فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 6

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مهارت تشخیص تقارن شکل نسبت به محور افقی و عمودی ، تقویت، تمرین، کار و دوره شد. _ نمونه سوال برای تثبیت مهارت روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی کار شد. « صفحه 173 و 174 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »

املا اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ املا تا نشانه « ث » گفته شد و به صورت گروهی املاها را تصحیح کردند تا با روش جدید شکل درست کلمات برای دانش‌آموزان دوره و تمرین شود. ( دفترهای املا روز سه‌شنبه به دخترانم تحویل داده می‌شود. ) _ صدا و شکل هر یک از حروف فارسی ، تکرار و گفته شد ، تدریس و جمع بندی نهایی شد.
تکلیف: دختر قشنگم ، نمونه سرمشق فارسی برای شما فایل شده است . جهت تمرین و تقویت مهارت روان خوانی ، صفحه مناسب برای شما ضمیمه شده است .

قرآن اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ صفحه 72 تا 75 کتاب قرآن درس داده شد. _ سوره « نصر » تدریس شد ، در کلاس هم خوانی شد ، معنی آیه به آیه به روایت کودکانه شرح داده شد. _ شعر خوانی مرتبط تدریس شد و بعد از تفسیر شعر برای شعر با دانش آموزان ، اسم مناسب انتخاب و نوشته شد. _ قصه های قرآنی مرتبط به کودکی حضرت موسی در کلاس به صورت روایتی توسط آموزگار تعریف و تدریس شد.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ حل مسئله به صورت راهبردی تمرین و تکرار حسابی شد. _ تشخیص عبارت صحیح جمع / تفریق برای حل مسئله با تمرین و کار و تمرین حسابی شد. _نمونه سوال کار شد برای تثبیت مهارت روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی. « صفحه 170 تا 172 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ظ » درس داده شد. _ صفحه 105 تا 107 کتاب فارسی تدریس شد ، روخوانی درس انجام شد ، کلمات و ترکیبات با نشانه جدید تشخیص و خط کشی شد ، فلش کارت های آموزشی کار و فعالیت شد. _ شعر « پیغمبر ما» هم‌خوانی شد. _ صفحات 131 تا 133 کتاب نگارش درس داده شد ، سوالات تفهیمی آن ، آموزش و انجام شد. _ ایجاد انگیزشی یادگیری « ظرف » به دختران درس خوان تقدیم شد و با شیرینی پذیرایی شدند. """ سپاس از همراهی شما عزیزان"""
تکلیف: دختر زرنگم، سرمشق های قسمت یک مدادی نگارش را خوش خط و مرتب بنویس و انجام بده و فردا حتما کتاب نگارش را تحویل خانم معلم بده تا تصحیح و ارزیابی شود. «« فردا املا تا نشانه "" ث "" داریم ، خوب تمرین کن تا مثل همیشه تلاش شما درخشان باشد .»»

مهارت زندگی

مدرس: فرمند، پرگل
فعالیت: انواع هیجانات با استفاده از چهره آموزش داده شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه 5 اردببهشت لطفا کاردستی انواع هیجانات روی چهره با نقاب توسط دانش آموز ساخته شود .( هر دانش 2تااز 5 تا را بسازد) شادی غم خشم ترس تعجب برای روز چهارشنبه 5 اردببهشت لطفا کاردستی انواع هیجانات روی چهره با نقاب توسط دانش آموز ساخته شود .( هر دانش 2تااز 5 تا را بسازد) شادی غم خشم ترس تعجب

رایانه

مدرس: فغانی، فاطمه
فعالیت: آموزش بلوک‌های نارنجی (بلوک‌های کنترلی) تمرین و اجرای پروژه‌ی شماره‌ی دو کتاب(صفحه‌ی 80) با استفاده از بلوک‌های نارنجی(دستور تنظیم سرعت حرکت)

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ تدریس عددنویسی وشمارش به ترتیب ، در جدول ، از صفر تا نودونه ، تثبیت و جمع بندی نهایی شد . _ حل مسئله با راهکار رسم شکل ، تمرین و تکرار شد. _ تدریس درک داشته های مسئله و حل درست آن با توجه به خواسته سوال ، تثبیت و جمع بندی نهایی شد. _ الگوی شمارشی 8 تا 8 تا ، تمرین و تکرار شد. _ ترتیب و توالی درس داده شد. _ الگوی شمارشی 9 تا 9 تا ، تمرین و تکرار شد. _ خط تقارن به صورت افقی و عمودی توضیح دوباره داده شده و دوره شد. _ تشخیص مسئله با اطلاعات کافی ، تشخیص مسئله های غلط و بدون راه حل ، تدریس شد و نمونه سوال مناسب و مرتبط کار و توضیح داده شد. « صفحات 169 تا 175 کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد ، سوالات آن تفهیم شد ، به صورت پرسش و پاسخ فرد به فردی ، حل و انجام شد . »

املا اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ املا تا نشانه « ع » گفته شد ، ارزیابی و تصحیح شد . لطفاً دفتر املای دختران گلم بررسی و امضا شده و فردا به کلاس برگردانده شود . (( لازم به توضیح است ، با توجه به نزدیک شدن پایان سال تحصیلی و لحاظ کردن توصیفی وضعیت دانش آموزان ، با تدبیر آموزگار ، دیکته نشانه به نشانه و با تعداد و مرتبه بیش تر در هفته ولی حجم مناسب و اندازه ، جملات و کلمات هدفمند ، گفته می شود تا دانش آموز با آرامش خاطر و آمادگی و تمرین ، یادگیری و تثبیت کامل را دریافت کند و ارزشیابی خیلی خوب را به دست بیاورد .))
تکلیف: دختر زرنگم، نمونه سرمشق برای شما فایل شده است ، خودت با حوصله و مستقل ، خوش خط و مرتب وارد دفتر مشقت کن و بنویس و انجام بده.

علوم اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** _ آشنایی با خواص آهن ربا معرفی و مرور شد. _ شناخت وسایلی که جذب آهن ربا می شوند یا نمی شوند ، مرور شد. _ شکل های مختلف آهن ربا و میزان قدرت آن ها شرح و پرسش شد. _ کاربرد آهن ربا در زندگی توضیح دوباره داده شد. "" صفحات مربوط به فصل 13 « آهن ربای من » حل و انجام شد .""

املا اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ دیکته از نشانه « ص و ذ » گفته شد. لطفاً دفتر دختران گلم بررسی و امضا شود و حتماً شنبه تحویل خانم معلم داده شود. _ روان‌خوانی نشانه‌ی « غ » تمرین و از دختران گلم پرسیده شد. _ درک مطلب صفحه‌ی 256 کتاب کار علوی مربوط به نشانه‌ی « غ » انجام و کار شد.
تکلیف: دختر گلم ارمغان هفته شماره 28 و 29 را انجام بده و شنبه تحویل خانم معلم بده ، فراموش نکن نام خودت و نام کلاس را بنویسی. "" شنبه املا تا نشانه « ع » داریم ، خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد ""

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات ریتمیک و کششی 2) تمرینات ایستگاهی برای تقویت مهارتهای پایه ، سرعت و چابکی، نشانه گیری ، دقت و تمرکز ، استقامت قلبی و عضلانی ، استقامت هوازی با استپ ، توپ ، حلقه هولاهوپ ، چوب امدادی

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: مات پلکانی را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 26 و 27 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ حل مسئله به صورت راهبردی تمرین و تکرار حسابی شد. _ قرینه شطرنجی چهار قسمتی ( قرینه روبرو + قرینه وارونه ) دوره و تمرین شد. _ مهارت تشخیص تقارن شکل نسبت به محور افقی و عمودی ، تقویت و تمرین شکلی و عینی کار شد. « صفحه 168 و 169 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** درس آزاد کتاب فارسی با موضوع « محل زندگی من » تدریس شد ، شرح نویسی آموزش داده شد و مرتبط به موضوع خواسته شده فعالیت و انجام شد. « اردوی گردشی / تفریحی تماشای فیلم در سینما برگزار شد . »
تکلیف: دختر قشنگم ؛ _ در صفحه 130 کتاب نگارش سه سوال مطرح شده را بنویس و نسبت به شرح نویسی و انشا صفحه 103 کتاب فارسی به آن ها پاسخ بده "" حتما خودت مستقل و با حوصله ، خوش خط و مرتب انجام بده و بنویس "" _ فردا املا تا نشانه « ص و ذ » داریم ، خیلی خوب تمرین کن تا مثل همیشه تلاش شما درخشان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: