فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 6

علوم اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: با توجه به فعالیت دیروز در کلاس علوم، برش و توجه به دانه‌(هسته) میوه‌ها نقاشی مربوط به آن توسط دختران گلم کشیده شد و داخل کلربوک‌ها قرار گرفت.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: ***به نام خدای دانا *** _نگاره 10 ( نوروز در خانه ما ) تدریس شد. _صفحات 23 و 24 کتاب فارسی واقعه نگاری و تفهیم شد. _شعر صفحه 25 ( صد دانه یاقوت ) همخوانی شد.
تکلیف: _ حفظ شعر به تقویت حافظه دختر گلم کمک خواهد کرد. _ارمغان هفته شماره 3 ، انجام شود و روز شنبه تحویل خانم معلم داده شود.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوحه نویسی صفحه 22 کتاب نگارش ( درختی ) کار و انجام شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده «ه، س، ی» با دقت و خوش خط و مرتب انجام شود. لطفا کتاب نگارش دلبندم بررسی شود و نسبت به بازخورد داده شده در صورت لزوم تمرین بیشتر در دفتر مشق انجام شود.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1_ گرم کردن با حرکات کششی و جنبشی 2_ تقویت مهارتهای پایه ی 3_ پنجه پا ، پاشنه پا ، اسکوات 4_ فعالیت استقامتی هوازی دوی سرعت 5_ سرد کردن
تکلیف: انجام فعالیت درس ورزش علوی جلسه اول ( چراغ قرمز) ، روخوانی و هایلات کردن نکات اساسی وپاسخ به کارکلاسی در منزل در کنار والدین گرامی

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: یادآوری و بازخوانی شعر "سلام" ، آموزش گفتگوی مؤدبانه و درخواست مؤدبانه به دانش آموزان

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با مهره‌ها و طرز چیدن آنها در صفحه شطرنج

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: صفحات مربوط به تم دوم کتاب کار ریاضی علوی کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: ***به نام خدای دانا *** _ هم‌آغاز ها و هم پایان ها تکرار و تمرین شد. _ نگاره 9 « مسجد محله ما » تدریس شد. _ صفحات 21 و 22 کتاب فارسی ( امین و آزاده ) کار شد. _ کتاب کار فارسی علوی تا پایان نگاره 8 ، کار و انجام شد .

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: لوحه نویسی صفحات ه و ی کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم سرمشق های داده شده را با دقت بنویس و تمرین کن تا یاد بگیری.لطفا کتاب نگارش دلبندم بررسی شود و نسبت به بازخورد داده شده در صورت لزوم تمرین بیشتر در دفتر مشق انجام شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس اول ( پول ) تدریس شد. داستان درس اول کتاب خوانده شد . کارتون پلنگ صورتی ( پنهان کردن پول) نمایش داده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد . کتاب داستان سه کیسه پشم به جای پول معرفی شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس اول صفحات 14 و 15 و 16 کتاب سواد مالی انجام شود .

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: ریاضی علوی: تا صفحه 17 حل شد. الگوها و جدول شگفت‌انگیز و قوانین آن‌ها تمرین و تکرار شد. تشخیص اعداد 1 تا 5 بدون شمارش و نمایش آن با انگشتان دست انجام شد.
تکلیف: باسلام و احترام. لطفا فایل بارگذاری شده در دفتر مشق دخترم وارد شده و دلبندم آن را به تنهایی و با دقت حل کنند. باتشکر

علوم اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: دختران گلم لطفا فردا برای فعالیت و تدریس علوم یک عدد گوجه و یک عدد سیب به همراه داشته باشند. سپاسگزارم

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: نگاره‌ی 8 «چه دنیای قشنگی» تدریس شد. شعر «سبز و سبز و سبز» همخوانی و دوره شد. (برای تقویت حافظه دختران گلم بهتر است شعر حفظ شود.)

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: صفحات 18 و 19 کتاب نگارش، لوحه‌های «ک» و «م» کار و انجام شد. کتاب نگارش دختران گلم بررسی و نسبت به بازخورد داده شده، درصورت لزوم در دفتر مشق تمرین و تکرار انجام شود.
تکلیف: دختر گلم لطفا لوحه دفتر مشق خود را کامل کرده و روز سه‌شنبه به همراه داشته باشند.

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: باسلام و احترام دخترای عزیزمون امروز رنگ آمیزی با مدادرنگی را به طور کامل آموزش دیدند و نقاشی های خود را اصلاح کردند و یک نقاشی جدید کشیدند
تکلیف: برای جلسه آینده نقاشی های جدید حتما رنگ آمیزی شود و مورچه هایی که قبلا کشیدند هم کامل داخل دفتر باشد لطفا فقط دوشنبه ها دفتر نقاشی همراه دانش آموزان باشد ممنون

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: فعالیت: تمرین نحوه صحیح تعارف کردن خوراکی معرفی کلمه لطفاً و کاربرد آن با نمایش عروسکی آموزش واکنش به درخواست های قابل قبول و غیرقابل قبول تکلیف: نحوه واکنش دانش آموز به درخواست های والد ضبط شود و همچنین چند درخواست با استفاده از کلمه لطفاً بیان شود و ویس آن در پرتال بارگذاری شود.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: ریاضی زنبوری: تدریس جدول شگفت‌انگیز با انجام نمایش خاله پیرزن انجام شد. تم دوم به طور کامل حل شد. ریاضی علوی: تم اول به طور کامل انجام شد. دوره‌ی الگوها و قوانین آن انجام شد.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: میزکار و اجزای آن، دکمه استارت، نوار وظیفه، مفهوم دابل کلیلک، خاموش و روشن کردن سیستم و restart آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: تم دوم کتاب زنبوری تماما به غیر از تمرین‌های جدول شگفت‌انگیز(سودوکو) تدریس و حل شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: فارسی: نگاره‌ی 6 تدریس شد. فارسی علوی: تا پایان نگاره‌ی 5حل شد.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: صفحات 14 و 15 کامل شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا لوحه دفتر مشق خود را کامل کرده و روز یکشنبه به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: