فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: دوم1

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: شروع تدریس فصل6 ریاضی

نگارش دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: شروع حل نگارش دذس فردوسی و چک کردن ان در کلاس
تکلیف: تکلیف کاربرگ درس نگارش را که در گروه قرار می دهم گل دختران در منزل پاسخ دهند.

املا دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: کارکردن کلمات دارای ارزش املایی درس فردوسی پای تاپلو توسط دانش اموزان

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review unit 6 Do and check the correct answers of workbook
تکلیف: Do workbook page 63 and 67

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش دایناسور،غذا ومحیط زندگی دایناسور

سواد مالی

مدرس: کاراندیش، منصوره
فعالیت: سلام و احترام *گزارش تدریس سواد مالی و هوش تجاری* درس 14 سواد مالی با موضوع *تخصص گرایی* تدریس شد. در این درس دانش آموزان عزیزم با مفهوم تخصص گرایی و مزایای داشتن تخصص در هر کار یا شغلی آشنا شدند. درباره درس بحث و گفتگوی کلاسی انجام شد. کلیپ مربوط به درس پخش شد. فعالیت کلاسی انجام شد. فعالیت منزل در کلاس انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: حل تمرین از ریاضی علوی
تکلیف: گل دختران عزیز از عدد 300 تا 350 را یکی یکی هم بحروف و هم به رقم بنویسند.

علوم دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: بازدید از کارخانه بازیافت

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: حل تمرین از فارسی علوی

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Filed trip
تکلیف: No homework

استعداد هنری دوم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: درود ومهر فعالیت امروز ساعت هنر آموزش خوشنویسی کتاب خطاط شو تا آخر درس «م»

ریاضی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
تکلیف: گل دختران عزیز امروز تکلیفی ندارند. نکاتی که مربوط به درس ریاضی قرار می دهم مرور کنند.

فارسی دوم

مدرس: اکبرزاده، فاطمه
فعالیت: ادامه تدریس درس ازاد

زبان انگلیسی دوم

مدرس: رنجبر، مریم
فعالیت: Review and practice the reading part Teach pages 65 and 66
تکلیف: Make sentences, use the words fridge, sink, bath, lamp, table, sofa

ورزش دوم

مدرس: مؤمنی، زهرا
فعالیت: تمرین آمادگی حرکتی به صورت ترکیبی، حرکت ترکیبی اول: پروانه،یورتمه،زانو بلند، ترکیبی دوم: درجای ریز، دو سرعت، برگشت عقب عقب
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: