فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 4

علوم اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** _ مفاهیم دنیای گیاهان مرور شد. _ گیاهان خوراکی و شناخت قسمت های خوردنی آن ها تمرین و تکرار شد. _ گیاهان رنگدانه دار و شناخت صحیح آن ها تمرین و تکرار شد. _ علت و تفاوت منطقه جغرافیایی رشد گیاهان مرور شد. _ صفحات فصل 5 کتاب کار علوم علوی کار و انجام شد و سوالات آن حل شد‌.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحه ی65و 66 را به صورت پرسش و پاسخ فردی انجام دادیم .
تکلیف: دختر گلم صفحه ی 97و 98 کتاب کار علوی را با دقت انجام بده . روان خوانی صفحه ی99 را با دقت بخوان و تمرین کن . ارمغان هفتگی شماره 11 را با دستان پرتوانت انجام بده. گل نازم شنبه املا تا نشانه ز داریم تمرین کن تا مثل همیشه بدرخشی .

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: در زنگ ریاضی صفحه ی 69 کتاب زنبوری انجام شد .دختران گلم با مفهوم دسته کمتر و بیشتر آشنا شدند.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ش ش » تدریس شد. _ فیلم محتوای آموزشی سریالی داستان الفبا پخش شد. _ صفحه 49 و 50 کتاب فارسی درس داده شد. _ جدول ترکیب و کلمات مناسب معرفی و کار شد. _ فایل آموزشی هدفمند بارگذاری شد و کلمات با ترکیب مدنظر تشخیص و تمرین شد. _ سوالات صفحه ی 64 کتاب نگارش تدریس و انجام شد. دختران گلم جهت ایجاد انگیزه برای نشانه جدید، از ابزار و وسایل اطراف خودشان کمک گرفتند و در بین آن ها کلماتی که نشانه (ش) داشتند را پیدا کردند.
تکلیف: دختر گلم کتاب کار فارسی علوی صفحات 95 و 96 مربوط به نشانه اِ و صفحه ی 101 و 102 مربوط به نشانه ی جدید (ش) می باشد . این دو صفحه را با دقت بنویس.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 8 ( کارت خوان ) تدریس شد . ویدئو کوتاهی درباره ی امنیت استفاده از کارت خوان نمایش داده شد .درباره ی پشت و روی کارت بانکی توضیحاتی داده شد . داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آ»وزان انجام شد .
تکلیف: لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس 8 صفحات 65 و 66 کتاب سواد مالی انجام شود . ( درست کردن کاردستی کارت بانکی در ابعاد بزرگ اختیاری می باشد .)

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا در زنگ ریاضی صفحه 67و 68 کتاب زنبوری کامل شد . تقارن شطرنجی آموزش داده شد .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
تکلیف: دختر گلم روان خوانی صفحه 99کتاب کار فارسی را با دقت بخوان و سوالات صفحه 100‌را کامل کن .

املا اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها در زنگ املا دختران گلم تا پایان نشانه (ای)املا نوشتند.
تکلیف: دخترگلم لطفا از املاهای زیباتون عکس بگیرید و ارسال کنید.

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز به دخترای گلمون کشیدن حلزون با استفاده از شکل های هندسی آموزش داده شد

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر بازی با چوبک، کاپ گیم، بادی پرکاشن بالابردن دقت وتمرکز ،هماهنگی دست و چشم ، درک ریتم و طراحی کردن ریتم بازی

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا در زنگ ریاضی ، ریاضیدانان کوچک تا عدد20 را از روی فایل آموزشی شمارش کردند تا خوب یاد بگیرند . عدد نویسی از عدد 1تا 20به ترتیب و معکوس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند زیبایی ها در زنگ فارسی مفهوم -ِ دوستی تمرین و تکرار شد . دانش آموزان با (ای) مستقل آشنا شدند و کلمات مختلف را در خصوص با این نشانه خواندند. کتاب نگارش صفحه 63 به صورت پرسش و پاسخ فردی کامل شد .
تکلیف: دختر گلم فایل تکالیف را حتما کامل و دقیق انجام بده . روان خوانی نشانه (اِ) را خوب بخوان و تمرین کن. فردا در کلاس املا تا پایان نشانه (ای) داریم .

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند دانا در زنگ ریاضی تم 10 را باهم آغاز کردیم در این تم با جمع کردن بالای عدد پنج آشنا شدیم و توانستیم چوب خط مربوط به آن هارا رسم کنیم.

علوم اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: در زنگ علوم با قسمت ها مختلف گیاهان آشنا شدیم . فیلم آموزشی فندق در خصوص با گیاهان را مشاهده کردیم و آموخته های خودمان را باهم به اشتراک گذاشتیم .
تکلیف: دختران گلم یک نقاشی زیبا از یک گیاه در برگه بکش و قسمت های مختلف آن را مشخص کن

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ مفهوم ِ ربط تدریس شد وکلمات مناسب و نمونه فعالیت مرتبط و درخور ، کار و آموزش داده شد. _ جدول دوستی (اِ) در کلاس تمرین شد . _ صفحه 62 کتاب نگارش تدریس ، کار و انجام شد.
تکلیف: دخترم از روی سرمشق های زیر ابتدا بخوان و سپس تراش یا پاک کن خودت را روی کلمه قرار بده و فقط یکبار از روی آن بنویس . کلمات در صفحه ی دوم را با استفاده از -ِ دوستی با هم دیگر دوست کن و یکبار کلمات دوست شده را در دفترت بنویس.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: