فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: دوم1

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: با سلام و عصر بخیر تکلیف اخر هفته حل ارمغان شماره8.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Spelling time Movie time
تکلیف: Practice spelling

مهارت اجتماعی

مدرس: دوانی، الهه
فعالیت: Design a napkin

علوم دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: با سلام و وقت بخیر *تکلیف امروز* گل دختران عزیز برای درس علوم فرفره یا بادنما بدلخواه یکی یا هر دو را درست کند. و فردا به کلاس آورد. طریقه ی درست کردن در درس 4 علوم می باشد. گل دختران کتاب های علوم را به کلاس آوردند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review vocabulary Teach song part
تکلیف: Practice spelling

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: انجام فعالیت های آمادگی جسمانی، بازی وسطو و بازی رنگ ها

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: روانخوانی درس مدرسه ی خرگوش ها در منزل گل دختران پاسخ دهند.

نگارش دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: با سلام و عصر بخیر تمرین های نگارش درس خرس کوچولو سوالاتی که مربوط به پاسخ گویی فردی گل دختران بوده است. دانش اموز در منزل کامل کند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review and complete workbook Teach vocabulary ( unit two)
تکلیف: Write 5questions and the answer them (As we did in the class)

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش نقاشی تصویر گری داستان «شانه کثیف»
تکلیف: لطفاً در منزل برای عزیزانم داستانهای کوتاه بخوانید تا آنها تصویر گری کنند این کار به افزایش دقت و تمرکز و مهارت خوب گوش دادن کمک زیادی میکند

سواد مالی

مدرس: کاراندیش، منصوره
فعالیت: با سلام و احترام. درس 5 سواد مالی با موضوع پس انداز تدریس شد. فعالیت کلاسی درس انجام شد. فعالیت منزل در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: *تکلیف امروز* براب تدریس درس مدرسه خرگوش ها صورتک خرگوش رو درست کنند و با خود بکلاس آورند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review time Check and do workbook unit 1
تکلیف: Do workbook pages 16 and 17

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: انجام مهارت های حرکتی، مهارت های ترکیبی دویدن، پریدن، راه رفتن، پرش زیگزاگ، پرش لی لی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: