1402/07/17
استعداد هنری دوم
کلانتری شاهیجانی، فخری
درود ومهر
فعالیت امروز ساعت هنر آموزش نقاشی با تانگرام آموزشی ونحوه انتقال طرح مورد نظر به روی صفحه و فضاسازی مرتبط با آن
لطفاً در منزل دو طرح با تانگرام درست کرده و به دفتر نقاشی منتقل کنید
سواد مالی
کاراندیش، منصوره
با سلام و احترام.
درس امروز سواد مالی با موضوع پول توجیبی تدریس شد.در این درس بچه ها با مفهوم پول توجیبی و نحوه استفاده درست از آن آشنا شدند.
والدین عزیزم مقداری پول متناسب با سن گل دختران عزیزم به عنوان پول توجیبی در اختیار بچه ها قرار دهند تا مدیریت پول خود را بعهده بگیرند و بتوانند برای آن برنامه ریزی کنند.
1402/07/16
ریاضی دوم
اکبرزاده، فاطمه
با سلام
نمونه سوال ریاضی که در گروه کلاسی قرار داده می شود با دانش اموز کار شود.
زبان انگلیسی دوم
رنجبر، مریم
Review shapes
Teach some new words
No homework
ورزش دوم
مؤمنی، زهرا
انجام بازی ریتمیک تومبا تومبا، آموزش حرکات آمادگی جسمانی مارپیچ بین مانع و پرش لی لی
1402/07/15
نگارش دوم
اکبرزاده، فاطمه
از روی کلمات زیر در دفتر مشق نوشته شود.
روزهایهمه یکتابخانه یمجله یویژه ینماینده یتخته یرایانه یکتابخانه ایمجله ایویژه ایبرگه ایاشاره اینماینده ایساده ای تازه ای ستاره ای روزنامه ایرایانه ایهم فکریهم کلاسیهم گروهیهم دلی هم بازیهم فکریهمراهیهم نفسهم دلهم فکرهم راههمسایههم آوازهم صداهم صحبتهمنشین
زبان انگلیسی دوم
رنجبر، مریم
Review daily routines
Maths time: teach shapes, side and corners
Teach more letters and sounds
Talk about your daily routines
1402/07/12
زبان انگلیسی دوم
رنجبر، مریم
Review time: daily routines
Movie tine
Write the words
مهارت اجتماعی
دوانی، الهه
Practiced the song
Reviewed magic words
Watched video
Played a game
1402/07/09
زبان انگلیسی دوم
رنجبر، مریم
Teach different parts of a day
Teach some new words
Practice the song
ورزش دوم
مؤمنی، زهرا
کسب مهارت در به پهلو دویدن(سر خوردن) هنگام اجرای حرکت یک بار دست در بالای سر، و یک بار بر روی ران،تشکیل گروه دو نفره به منظور ارزیابی حرکت یکدیگر و بیان ایرادهای مشاهده شده و دخالت دادن دانش آموز در امر آموزش
استعداد حرکتی ورزشی دوم
مؤمنی، زهرا
هدف کلی مهارت در حرکت پایه به پهلو دویدن:
حیطه ی دانشی حرکت؛ آشنایی با مهارت به پهلودویدن در فعالیت های مختلف ، کسب توانایی تشخیص اجزای حرکت
حیطه مهارتی؛ کسب مهارت در مستقیم نگه داشتن بدن در حین اجرا، کسب مهارت در به کارگیری صحیح پاها و حرکت بر روی سینه ی پا