فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: باسلام و احترام در کلاس General امروزمان، صفحه 33 کتاب pupil's book تدریس شد. در این صفحه نحوه جمله ساختن درباره ی فعالیت های مورد علاقه هر فرد در آب و هوای های مختلف را فرا گرفتیم ؛ به طور مثال : On windy days, she likes reading a book. On sunny days, he likes riding a bike. On snowy days, I like making a snowman. همینطور جملاتی درباره کارهایی که دوست ندارند انجام دهند ؛ On windy days , she doesn't like reading a book. On sunny days, he doesn't like riding a book. On snowy days , I don't like making snowman. یادآوری : برای She و He (likes / doesn't like ) و برای I از (like / don't like ) استفاده می‌کنیم.
تکلیف: با سلام و احترام ؛ ورک شیت بارگذاری شده در پرتال انجام گردد .

زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: باسلام و احترام در کلاس General امروزمان، صفحه 32 کتاب pupil's book تدریس شد. در این صفحه فعالیت های مختلفی که ممکن است در روزهای مختلف و در آب و هوای های مختلف انجام بدهیم را فرا گرفتیم ؛ Make a snowman آدم برفی درست کردن Go for a walk پیاده روی کردن Ride a bike دوچرخه سواری کردن Take a photo عکس گرفتن Fly a kite بادبادک هوا کردن Read a book کتاب خواندن همینطور روزهای هفته : Sunday یکشنبه Monday دوشنبه Tuesday سه شنبه Wednesday چهارشنبه Thursday پنجشنبه Friday جمعه Saturday شنبه و سوال امروز چه روزی هست؟ ?What day is it today
تکلیف: با سلام و احترام ؛ صفحه ی 30 کتاب Activity book انجام شود . ورک شیت بارگذاری شده در پرتال انجام گردد . لطفا تکالیف در پرتال بارگذاری شود. 4 سوال بعدی از مجموعه 100Q پرسیده می‌شود: _Is there a sports centre near your home? No, there isn't but there is a playground._ _How do I get to the sports centre? Go straight on, turn right at the park, go straight on. It's on your left._ _How do you go to school? I go to school by car._ _What are you wearing today? I'm wearing a checked shirt, trousers and trainers._

زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: باسلام و احترام در کلاس General امروزمان، ادامه مطالب صفحه 31 کتاب pupil's book تدریس شد. در این صفحه طرح پرسش و همچنین گفتن جملات درباره علاقه مندی به یک آب و هوای خاص و نحوه پاسخگویی به آن را فرا گرفتیم: Do you like rainy days? Yes, I do. _ No, I don't. Does she like sunny days? Yes, she does. _No she doesn't. He doesn't like snowy days. تمرین‌های مرتبط جهت تثبیت مهارت speaking و writing در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه 29 کتاب activity انجام شود. 4 سوال بعدی از مجموعه 100Q فردا پرسیده می‌شود. (Can you name three transportation vehicles? Sure. Taxi, bus and bike.) (Can you name some places in a town? Sure. Museum, hospital, post office, train station, school and sports centre.) (How many (blue pens) are there in your pencil case? There are2 pencils in my pencil case.) (Is friendship important to you? Yes, friendship is important to me.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس زبان تخصصی science امروزمان، صفحه 15 کتاب Sorting plant foods دسته‌بندی خوراکی‌های حاصل از گیاهان بر اساس قابلیت پوست کندن آن‌ها تدریس شد.چ بعضی از خوراکی‌ها را پوست می‌کنیم Foods we peel to eat بعضی دیگر را پوست نمی‌کنیم Foods we don't peel to eat به طور مثال: Foods we peel to eat: banana, orange Foods we don't peel to eat: grapes, tomato

زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: باسلام و احترام در کلاس General امروزمان، صفحه 31 کتاب pupil's book تدریس شد. در این صفحه پرسش درباره آب و هوا و نحوه پاسخگویی به آن را فرا گرفتیم. ?What's the weather like .It's sunny تمرین‌های مرتبط جهت تثبیت مهارت speaking و writing در کلاس انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام 4 سوال What's the weather like? نوشته شود و با کلمات windy _ rainy _ sunny _ cloudy _ snowy _ stormy پاسخ داده شود. به طور مثال : What's the weather like? It's sunny. 4 سوال اول از مجموعه 100Q فردا پرسیده می‌شود. (.What's this? It's a car) (.What's that? It's a car) (.What are these? They are cars) (.What are those? They are cars)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نعمتی، مهدیه
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس زبان تخصصی Math امروزمان، بخش اول مبحث کسر Dividing a shape into equal parts تقسیم یک شکل به قسمت‌های مساوی تدریس و تمرین‌های مربوط به این مبحث در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: