فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: دوم1

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: ادامه تدریس ریاضی

علوم دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: ادامه تدریس علوم

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: یک کاربرک مربوط به جمله سازی با جملات بهم ریخته در گروه قرار داده می شود.گل دختران انها را مرتب کنند و جمله بسازند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review page 60 and 61 Teach page 63
تکلیف: Write one dictation (page 60,61,62) Practice the spelling of new words on page 62

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش کاریکاتور در نقاشی

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: ادامه تدریس ریاضی مبحث سانتی متر

علوم دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: ادامه تدریس رشد دانه

املا دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: دیکته از درس هنرمند
تکلیف: تکلیف:گل دختران دفتر های دیکته به ان ها داده شد جمله سازی و صحیح نویسی کلمات اشتباه را انجام دهند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review time Science time : living and non-living
تکلیف: No homework

قرآن دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: تدریس درس10

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: انجام فعالیت های آمادگی جسمانی با هدف تقویت عضلات پایین تنه و بالاتنه

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: ارمغان هغتگی شماره 15 حل شود.

فارسی خوانداری دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: تدریس حکایت پسر باهوش

نگارش دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: چک کردن نگارش ها درس هنرمند

املا دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: دیکته پای تابلویی از درس هنرمند و چک کردن انها

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Handicraft Father's day celebration
تکلیف: No homework

مهارت اجتماعی

مدرس: دوانی، الهه
فعالیت: Telephone etiquette How to start and finish a telephone call

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: با سلام و عصر بخیر گل دختران عزیزم امروز تکلیفی ندارند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review by writing some questions Check the correct answers of workbook page 53,54and 55
تکلیف: Do workbook page 56 and 57

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: آموزش ریتمو‌و‌گیم، تمرین و تکرار حرکات با موزیک روز پدر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: