فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: اول2

ریاضی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: فعالیت عملکرد ریاضی از تم 1 تا تم 5با ابزار و چینه و چوب خط
تکلیف: کاربرگ ریاضی تحویل داده شد لطفا بازدید فرمایید و به مدرسه برگردانده شود

علوم اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: علوم بخش 3 سالم باش. شاداب باش کتاب علوی علوم بخش 3

فارسی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: کارت خوانی تمرار و تمرین صدای اول و آخر بخش کردن با صدای آخر کلمه، کلمه جدید ساخته شود

نگارش اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: نگارش لوحه ی صفحه ی 22 در دفتر تالیف سرمشق انجام شد

زبان انگلیسی اول

مدرس: مختاری شیرازی، فاطمه
فعالیت: Working on blending How to write and read new words (Sa, ta, at,sat, tas)
تکلیف: Practice on the new words

ریاضی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: فعالیت ریاضی کار در کلاس به صورت عملی صفحه ی35
تکلیف: آزمون ریاضی تم 5 ریاضی علوی پایان تم 5

فارسی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: فارسی تصویر خوانی همراه با کارت برای گسترش، دایره ی لغات تکرار صدای اول و آخر

زبان انگلیسی اول

مدرس: مختاری شیرازی، فاطمه
فعالیت: Teaching different kinds of weather (Sunny, cloudy, rainy, snowy, windy) Teaching letter Tt Sound , action and writing Work on Tohid sura
تکلیف: Practice weather and letter Tt

هنر اول

مدرس: عضدی، زهرا
فعالیت: کشیدن پاندا خط راست ،خمیده رنگ آمیزی با پاستل

ریاضی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: ریاضی تدریس تم 5 صفحه ی 33 و 34 لطفا به بازخوردها توجه. نمایید

فارسی اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: فارسی نگاره 9 لطفا تصویرهای پایین هر صفحه توجه نمایید صدای اول و آخر و بخش کردن تکرار و توجه شود

نگارش اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: نگارش لوحه 19 انجام شد تکلیف در مدرسه انجام شده ( تکرار و تمرین لوحه) کتاب علوی مربوط به لوحه انجام شد

زبان انگلیسی اول

مدرس: مختاری شیرازی، فاطمه
فعالیت: Working on alphabet(s,a) Writing and doing homework
تکلیف: No homework

قرآن اول

مدرس: الهه، رحیمیان
فعالیت: قرآن سوره ی توحید تمرار و تمرین شد صفحه ی 16 و 17 انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: رضایی، زهرا
فعالیت: باعرض سلام و احترام. حل صفحات 10_11 (شمارش و تناظر_ جدول سودوکو_ تشخیص سایه بر اساس توجه به جزئیات)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: