فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: دوم1

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: تکلیف امروز* دانش اموز 30 کلمه از درس ستایش و درس اول کتاب خانه ی ما و یا کلماتی که از کلاس اول یاد گرفته است بنویسد . بگونه ای که هر کلمه با حرف اخر کلمه قبلی شروع شده باشد. مثال: ویژ ه هم فکری یاری....بقیه توسط دانش اموز کامل شود.

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: آموزش یوگا حرکات پایه، و حرکت درخت، کوه و پروانه نشسته

هوش و ریاضی

مدرس: رضایی، زهرا
فعالیت: حل صفحه 11 کتاب هوش و ریاضی ( مسیر یابی خانه ها بر اساس شمارش اعداد مسیر )

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش نقاشی با تانگرام آموزشی ونحوه انتقال طرح مورد نظر به روی صفحه و فضاسازی مرتبط با آن
تکلیف: لطفاً در منزل دو طرح با تانگرام درست کرده و به دفتر نقاشی منتقل کنید

سواد مالی

مدرس: کاراندیش، منصوره
فعالیت: با سلام و احترام. درس امروز سواد مالی با موضوع پول توجیبی تدریس شد.در این درس بچه ها با مفهوم پول توجیبی و نحوه استفاده درست از آن آشنا شدند.
تکلیف: والدین عزیزم مقداری پول متناسب با سن گل دختران عزیزم به عنوان پول توجیبی در اختیار بچه ها قرار دهند تا مدیریت پول خود را بعهده بگیرند و بتوانند برای آن برنامه ریزی کنند.

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: با سلام نمونه سوال ریاضی که در گروه کلاسی قرار داده می شود با دانش اموز کار شود.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review shapes Teach some new words
تکلیف: No homework

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: انجام بازی ریتمیک تومبا تومبا، آموزش حرکات آمادگی جسمانی مارپیچ بین مانع و پرش لی لی

نگارش دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: از روی کلمات زیر در دفتر مشق نوشته شود. روزهایهمه یکتابخانه یمجله یویژه ینماینده یتخته یرایانه یکتابخانه ایمجله ایویژه ایبرگه ایاشاره اینماینده ایساده ای تازه ای ستاره ای روزنامه ایرایانه ایهم فکریهم کلاسیهم گروهیهم دلی هم بازیهم فکریهمراهیهم نفسهم دلهم فکرهم راههمسایههم آوازهم صداهم صحبتهمنشین

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review daily routines Maths time: teach shapes, side and corners Teach more letters and sounds
تکلیف: Talk about your daily routines
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: