگوی اعداد (دو تایی ،سه تایی و چهارتایی )تمرین شد . کتاب ریاضی صفحات 123تا 126تدریس و نوشته شد . کتاب کار ریاضی صفحات 127تا 129 به صورت پرسش و پاسخ فردی تمرین شد .
تکلیف: فایل روان خوانی ارسال شده است. دخترم با دقت بخوان و تمرین کن .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا کلمات (اُ استثنا) در کلاس دوره شد و با آن ها داستان ساختیم .
تکلیف: دخترم با دقت فایل زیر را بنویس. فایل روان خوانی در بخش ریاضی ارسال شده است.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: نکات مکالمه تلفنی صحیح تدریس و چند نوع از مکالمات تلفنی با کمک دانش‌آموزان بررسی شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: